برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «۱۱» با صدای آقای ۱۱ و ۱۱ قطعه منتشر می‌شود
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
آلبوم «۱۱» با صدای آقای ۱۱ و ۱۱ قطعه منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: یک آلبوم دیگر با صدای یک فوتبالیست منتشر و به زودی راهی بازار موسیقی کشور می‌شود. علی اوجی با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: آلبوم «۱۱» با صدای آقای شماره «۱۱» تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های نه چندان دور منتشر و به بازار می‌آید.

آقای شماره ۱۱ نه چندان سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران، خواننده این آلبوم است. آهنگ‌های آن را نیز سیروان خسروی، فریدون آسرایی، زانیار خسروی، مهدی یراحی و... ساخته‌اند. همچنین کارن همایونفر نیز که جوایز متعددی را برای آهنگسازی‌های خود از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده، این افتخار را به ما داد تا در این آلبوم با ما همکاری داشته و آهنگسازی کند.

به گفته این مدیر برنامه و تهیه کننده، حضور کارن همایونفر در این آلبوم اتفاق خوبی برای این آلبوم و خواننده‌اش خواهد بود. اوجی در ادامه یادآور شد: ترانه‌های آلبوم «۱۱» را، عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، زهرا عاملی، می‌رم اسدی ومیلاد باران سروده‌اند.

اوجی در ادامه از عمده ویژگی‌های این آلبوم گفت: تجربه کارن همایونفر، نبوغ سیروان و زانیار خسروی، احساس شهاب رمضان و مهدی یراحی و کار بلدی فریدون آسرایی علاوه بر ترانه‌های قدرتمند عبدالجبار کاکایی و روزبه بمانی، باعث می‌شود اتفاق ویژه‌ای برای این آلبوم بیافتد و نسبت به موفقیت آن خوشبین باشم. این آلبوم یک آلبوم ویژه در سال ۱۳۹۱ خواهد بود. صدای لطیف و دوست داشتنی پژمان جمشیدی نیز مزید بر علت استقبال از این آلبوم خواهد بود.

پژمان جمشیدی که پیش از این نیز تجربه خوانندگی را داشته در ادامه خاطر نشان کرد: دغدغه همیشگی من روی موسیقی بوده، و همیشه از کودکی به این کار علاقه داشته و به آن نیز پرداخته‌ام. همیشه نیز به این اتفاق به چشم یک اتفاق خوب نگاه می‌کرده‌ام. به همین دلیل بعداز اینکه فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشتم، به سمت این هنر آمدم.
جمشیدی در پاسخ به اینکه آیا صرفا برای بقای شهرت خود به این کار اقدام کرده گفت: اگر این طور بود تا کنون چند آلبوم منتشر کرده بودم. انتخاب چنین کستی به عنوان تیمی که با آن همکاری می‌کنم، و نیز همکاری با تهیه کننده‌ای همچون علی اوجی همگی دال بر این است که تصمیم دارم این هنر را به شکل حرفه‌ای و دائمی ادامه بدهم. می‌خواهم در این هنر کاملا جدی باشم. نه مثل برخی از دوستان فوتبالیستم به انتشار یک آلبوم بسنده کنم.

وی ادامه داد: به این عرصه نیامده‌ام که فقط باشم بلکه آمده‌ام تا ماندگار شوم. زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم فرصتم کم بود و نمی‌توانستم به صورت حرفه‌ای این هنر را دنبال کنم. مهم‌ترین دلیلش هم این بود که احساس می‌کنم دو شهرت آدم را به هم می‌ریزد. در تاریخ هنر و ورزش نداشته‌ایم کسی را که در هر دو رشته موفق باشد بلکه فقط یک رشته را توانسته حرفه‌ای دنبال کند.

وی در مرود همکاری با علی اوجی به سایت موسیقی ما گفت: یکی از قطعاتم در اینترنت پخش شد که آقای اوجی با شنیدن آن به من پیشنهاد همکاری دادند. چند روز به این پیشنهاد فکر کردم چون به نظر من اقدام به چنین کاری برای من ریسک بزرگی بود. اگر من یک فرد نا‌شناس در جامعه بودم شاید به راحتی و با روی باز چنین چیزی را می‌پذیرفتم. اما برای من که در فوتبال فعالیت می‌کردم، ریسک بزرگی محسوب می‌شد. چون انتقادات بسیاری به من می‌شد اگر نمی‌توانستم کارم را در زمینه موسیقی به خوبی انجام بدهم.

جمشیدی ادامه داد: درست از یک سال پیش یعنی از زمانی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال نکردم، فرصت بیشتری برای پرداختن به دغدغه موسیقی برایم فراهم شد که در حال حاضر نیز مشغول آن هستم. در این زمینه نیز با افراد بزرگ و صاحب نام این حرفه کار می‌کنم. وقتی به عرصه موسیقی وارد شدم باید آن پژمان جمشدی فوتبالیست را فراموش کنم تا بتوانم موفق شوم. این تفکر باعث شد که اصلا به انتهای قضیه فکر نکنم. اصلا نمی‌دانم اخرش چه می‌شود. حتی اگر تمامی قطعات آلبوم را بسازم و در آخر احساس کنم که هیچ یک از آن‌ها آن چیزی نیست که قابل توجیه باشد، همه آن‌ها را کنار می‌گذارم و اجازه انتشار به آن‌ها نمی‌دهم.

در پایان علی اوجی که خبر عدم فعالیت شرکت‌های موسیقی را شنیده بود در این باره به موسیقی ما گفت: محال است چنین چیزی صحت داشته باشد و شرکت‌های بزرگ لغو امتیاز شده و نتوانند فعالیت کنند. اگر چنین خبری صحت داشته باشد که قطعا ندارد، روی موسیقی تاثیر خوبی نخواهد داشت. چون هیچ چیز در موسیقی انحصاری نیست و اگر این اتفاق بیافتد به موسیقی لطمه می‌خورد چرا که موجب می‌شود یک سری سلیقه خاص وارد عرصه موسیقی شود.

این تهیه کننده، آلبوم «من و تو» با صدای مانی رهنما را به زودی راهی بازار موسیقی می‌کند. گفتنی است آلبوم «۱۱»، توسط شرکت فرهنگی-هنری «آوای سوته دلان» به تهیه کنندگی علی اوجی منتشر و راهی بزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

sirvano xaaniaro shahab ramezan mehdi yarrahi az dustaye samimie in aghaye footbalistan duste aziz

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ممنون از این آقای فریماسون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیزی که تبلیغ البوم سعید شهروز رو میکنی همه ماله ترکهای قدیمیشه که اکثرا دارن از هر البومی چند ترک گذاشتن. سعید شهروز خواننده خیلی خوبیه مخصوصا البوم سال 1387 و تک آهنگهای بعد اون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

واقعا متاسفم هستم برای موسیقی کشورمون که باید همچین سرنوشتی پیدا کنه
خدا می دون چقدر خرج کرده تا کارن و سیروان و روزبه بمانی و مهدی یراحی و شهاب رمضان رو به کار ببره
واقعا متاسم برای موسیقی کشورمون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست داشته خرج کرده مشکلی داره مگه؟

فرزاد فرزین...شلیک...9اسفند ماه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

انتشار البوم فوق العاده زیبای سعید شهروز با نام کوچه های خاطره ...

ترانه سرا : روزبه بمانی ، افشین سیاهپوش ، یغما گلرویی ، بابک صحرایی ، محمدرضا

حبیبی
علی صالحی ، طهمورث پور شیرمحمد ، زهرا امیر تیموری ، مهدیه عرب

آهنگساز : سعید شهروز ، شادمهر عقیلی ، بهروز صفاریان ، مهدی یراحی

تنظیم کننده : بهروز صفاریان ، مهدی یراحی و بهنام ابطحـی

http://dl10.tehranmusic161.com/t/Sal90/Esfand/01/Shahrouz/

Saeid%20Shahrouz%20-%20KoochehHaaye%

20Khaatereh.rar

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تو این بازار موسیقی ما این همه ادمای مثلا خواننده هستن یکیشم این اقای فوووووووووتبالیستتتتت.(بوی عیدی بوی توپ) دلم واسه این اهنگا تنگ شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من عاشق پژمان هستم . صداش هم که عالیه.. چه آلبومی بشه با حضور سیروان و کارن همایونفر و شهاب و مهدی یراحی..
همه میدونین این افراد الکی با کسی کار نمیکنن.. مسائل مالی نمیتونه دخیل باشه تو کارشون.. وگرنه باید روزی 10 تا کار ازشون میومد بیرون..

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عجله نکنید بز ار ید بیا د اونوقت بگید خوبه یابد ...
شاید یکی فوتبالیست خوبی باشه ...خواننده خوبی باشه...
نمیشه گفت باید قضاوت سریع نکنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

Moteasefam baraye Shoma va har Kasi ke nashnide va nadoneste ghezavat mikoone manam tarafdar music pop nistam vali rajebe aadama va kareshon bedone agahi ghezavat nemikoonam

جمعه 2 مرداد 1394 - 01:14

من با نظر سهیل موافقم چرا اینقدر شایع پرانی می کنید مگه چه هیزم تری به شما ها فروختن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «۱۱» با صدای آقای ۱۱ و ۱۱ قطعه منتشر می‌شود | موسیقی ما