برنامه یاد بعضی نفرات
 
coldplay
خبری جذاب در مورد گروه کُلدپلی؛
کُلدپلی 6، 7 بار از هم پاشیده است

موسیقی ما -  جواد رهبر: کریس مارتین (Chris Martin)، خواننده و مرد اول گروه «کُلدپلی» (Coldplay)، می گوید که در طی همین تور اخیرشان در سال 2008، اعضای گروه شش تا هفت بار در آستانه جدا شدن از هم قرار گرفته اند. مارتین در ادامه گفته که وقتی اجراهایمان باب دلمان نیست و یا حرف بدی علیه ما زده می شود، در یک چشم به هم زدن تصمیم می گیریم از هم جدا شویم. اما نکته جالب اینجاست که مارتین و دیگر اعضای گروه (جانی باکلندِ گیتاریست، گای بریمنِ بیسیست و ویل چمپینِ درامر) ظرف یک ربع تا بیست دقیقه از تصمیم خود منصرف می شوند و با انرژی تمام کار را دنبال می کنند. مارتین در این مورد می گوید: "حقیقتش را بخواهید این اتفاق ها آن قدر سریع رخ می دهد که حتی وقت نمی کنیم تصمیم خودمان مبنی بر جداشدن از هم را اعلام کنیم!"

از قضا آتش بیار معرکه هم مارتین 31 ساله است که خیلی زود عصبانی می شود و حرف از جدایی می زند. کریس مارتین در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «دیلی میرر» (Daily Mirror)، افزود: " راستش را بگویم، هر وقت که خبری بدی در مورد گروه می شنوم، همیشه به مدت 10 دقیقه از ادامه کار اعلام انصراف می کنم. اما بعد از آن اعضای دیگر گروه می آیند و می گویند که چیزی نشده که، ما به کارمان ادامه می دهیم. و این طوری است که همه چیز به خیر و خوشی تمام می شود."

اینکه مارتین حوصله گوش دادن به انتقاد را ندارد، کشف جدیدی نیست. اگر به خاطر داشته باشید وقتی آلبوم «زنده باد زندگی یا مرگ و تمامی دوستانش» (Viva la Vida or Death and All His Friends) به بازار آمد، كریس مارتین و ویل چمپیون در برنامه «ردیف جلو» در شبكه چهار رادیو بی بی سی حضور یافتند. در حین مصاحبه جان ویلسون، مجری برنامه، حسابی به اسم آلبوم و ایده مرگ در ترانه های آن گیر داد و حتی گفت كه این تابلوی فریدا كالو كه گروه اسم آلبوم را از روی آن برداشته اند، دست بر قضا آخرین تابلویی است كه فریدا پیش از مرگش كشیده است. مارتین در جواب گفت که ماجرا این قدر هم شور نیست و در اشعار این آلبوم حرف های خوب و امیدوار كننده زیادی هم درمورد حیات، آزادی و امیدواری زده شده اما ویلسون بی خیال نشد. به همین خاطر مارتین از دست او شاكی شد و به قول خودش چون خیلی با مصاحبه حال نمی كرد از استودیو بیرون رفت. چمپیون هم جُور او را کشید تا اینكه مارتین آخر سر برگشت و آخرین سوال مصاحبه را مختصر و مفید جواب داد و خلاص.

احتمالا در آن زمان هم مارتین فکر جدا شدن از گروه به سرش زده است. اما این بین خودمان باشد که مارتین در مورد تصمیم احتمالی گروه به جدایی پس از شکایت جو ستریانی چیزی نگفته!

منبع: اُل هدلاین نیوز

تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

الان انگار باز خبرایی شده ! . جریان هم بر میگرده به آهنگ Shiver و مرحوم Jeff Buckley . یه خبری بدین در موردش .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کُلدپلی 6، 7 بار از هم پاشیده است | موسیقی ما