برنامه یاد بعضی نفرات
 
Michaelackson
خبر مربوط به وضعیت نامطلوب جسمانی مایکل جکسون بازخورد زیادی داشت؛
گزارشی مفصل درباره وضعیت فعلی مایکل جکسون

موسیقی ما - جواد رهبر: انعکاس خبر مربوط به وضعیت جسمانی نامطلوب مایکل جکسون، ستاره سرشناس دنیای موسیقی، در بخش موسیقی جهانِ سایت موسیقی ما بازخوردهای متفاوتی در پی داشت. به منظور شفاف سازی در مورد این ماجرا و انجام مسئولیت خودمان، گزارشی درباره آخرین رویدادهای مربوط به مایکل جکسون تهیه کرده ایم.

خبرگزاری فرانسه (AFP) روز پنج شنبه به نقل از سخنگوی رسمی مایکل جکسون خبر داد که سلطان موسیقی پاپ پس از سه سال قرار است دوباره به کالیفرنیا بازگردد. خبرگزاری فرانسه به گزارش لس آنجلس تایمز افزود که جکسون در ازای پرداخت ماهانه مبلغ 100 هزار دلار خانه ای مجلل در منطقه بل-ایر اجاره کرده که هفت اتاق خواب، 13 سرویس بهداشتی، 12 شومینه و یک سالن سینما دارد. به گفته سخنگوی جکسون، او می خواهد در دل دنیای صنعت موسیقی باشد به همین خاطر اجاره نامه ای یک ساله امضا کرده است. خبرگزاری فرانسه در ادامه می نویسد که مایکل جکسون پس از تبرئه شدن در دادگاهِ سال 2005 خودش، به ندرت در مجامع عمومی ظاهر شده و در جاهای متعددی مثل بحرین، اروپا و لاس وگاس زندگی کرده است. گزارش خبرگزاری فرانسه با این جمله تمام می شود که جکسون بارها گفته که مشغول کار بر روی آلبوم جدیدی است اما تا به امروز هیچ گزارشی در مورد جزئیات این آلبوم منتشر نشده است.
از طرف دیگر، خبرها حاکی از آن است که مایکل جکسون اعلام آمادگی کرده است تا مسائل حقوقی مربوط به آثار گروه «بیتلز» (The Beatles) را با سر پل مک کارتنیِ 66 ساله حل و فصل بکند. جکسون گفته که از این که سال هاست با پل مک کارتنی (Paul McCartney) حرف نمی زند، احساس بدی دارد. سایتِ اِورژن (aversion) هم در این باره نوشت که شنیده ها حاکی از این است که مایکل قرار است بندی به وصیت نامه خودش اضافه کند که پس از مرگ او حقوق این آثار به پل مک کارتنی منتقل بشود.
جنجال های اخیر درباره مایکل جکسون زمانی شروع شد که ایان هالپرین، نویسنده زندگی نامه مایکل جکسون، در مصاحبه ای با «In Touch» اعلام کرد که خواننده 50 ساله در آستانه مرگ قرار گرفته است که مطلب مربوط به این موضوع را قبلا در همین سایت خوانده اید. پس از انتشار این خبر، سخنگوی مایکل جکسون اعلام کرد که ادعاهای این نویسنده در مورد وضعیت جسمانی جکسون «کذب محض»است و او چنین حرف هایی را برای پرفروش تر کردن کتاب غیرقانونی خودش درباره مایکل به زبان آورده است. سخنگوی جکسون افزود که جکسون در حال مذاکره با چند کمپانی بزرگ و شبکه تلویزیونی است تا هم توری به دور دنیا ترتیب بدهد و هم چنین برنامه های ویژه هنری خود را به مرحله اجرا دربیاورد. در همان زمان سایت بیلبورد نوشت که با وجود اینکه مایکل جکسون سال گذشته با ویلچر در مجامع عمومی ظاهر شد و در حضورهای انگشت شمارش در انظار عمومی همیشه دهان و بینی خود را با ماسک می پوشاند اما او به صورت نامنظم در حال تهیه آلبوم جدیدی با همکاری «ایکان» (Akon) و «ویل. آی. اَم.» (will.i.am) است.
جالب اینجاست که روز نهم ژانویه هم سایت «وان ایندیا» (oneindia) بار دیگری خبری درباره وضعیت جسمانی مایکل جکسون منتشر کرد و نوشت که او به استفاده از مسکن های قوی معتاد شده است و همین امر به زودی – حتی شاید کمتر از شش ماه – او را به زمین خواهد زد. این سایت برای گزارش خودش تیتر زده است: " واپسین روزهای زندگی مایکل جکسون."

از آن جایی که خبرهای ضد و نقیضی در مورد وضعیت جسمانی مایکل جکسون منتشر می شود، ما فقط به انعکاس آنها خواهیم پرداخت؛ در ادامه برای تکمیل این گزارش، با بررسی نظرات کابران سایت های خارجی که این خبر را پوشش داده بودند، به یک جمع بندی کلی رسیده ایم که با هم می بینیم. عمده نظرات کاربران در این سه گروه قرار می گیرد:
- گروهی از کاربران خبرهای مربوط به بیماری مایکل جکسون را شدیدا محکوم کرده اند و آنها را کذب محض خوانده اند؛
- گروه دیگری گفته اند که حرف های مطبوعات را باور نمی کنند اما با وضعیت موجود هم نمی توانند به گفته های سخنگوی جکسون اعتماد بکنند؛
- و گروه دیگری هم گفته اند با توجه به شواهد موجود به احتمال قوی بیماری جکسون حقیقت دارد چون او دست کم سه سال است که از آلبوم جدید و تور دنیا حرف می زند اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

باید منتظر ماند و دید که در آینده نزدیک چه اتفاقی خواهد افتاد. البته در این میان بی صبرانه منتظر نظرات شما هم هستیم.

تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

همیشه افرادی بودند که برای سود بیشتر شایعاتی از این دست ساخته اند. و هر چه موضوع مورد بحث بزرگتر باشد پول بیشتری به جیب خواهند زد و چه موضوعی بزرگنر از مایکل جکسون! شایعه بیماری مایکل دروغ محض است و او مشغول کار بر روی آلبوم جدیدش است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام...خوشحالم كه تو يك سايت رسمي ايراني اخباري با منابع قوي از اسطوره ي موسيقي مايكل جكسون ميبينم...خبر قبلي رو كه كار كرديد فكر كردم فقط هدفتون جلب توجه افكار و مطرح كردن سايت تقريبا نوپاي موزيك ماست ! اما با انعكاس اخبار و نظرات مخاطببين و با ديدن اين خبر متوجه شدم اين سايت همونطور كه به وظيفه ي خطير اطلاع رسانيش ميرسه در كنارش به افكار مخاطبنيش هم خيلي زياد اهميت ميده و از اين موضوع خوشحال شدم...در مورد اخباري كه در مورد مايكل جكسون منتشر ميشه و شده و خواهد شد دوست دارم چند چيز رو بيان كنم ...مايكل جكسون يك سوژه ي خبري مناسب براي هر رسانه و ژورناليستيه و با توجه به حواشي و كارهايي كه در اطرافش رخ ميده همواره و در تمامي رسانه ها پوشش ميشه ! مايكل نه تنها رسانه هاي مربوط به اخبار موسيقي و اينترتينمت رو به خودش اختصاص ميده بلكه رسانه هاي سياسي رو هم تحت تاثير قرار ميده و گاهي هم تيتر اونها ميشه و مصداقش هم اخبار 20/30 خودمونه كه زمانه دادگاه مايكل اخبار مربوط به اون رو پوشش داد پس با يك فرد عادي روبرو نيستيم !‌ با توجه به اينكه از طرفدارهاي پر و پا قرص مايكل هستم و به معناي واقعي فكر ميكنم كه علاوه بر هنر بزرگ رقص و خوانندگي شخصيت جالبي هم داره ( چيزي كه در كشور ما به خاطر مميزيهاي موجو زياد بهش پرداخته نميشه ) به جرات ميگم كه با خوندن تيتر خبر مربوط به مايكل متوجه ميشم كه خبر راسته يا نه...شايعه ي بيماري جكسون هم درست مثل اخباري بود كه از روز اول ميدونستم تكذيب ميشه و اين رو در جمع دوستان ديگه اي هم كه پيگير اين خبر بودن بيان كردم و الانم شكي ندارم كه خبر چيزي بيشتر از يه دروغ نبوده ! مايكل با سلامتي كامل داره روي آلبوم جديدش كار ميكنه و هر چند كه خيلي دير شده اما آْلبوم رو بيرون ميده و باز هم بيشتر از حالا نگاهها رو به خودش جلب ميكنه ... در مورد اخباري كه درباره ي مايك پوشش ميديد يه خواهش دارم اونم اينه كه وقتي خبر رو منتشر ميكنيد اشاره اي هم به عدم حقيقت داشتنش بكنيد تا بعدا دچار تكذيبيه بازي نشيد ... در مورد دسته ي سومي هم كه نام برديد در عجبم كه اين دسته چرا اينطوري فكر ميكنن و البته فكر نميكنم تعدادشون زياد باشه... به هر حال خوشحالم كه براي اولين بار فرصتي دست داد تا مطلب رو در يك سايت رسمي ايراني درباره ي مايكل بيان كنم ! هميشه حالتون قشنگ باشه ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام واقعا قلبم به درد میاد وقتی راجع به بزرگترین خیر دنیا این چنین حرف هایی را میشنوم این که مایکل مریض هست یا نه واقعا معلوم نیست ولی این کاملا مشخصه که اگه خدایی نکرده اون بین ما نباشه همیشه قلبهایی هست که براش بتپه و اون همیشه یک ستاره خواهد بود صمیمانه ازتون میخوام براش دعا کنین

Kia
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

salam.kheili mamnoon ke khabarharo bedoone Bozorgnamayi be etelaaae hame miresoonid.. arezam be khedmate sharifeton ke.man etelae kameli daram az har dore az zendegie M.J Ke bekhain!!az Koja etelaa Daramesh Bemaanad!!!Vali M.J Vaghty Amale soorate sale 2002 ro anjam dad, be dalile inke esterahate 6 maheye motlagh behesh dadan kamrang shod o badesh ham 2 ta amale dige kard ke baes shod 3 sal az majame door bashe. khob harf az M.J Tooye Donya Hamishe Boode o Hast (Pas Dar Natije bad az in vaghfe Kami Kamrang Shod) Baraye Hamin Mozooe DadGaah Pish Keshode Shod Ke Bishtar Baraye Mahv Nashodane Name M.J Bood Ta Masaleye Digei..bad az on ke esme M.J Hamejaro Por Kard Gharar Bood Vaghean ejrayi Dashte Bashe , Ke Moyraghaye Bini o Labe Balash Dochare Moshkel Shodan o yek amale dige nacharan anjam Dad ke aghab Oftad Karesh, Baraye Hamine Ke mishnavim 3 sale Mige Alboome Jadid Midam O nemide , Vaghean Gharar Boode Bede!!Dar Morede Bimaari , Kami Doroste In Masale . Vali Be shedat Bozorg Shode!!! Bimariyi Nisy Ke Kasio Az Pa Darare,, Vali Niaz Be Morat Kardan Dare.. Vali Aslan On Chizi Ke azhane Omoomi Besh Pardakhtand .Nist,Nemikham Ziadtar Baz Konam Masalaro.Omidvaram Baz Ham Bebinimesh Roo Sen Mesle Hamishe Ba Harekatesh Hamaro MikhKoob Kone ... KHosh Bashid,,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

با درود حالا که تاریخ 9 تیر سال 88 هست . و مایکل دیگه بین ما نیست
معلوم میشه این خبرها زیاد هم دروغ نبوده و مایکل حالش خوب نبوده و مرگش واقعا همه رو شوکه کرده .
باور کردنی نبود .
حالا که اینقدر به کنسرتش نزدیک شده بودم خیلی حیف شد. واقعا منتظر بودم مایکل صحنه رو بترکنه حیف که نشد .
باید بیشتر مراقبش می بودن
چی بگم والا بد از مر گ ندااین دیگه بدترش کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام . مرگ هرآدمی جای تاسف دارد. مرگ مایکل در حد یک ضایعه جبران ناپدیر برای عالم موسقی است ولی اعظم خانم کشته شدن انسانهای چون ندا ... قابل مقایسه با مرگ هیچ کس نمیباشد . لطفا" در افکارت تجدید نظر کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

با درود

من توی نوشته ام از مقایسه حرفی نزدم . از حال خودم گفتم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارشی مفصل درباره وضعیت فعلی مایکل جکسون | موسیقی ما