برنامه یاد بعضی نفرات
 
Michael
پایان کار سلطان پاپ؛
مایکل جکسون در یک قدمی مرگ

موسیقی ما - خبرها حاکی از آن است که مایکل جكسونِ 50 ساله به قدری بیمار است كه حتی نمی‌تواند صحبت كند و چشم چپ وی 95% از بینایی خود را از دست داده است. به گزارش روزنامه انگلیسی ساندی تایمز، "مایكل جكسون" خواننده سرشناس آمریكایی از بیماری بدخیمی در ریه رنج می‌برد و در آستانه مرگ قرار گرفته است." این روزنامه در ادامه می افزاید: "از همین رو وی فورا باید بستری و زیر تیغ جراحی برود تا فعلا به طور موقت تا مدتی دیگر از مرگ جان سالم به در ببرد." ساندی تایمز هم نوشت: "سبرخی منابع آگاه پزشكی نیز اعلام كرده‌اند به دلیل حال بسیار بد وی، پزشكان حتی قادر نیستند كه او را عمل كنند." در همین راستا رادیو BBC چندی پیش طی خبری اعلام كرده بود كه این خواننده آمریكایی قصد دارد تمام متملكات خود را بفروشد.

منبع: نخستین نیوز

تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

MJ
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خودش رو بدست بیاره بتونه شاید آخرین آلبومش رو هم منتشر کنه کنسرت هم بعید می دونم چون اون بدن شکننده جوابگوی همچین چیزایی نیستش دیگه.جدیدا" هم که دوباره همه جا با ماسک ظاهر میشه درسته پوستش حساس به نور خورشید ولی دیگه چرا توی اتاق سربسته هم ماسک داره؟ احتمالا" بازم داره اعمال جراحی انجام میده که البته با احترام به کلام خودش 2بار بیشتر این کار رو صورت نداده! در جواب دوست بی نام و نشانمون هم باید بگم بیماری ه نادر ویتیلایگو علاج نداره و آقای جکسون تو وان شیر نخوابیدن این رنگی بشن در واقع سلول های پوستیش رنگدانه هاش از بین رفتن برای همین پوست خیلی حساسی داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ممنون که نظرات رو میخونید.اگر بخواهید من میتونم لینک معتبر مربوط به صحبتهای خودم رو که تاییدشون میکنه رو اینجا قرار بدم.برادر مایکل انجام اون مصاحبه رو کاملا تکذیب کرده.اون دادگاه هم مربوط به شکایت مالی شاهزاده بحرین از مایکل بود که قرار بود در انگلیس(و نه در بحرین)برگزار بشه که درست چند ساعت قبل از عزیمت مایکل به انگلیس وکلای دو طرف به سازش خارج از دادگاه رسیدند و پرونده بسته شد و این موضوع هیچ ربطی به سلامتی مایکل نداشت!
موسيقي ما - نظرات شما براي ما کاملا محترم هستند. البته از ذکر آن مظالب بيشتر منظورمان اين بود که حتي در رسانه هاي غربي هم نظرات و خبرهاي متناقضي درباره اين موضوع ديده مي شود. اما چيزي که هست نمي توان به هيچ کدام هم کاملا اطمينان کرد. البته توجه داشته باشيم که مايکل جکسون هميشه زير ذره بين مطبوعات بوده و شايد همين نکته باعث شده که نتوانيم به صحت و سقم هر مطلبي در مورد او پي ببريم. به هرحال شايد مطبوعات و رسانه ها در مورد وضعيت او کمي هم اغراق کرده باشند اما بعيد به نظر مي رسد حال او هم خوب باشد. بحث بيماري به احتمال خيلي زياد صحت دارد. حالا ميزانش محل بحث است. اين را هم اضافه کنيم که به داشتن مخاطبي با جديت و پشتکار شما افتخار مي کنيم.
 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

لازم نیست برای فهم یه چیزی ، اون رو قبول داشته باشی ! . لازم نیست برای قبول هنر یه هنرمند ، حتما باهاش حال کنی ! . دلیل نداره که منی که از موسیقی سنتی متنفر هستم بتونم هنر استاد شجریان رو منکر بشم ، و امکان نداره کسی (چه علاقه مند به موسیقی پاپ و چه مخالف اون) بتونه مایکل جکسون رو انکار کنه . جکسون هنرمند بزرگی هست . امیدوارم به این زودیها از دنیا نره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام.من سایتتون رو دوست دارم و بهش سر میزنم و مطالبش رو میخونم.اگر این بخش جدیدی(موسیقی جهان)که راه اندازی کردید,فکر میکنید مخاطب داره و شما واقعا برای مخاطباتون ارزش قائل هستید هر خبری رو که هر خبرگزاری خارجی مخابره میکنه به صرف اینکه خارجی هست اینجا نگذارید.این خبر از طرف سخنگوی رسمی مایکل جکسون تکذیب شد و مایکل در سلامتی کامل به سر میبره و داره روی البومش که به احتمال زیاد نیمه ی اول سال 2009 میاد بیرون کار میکنه و به گفته ی خود مایکل خودش رو برای یک تور جهانی اماده میکنه. مایکل جکسون کم کسی نیست که یه همچین خبر بدی رو راجع بهش بدون تحقیق روی سایت قرار میدین!
موسيقي ما: حرف شما دوست عزيز هم درست است که اين خبر تکذيب شده است اما آن طور که از شواهد امر برمي آيد به اين تکذيب چندان نمي شود اطمينان کرد. حتي نويسندگان سايت مجله مشهور و پرسابقه دنياي موسيقي، رولينگ استون، هم به اين نکته اشاره داشته است که در ابتداي سال مايکل با ويلچر در مکان هاي عمومي ديده شده و حتي برادرش از وضعيت جسماني او شديدا ابراز نگراني کرده است. با اين تفاسير سلامت کامل کمي غيرواقعي به نظر مي آيد آن هم در زماني که او در دادگاهي که در بحرين تشکيل شده بود به دليل مناسب بودن وضعيت جسماني اش حضور پيدا نکرده بود. با تشکر از ابراز نظر و توضيحات شما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

به نظر من شاید اگر مایکل تابحال سیاه پوست مونده بود با این هنری که داره (میدونین که به جز خوانندگی مبدع یک نوع رقص خاص بود 40 ساله هائی مثل من با آلبوم Thriller.Beat It, Billy Jean سالهای 1984و85 خیلی کیف کردن) سلامت تر بود و قیافش هم مقبول بود و اینقدر ترسناک نشده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

اين خبر شايعه اي بيش نيست و اين خبر چند وقت پيش رد شد شما چطور بازم اينو اينجا گذاشتين...مايكل جكسون نه تنها بيمار نيست بلكه در حال كار بر روي آلبوم جديديست كه در آينده نزديك منتشر خواهد شد..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

پاسخ دکتر مایکل جکسون به جنجال های اخیر سخنگوی رسمی و انحصاری مایکل جکسون، دکتر توم، در واکنش به شایعات مربوط به بیماری مایکل که در رسانه ها مطرح شده است، بیانیه ی زیر را منتشر کرده است: "در خصوص ادعاهای این نویسنده (ایان هالپرین)، ما امیدواریم که رسانه های قانونی در آینده خود را مورد بهره برداری تلاش های مشهود چنین افرادی در جهت تبلیغ یک کتاب زندگی نامه ی بدون مجوز قرار ندهند. ادعاهای وحشیانه ی این نویسنده در مورد وضعیت سلامتی آقای جکسون، کاملا ساختگی و جعلی هستند. آقای جکسون از نظر سلامتی در وضعیت مناسبی به سر می برد و برای برگزاری یک تور جهانی و یک سری ویژه برنامه ها و حضور یافتن در آنها، در حال انجام مذاکرات نهایی با یک کمپانی بزرگ برنامه سازی و شبکه ی تلویزیونی است." لطفا هر چه زودتر این شایعه رو از این سایت بردارید و دیگه تا وقتی که از صحت خبری در مورد جناب آقای مایکل جکسون مطمئن نبودید به هیچ عنوان در سایت قرار ندهید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

من جالبه واسم که چطور پس از این توضیحاتی که دوستان دادند در مورد آقای جکسون شما همچنان این خبر رو از سایتتون بر نداشتین. و در مورد اون دوست عزیزی هم که گفتن اگه تا الان سیاه پوست مونده بود،باید بگم که خوبه یه مقدار تحقیق کنند بعد در مورد King of pop اظهار نظر کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

برای شما که ادعای خبررسانی در زمینه موسیقی آنهم به صورت حرفه ای را دارید متاسفم چرا که بدون تحقیق و بررسی اقدام به درج خبر می کنید و بعد وقتی افرادی از مخاطبان جدی موسیقی نسبت به کذب و جعلی بودن خبر اقدام می کنند و منبع موثقی را معرفی می کنند سعی می کنید آنها را توجیح کنید و می گویید که معلوم نیست آن خبر هم موثق باشد ! و باز بر نشر خبر خود پا فشاری می کنید ..!
لطفا موضع خود را واضح بیان کنید و سعی نکنید تا به نشر اخباری که خودتان هم از صحت آن اطمینان ندارید ادامه دهید ...
می دانم که می دانید پشت این اخبار شما سیاست کثیفی نهفته است که منافع خاصی دنبال می شود ... می دانم ...شما فقط خبر رسان هستید بی آنکه بدانید چه لطمه ای بر افکار علاقه مندان هنر و موسیقی وارد می شود ... (قبل از آنکه جواب بدهی خوب فکر کن ... اگر فکر کنی می فهمی جوابی هم نخواهی داشت!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

به تمام دوستداران مايكل جكسون مرگ اونرو تسليت ميگم من خودم بعضي از اهنگهاش و همچنين رقصيدنش رو دوست داشتم مطمئن هستم كه دنيا به زودي ديگر كسي مثل او را نخواهد ديد خيلي هنرمند بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

امیدوارم اگر هست سالم باشه. بیاید اگر هست دعا کنیم سالم باشه .تا یه عمر زحمات 30 اش به باد نره.این افتخاره نسل ماست که پادشاه نیکوکاران.مهربانان.مایکل عزیز.بوده و هست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مایکل جکسون در یک قدمی مرگ | موسیقی ما