برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای «محسن یگانه» دوبار دست بزنید ...
کنسرت «مازیار فلاحی» شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفت:
برای «محسن یگانه» دوبار دست بزنید ...
موسیقی ما – بهمن بابازاده: مازیار فلاحی در سانس اول اجراهای شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفت تا پذیرای دوستدارانش در این سالن باشد.

این خواننده قطعات پرطرفدارش از جمله «مجنون لیلی»، «دوست دارم»، «قلب یخی»، «لعنت به من» و... دیگر را اجرا کرد و با صدابرداری خوب سالن توانست شب پر خاطره‌ای را برای همه حاضران در سالن بسازد. این خواننده از‌‌ همان ابتدای برنامه‌اش سعی داشت با انرژی تمام به اجرای برنامه بپردازد و با وجود خستگی ناشی از اجراهای پر تعداد در ماه گذشته، توانست بدون کمترین مشکلی، برنامه‌اش را به اتمام برساند.

در بخش‌های ابتدایی برنامه، فلاحی رو به حاضرین گفت: «من به شخصه از جمله طرفداران و حمایت کننده‌های برگزاری جشنواره موسیقی فجر هستم و البته برخی پیشنهاد‌ها را هم داشته و دارم که به نظرم می‌تواند در ادامه روند این جشنواره موثر باشد. با این صحبت‌هایی هم که گفته می‌شود محدودیت‌های زیادی برای اجراهای زنده از سوی مسئولین هست، مخالفم. برگزاری کنسرت‌های فراوان و پرتعداد این روز‌ها هم دلیل این ادعای من است. از همه مسئولین محترم موسیقی کشور که در همه حال پشتیبان ما بوده و هستند و الان هم می‌دانم بسیاری از آن‌ها با خانواده‌هایشان در سالن حضور دارند، متشکرم و از همه آن‌ها بابت این حمایت‌ها ممنونم. که اگر حمایت‌های آن‌ها نبود واقعا موسیقی کشور تا این حد پیشرفت را به خود نمی‌دید.»

قطعه «دروغه» انتهای برنامه این خواننده بود که از اواسط آن ارکس‌تر به صورت کامل دست از نواختن برداشت و مردم تا انتهای این قطعه، آنرا همخوانی کردند تا فضای پر نشاط و پر احساسی در سالن حکمفرما باشد. ارکس‌تر در انتهای برنامه به همراه مازیار در جلوی سن قرار گرفت و به مدت نزدیک به یک دقیقه به همه حاضران در سالن تعظیم کرد که این رفتار مازیار و گروهش باعث شد همه حاضرین به صورت ایستاده به تشویق آن‌ها بپردازند.

  • حاشیه‌ها:
 * تک نوازی گیتار «میلاد نو دست» در اواسط برنامه که قطعه «دسپرادو» را اجرا کرد، مورد توجه حاضرین در برنامه قرار گرفت.

* پس از اتمام قطعه چهارم مازیار فلاحی، محسن یگانه از درب شمالی سالن وارد سالن شد و در ردیف اول نشست. «خشایار فلاحی»‌‌ همان لحظه خبر حضور یگانه را به مازیار فلاحی داد و این خواننده هم با لبخندی گفت: «خوب الان خبر حضور یک نفر توی سالن رو به من دادن که خیلی بابت حضورش خوشحالم. می‌خوام یه جوری تشویق‌اش بکنید که بفهمه چقدر دوستش دارید: محسن یگانه....». شدت تشویق طوری بود که یگانه به احترام همه ایستاد و با لبخند به همه ابراز احساسات کرد. پس از اتمام تشویق‌ها مازیار با خنده با علامت دست از یگانه خواست که باز هم بلند شود و گفت: «برای محسن یگانه دوبار دست بزنید...» و یگانه هم با لبخند قبول کرد و سالن باز هم به تشویق این خواننده پرداخت.

* فلاحی قبل از اجرای قطعه قلب یخی رو به همه گفت: «من ظاهرا قراره تا آخر برای تیتراژ این مجموعه بخوانم!».

* مازیار در هنگام معرفی برادرش و تشکر از «خشایار فلاحی» گفت: «رنگ موهای برادرم نشان می‌دهد که در خانواده ما این امر ارثی است و هیچ ربطی به سن و سال و بقیه چیز‌ها ندارد.»

* محسن یگانه قبل از اجرای قطعه «دروغه» برای آماده شدن برای اجرای سانس دوم به همراه علی ثابت از سالن خارج شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

مازیار جان ممنون

امیدوارم همیشه موفق باشی !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

مرسی مازیارم.مرسی که مثل همیشه با قدرت و پرانرزی کنسرت برگزار کردی.
همیشه موفق باشی خوبم.
از شما هم ممنون بابت گزارش و عکسهای عالی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

مازیار و محسن من عاشقتونم ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

زنده باشین...مازیار و محسن عزیز

شنبه 19 مرداد 1392 - 19:03

خسته نباشی مازیار عزیز و ممنون از محسن که طبق معمول توی تموم کنسرت ها هست .محسن اگه یه وقتی چشمت به این سایت افتاد و گفتی یه سری بزنی بدون که من خییییلیییی خودت ومخصوصا صدای گرمتو دوست دارم به قول تموم طرفدارات جاست یگانه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برای «محسن یگانه» دوبار دست بزنید ... | موسیقی ما