برنامه یاد بعضی نفرات
 
sdds
مسئله اصلي اين است
جامعه موسيقي ايران ، اگر قرار باشد به محسن چاوشي احترام نگذارد، پس بايد چه كساني را محترم بداند؟ شايد پاسخ‌دادن به اين سوال، يك جريان «فرا فني» را در مورد آلبوم «ژاكت» به وجود بياورد و نيازي نباشد براي به نقد كشيدن «ژاكت» تمام قطعه‌های آن را گوش داد.

بايد قبل از دست به نقد‌شدن، اين سوال را از خودمان بپرسيم: در اين 12 ساله، موسيقي ايران چه بستري را براي بالابردن خواننده‌هاي پاپ به وجود آورده و چند نفر، امروز داراي جايگاه هستند كه حالا از بين بردن جايگاه خواننده‌اي مثل چاوشي مقرون به صرفه باشد؟

خط كشيدن روي اسم چاوشي آيا به سود موسيقي پاپ ما تمام خواهد شد يا خي؟ بد نيست به اين سوالات كوتاه هم جواب هاي بلندي بدهيم: شادمهر عقيلي چه شد؟ محمد اصفهاني به كجا رسيد؟ عليرضا عصار با خودش چه كرد؟ فريدون چرا بيشتر ازيك آلبوم جلو نرفت؟ خشايار اعتمادي چرا قدر خودش را ندانست؟ آيا موقعيت امروز رضا صادقي با آنچه در اوايل دهه ي 80 مالكش شد اصلا قابل مقايسه هست؟ بنيامين چرا از مرحله پرت شد؟ اگر به تمامي اين سوالات جواب بدهيم شايد خودمان را موظف بداينم به چاوشي و كارهايش احترام بگذاريم و درصدد محكم شدن جايگاه او بر بياييم.

موسيقي پاپ ايران، بعد از 12 سال پرماجرا امروز فقط 2 خواننده را به بالا فرستاده و آنها را همچنان در نوك قله نگه داشته است: محسن چاوشي و احسان خواجه اميري. متاسفانه حتي اين تعريف شامل حال نفر سومي هم نمي‌شود.

موسيقي سنتي به استاد شجريان ، همايون شجريان و شهرام ناظري اش مي‌نازد. مينياتور، با استاد فرشچيان مقابل تمام هنرها قد كشيده است. سينما با خسرو شكيبايي، عزت الله انتظامي، داريوش مهرجويي، اصغر فرهادي و... خودش را بالاترين هنر سرزمين ما مي‌پندارد. تائتر روي حميد سمندريان و بهرام بيضايي به عنوان سرمايه‌هاي بزرگ حساب مي‌كند و حالا بايد مهمترين سوال را به اين ترتيب پرسيد: «انداختن» و به سقوط كشاندن قله نشين‌ها، به سود موسيقي پاپ ماست يا به زيان آن؟ اگر امروز چاوشي را خط بزنيم و فردا به احسان خواجه‌اميري بتازيم با كدام «آرتيست»
مي‌خواهيم بزرگي موسيقي پاپ ايران را به رخ هنرمندان رشته‌هاي ديگر بكشيم؟
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 بهمن 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون آقای بحرینی که اینوری بی پروا حقیقت ها رو گفتید.
و کش موسیقی ما هم بدونه داره چیکار میکنه با تایید نظرات همه توهین کننده ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

با سلام.مشکل اساسی اینه ما هوچی گری رو به اسم نقد به خورد ذهن های بسته میدیم.دو روز از انتشار البوم نگذشته اوج عوام فریبی رو به اسم نقد تزریق جامعه مجازی میکنیم.اما ما اغاز راهیم.ابتدا گوش میکنیم بعد سخنی بود قابل گفتن گفته می شد.با سپاس از علی بحرینی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

به نظر من محسن چاوشی یکی از شاهکارهای موسیقی ماست و قدرت ریسک بالایی داره که در آلبوم های خودش همیشه تغییر های چشمگیری انجام می ده که شنونده را شوکه وسوپرایز می کنه و از دیگر مزیت های ایشان خلاقیت در ساخت موزیکشان است اما برای من بیشتر احساس محسن جان مهمه که جزو معدود خوانندهای کشور ماست که هنگامی که آهنگهایش را گوش می کنیم احسشاسشو حس و درک می کنیم.آلبوم جدید ایشان هم واقعآ زیباست ومن برا محسن عزیز آرزوی سلامتی و شادکامی می کنمو امیدوارم همین طور به موفقیتهای خودش ادامه بدهد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ali jon damet garm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

حقیقت تلخه عزیزان
چاوشی مهم ترین مهره موسیخی پاپ به شمار میرود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

با اولین نظر کاملا موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

البوم محین چاووشی در حد جهانیه
ممنون از شما اقای بحرینی
متاسفانه مردم ما سواد موسیقی ندارند میان نظر میدند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آقای بحرینی این فقط برای محسن چاوشی نیست! ما ها کلا چشم نداریم ببینیم یکی از ما بالاتر رفته! چشم نداریم ببینیم یکی از ما بهتره. سعی نمیکنیم تلاش خودمون رو بیشتر کنیم بلکه برعکس .. تلاش میکنیم تا هر جور شده طرف رو زمین بزنیم تا خودمون بریم بالا!!

در مورد ژاکت .. هنوز آلبوم توی شهر به صورت کامل پخش نشده ساعت 9-10 صبح "موسیقی ما" اعلام کرد که آلبوم ریلیز شده .. هنوز هیچی نشده اومدن نظر دادن آلبوم مذخرف بود! یکی نیست بگه تو اصلا هنوز یه دور کامل آلبوم رو گوش کردی که میگی مذخرف بود؟!

امیدوارم یه روزی برسه حسادت ها و کینه توزی ها توی موسیقی کم بشه( حالا نمیگیم کلا محو بشه!) .. روزی برسه که اگه دیدیم یه خواننده ای که مورد علاقه ما نیست( حالا به هر دلیلی) اگه یه کار خوب انجام داد اونقدر شهامت داشته باشیم که بیایم و ازش تعریف کنیم! نه اینکه چشمامون رو ببندیم و دهان رو باز کنیم و اول و آخر هنرمند رو بیاریم جلوی چشاش!!

پ.ن : ببینم بالاخره طلسم شکسته میشه یا نه؟! تا حالا هر وقت اینجا نظر دادم تایید نشده!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

چاوشی فراتر از یک اسم و جهان است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اولا آقای بحرینی چند گرفتی؟
بگو
دوما منطقتو برم

سوما متاسفم که فریدون رو در آلبوم اول فقط دیدی

چهارما خنده داره که بزرگان سینما را فقط در آن 4 نفر دیدی

پنجما مگه ما خط می کشیم بر روی اسامی این آقایان
خود به خود این خط بوسیله ی خودشان کشیده می شود

حرف زیاده آقای بحرینی
ولی مسئله ی اصلی این است که:
چند گرفتی
امیدوارم کامنم تایید شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

درستهههههههههههههههههههههههههههه
اما این مهمه که بدونیم محسن چاووشی یه نابقس.یه دانشمنده.محسن چاووشی اصلا یه سبک ساخته واسه خودش واسه دنیای موسیقی..............محسن چاووشی از سرمون هم زیاده
باید ممنونش باشیم و ازش تشکر کنیم چرا که
اون بینظیره
و هیچ وقت شکسته ای بهتر از هزار درست مثل محسن رو نه تنها ما بلکه سیصد هزار سال بعد ما هم انسانها نخواهند داشت

اون بی نظیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

مرسی. از شما بابت این متن زیبا تشکر میکنم.
آلبوم محسن چاووشی فراتر از سطح موسیقی ایران بود .
هر کس که می خواد نقد کنه باید در سطح بالاتری از محسن چاووشی باشه که بتونه نقد کنه

چشم حسودا کور بشه الهی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

دست مریزاد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اول از آقای علی بحرینی بخاطر جملات زیبا و بامعنی و بامفهوم شون تشکر میکنم.
بعد هم اگر کسی واقعا ازموسیقی چیزی بدونه یا حداقل بلد باشه که به یه موسیقی یه صدا خوب گوش بده کافیه چند باری آلبوم ژاکت محسن چاوشی رو خوب گوش بده .
اونوقت خیلی راحت میفهمه که چاوشی مثل این خواننده هایی نیست که امروز از مادرشون قهر میکنند و فرداش میرن خواننده میشن.
واقعا کاملا مشهود و واضحه که محسن چاوشی چقدر برای کارش وقت گذاشته و به ایشون بخاطر این آلبوم فوق العاده تبریک میگم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون از اقای بحرینی بابت این متن زیبا
--------------------------------------------------
برای حمایت از خواننده ی مورد علاقتون عضو شوید
http://sajadblog1.irbb.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

تو رو خدا نذارید محسن چاوشی اینجوری نقد کنند آلبومو اگه درست گوش بدبد میبینید محسن چاوشی یه شاهکار درست کرده محسن چاوشی خیلی خوب داره کار میکنه چرا باهاش دشمنی میکنید محسن جون واقعا خسته نباشید تو با این آلبوم نشون دادی خیلی حرف ها واسه گفتن داری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون از اقای بحرینی به خاطر نقد زیباشون.
حقیقت موسیقی ایران رو گفتن.

fan
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ensafan allbume khoobi bood to ro khoda gharaz varzi nakonid,mamnoon az aghaye bahreini

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

دوست دارم فقط بدونم : با چه حسابی خوانندگانی رو که اسم بردید " محترم "نیستند ! ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

خوب شد محسن چاوشی اسم علی بحرینی رو نوشت تو کاور البومش
محسن چاوشی بدون شک خاننده خوبیه و برای همه قابل احترام
اما این دلیل نمیشه که هر کسی بیاد در مورد رضاصادقی چرت پرت بگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اگر هم میخاستید از یک سردبیر مجله بپرسید میرفتید سراغ
داریوش شهریاری که تخصص داره تو خوندن اقای بحرینی چرا
اصلا اقای بحرینی شما سردبیر مجله هستید منتقد که نیستی اینجوری میای اسم بقیه رو میاری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

جناب بحرینی - مسئله ی اصلی این است که چقدر منافع شما و چقدر پول گرفته اید تا به تخریب بعضی و بالا بردن بعضی دیگر بپردازید ...
خجالت آوره که شما جواب این سوال رو نمیدونید ! ژاکت چاوشی یا 88 بنیامین !؟!
اگر توی خیابون راه رفتید از یه بچه ی 5 یا 6 ساله تا 50 یا 60 ساله بپرسید ! ببینید چی حوابتونو میدن !
به نظر شما ژاکت خجالت آور نبود !؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ژاکت انصافا از تراک یک تا پنج فوق العاده بود ولی بقیه تراک ها مخصوصا از نظر شعر ضعیف بود البتهاین فقط نظر شخصی منه
مطمئنا برای هواداران و دوستداران محسن چاوشی البوم خوبیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون اقای بحرینی واقعا زیبا نقد کردید . ما داریم یکی یکی بهترین های خودمون نابود میکنیم فریدون ، شادمهر و ... همینایی یه روزی بهترینا بودن ولی الان کجان فریدون که بعد البومش محو شد شادمهر هم که بدتر رفت اونور اب و به غیر دو سه تراک کلی اهنگ سخیف خوند و نابود شد .

این دوستمون هم اقا محمد درست گفتن : وقتی توی ایرانی زندگی میکنیم که به محض اینکه ادمی محبوب میشه دست به هر کاری میزنیم تا بخوره زمین

واقعا چرا ما ایرانی ها اینطوریم ؟ چرا نمیتونیم ببینیم یکی داره قله ها رو به سرعت طی میکنه ؟ چرا تا میبینیم کسی ادم بزرگی میشه به هر کاری دست میزنیم محوش کنیم

حتی میخوایم استاد موسیقیمون استاد شجریان هم محو کنیم چاوشی رو محو کنیم خواجه امیری و یگانه و ... رو محو کنیم

به کجا داریم میریم ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

لطفا طرفدارای بنیامین آلبوم محسن چاوشی را با بنیامین مقایس نکنند که آبروشون میره تو رو به خدا اینقدر سطحی فکر نکنید کدوم اهنگ بیامین به پای آهنگ دور اخر یا بخون امشب یا خنده محسن چاوشی میرسه خواش میکنم منطقی باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

دوست عزیزی که فرمودن علی بحرینی چقدر گرفتی فکر کنم خودشون خیلی اهل رومیزیو زیر میزین چون کلا کافر همه ر کیش خود پندارد.حرق حقیقت که پول نمیخواد گفتنش.ضمنا خوبه قسمت اعظم مجله علی بحرینی به موسیقی میپردازه.همین داریوش شهریاری که ازش اسم بردین از زیر دست همین علی بحرینی اومده بیرون چیزی که خود داریوشم همیشه میگه.خوبه از آدما شناخت کافی داشته باشین و بعد قضاوت کنین.سال آینده تو کاست احسان خواجه امیری از علی بحرینی بیشتر خواهید شنید....
علی بحرینی سپاس..سپاس ...سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

من نمی فهمم چرا موضوع رو انقدر پیچیده می کنید؟
آلبوم چاووشی بعد از چند سال پیشرفت بهتر از آلبوم قبلش نیست
ولی با این حال یه پله بالاتر از بقیه مونده
پسرفت نکرده ولی پیشرفت هم نکرده این توقع مخاطب بوده که زیاد شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

سال گذشته وقتی آلبوم یه شاخه نیلوفر منتشر شد ؛ علی بحرینی اصلا از اون خوشش نیومد؛اما همون موقع تو اتفاق نو یه مطلب نوشت با تیتر : هنوز به چاوشی بدهکاریم.
این نشون میده که بحرینی به خواننده های درست و حسابی احترام میذاره! و جنس اونها رو خوب می شناسه.
ضمنا اون هیچوقت دنبال مطرح کردن خودش نیست و از این نظر با چاوشی دارای اشتراکه. اما بهتره به این فکر کنیم که در موسیقی ایران چه اتفاقی داره رخ می ده که منتقدی با تجربه و روزنامه نگاری توانا احساس خطر کرده و چنین نقدی رو نوشته!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آلبوم محسن چاووشی فراتر از سطح موسیقی ایران بود .
واسه همینه که آهنگ های محسن سر بعضی ها رو گرفته از بس سر گیجه دارن که نمی دونن دارن چی میگن .
ممنون آقای بحرینی ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

متاسفم واسه موزیک پاپ که سقفش بخواد چاووشی باشه،، چجوری خواننده ای که این کارای سطحی و بی مفهوم واجرا میکنه و از یه دختر 17ساله ی امریکایی کار کاور میکنه و به اسم خودش میزنه میتونه ستاره موزیک پاپ باشه!؟ همه کسایی که این آقا اسم برد و نبرد هچکدوم ستاره نیستن...اصلا موزیک 10،12 ساله ستاره اش کجا بود... ستاره همون دختر 17ساله اس که کسی که شما این همه جو واسه اش میدید از اون کار کاور میکنه... این آقا قطعا منافعی داشته که از این آقا والبوم خالیش اینجوری نوشته... خواهشا به شعور مردم توهین نکنید و شما به مردم نگید چیکار کنن و چیکار نکنن مردم خودشون همه چیو خودشون میدونن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

عالی

f
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

محسن حرف نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

میدونید مشکل چیه ؟ مشکل پرطرفداربودن چاوشیه
تو هر سایتی چون چاوشی بیشترین طرفدارا رو دارن تا وقتی بحث سر خواننده ها میشن طرفدارای چاوشی میریزن وسط و خواننده های دیگه رو مسخره میکنن اونا هم ناراحت میشن تو 90 درصد نظرسنجی ها هم همیشه اول میشه
تو یکی از همین سایت ها یکی از کاربرانش گفت من از چاوشی خوشم میاد ولی طرفدار خواننده های دیگه هم هستم خوب ولی وقتی هی طرفدارای چاوشی میان پسوند سلطان و خدای موسیقی و موزیک و استاد به ناف چاوشی میبندن و بقیه رو اصلا خواننده نمیدونن اعصابمون خرد میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

در جواب آقای سامان :
دوست عزیز اون خواننده 17 ساله که فرمودین خودش کار chris rea رو کاور کرده که البته سبکش رو از blues به pop تغییر داده اما محسن چاوشی همون کار blues رو با تغییراتی استفاده کرده.اون آهنگ chris rea مربوط به 10 سال پیشه و نمی دونم میشناسید یا نه ولی فقط همینو بگم که از بزرگان موسیقی بلوز هستش و نشون میده که کلاس کاری هرکسی به چه صورت هست.
لطفا با دید بازتری قضاوت کنید و قدر زحمت رو بشناسید.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Rea

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ما یاد گرفتیم و عادتمون دادن که تا آلبومی می یاد فورا می گیم : آخ جون بریم ایراداشو بگیریم ...
نمی گیم چه محاسنی داره ... نمی گیم دیگه چی باید بیاد که انتظار ما رو برآورده کنه ...
ژاکت فوق العاده نبود ؟ قبول . ولی چرا کسی به خاطر لااقل وقت گذاشتن این خوانند رو قطعه ها تشکر نکرد ؟
ما یاد گرفتیم فقط عیب بگیریم و خراب کنیم به جای انتقاد سازنده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

کاملا با شما موافقم آقای بحرینی.
واقعا متاسفم که بعضی ها قدر خواننده خوبی مثل چاووشی رو نمیدونن! چاووشی برخلاف خیلی از خواننده های دیگه از متفاوت بودن نمی ترسه و سبک های مختلف رو امتحان می کنه. متاسفانه دیگه انقدر صداها و شعرها و ریتم ها شکل هم شدن که اصلا آدم نمی تونه خواننده ها رو از هم تشخیص بده!
در مورد احسان خواجه امیری هم با شما موافقم! فقط محسن چاووشی و خواجه امیری هستن که تو کارشون موفقن و روز به روز هم پیشرفت می کنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون از درک بالای شما.
عده ی اونایی که مثل ما و شما درکشون بالاست کم نیست فرقشون با بقیه اینه که محجوب ترن و کمتر خودشونو تو جوامع عمومی به نمایش میگذارن.
طرفداران چاووشی دقیقا همین حالت هستن.
ما که قدرشو میدونیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اول یه خسته نباشید و تشکر به آقای بحرینی

محسن جان گوش نده به این خزعبلات منتقدای دشمن

ژاکت حرف نداره و عالیه و سرشار از سبکهای متفاوته

ما قبولت داریم از هر نظر محسن چاوشی عزیز
به خدا این محسن اگه خارج بود جهانی میشد و همه قدرشو میدونستند نه اینکه با یه مشت تازه کار و بچه هایی که تازه قهر کردند و شدند خواننده مقایسه بشه.

محسن جان دوستت دارم حتی اگه نوحه بخونی...دوستت دارم فقط برای خودت و بس...
یادته 5 سال پیش میومدم وبلاگت؟
بابا ما حق آب و گل داریم بین طرفدارات...
همه جوره هم تا آخرش باهات هستم.

به قول خودت:
پات می مونوم والااااااااااااااا

sam
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

با آقای بحرینی موافقم ولی در مورد رضا صادقی خیر با ایشون موافق نیستم و به نظر من بعد از رضا صادقی ... محسن چاوشی بهترین های ایران هستند

در مورد آلبوم " ژاکت " به نظر من که بسیار زیبا هست و ترانه های با معنی داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

حرفهای علی آقا درسته و مورد قبول و پذیرش! ولی اگه این اسمش حمایته باید یکم باز تر نگاه کرد! مسئله اینجاست که محسن فقط چاوشی نیست محسن برای یگانه هم هست! محسن یگانه و آلبومش چه شد؟! چرا باید یه اسم باعث تعویق آلبوم بشه! احسان خواجه امیری هم واقعا یه نابغه است و سلیقه ی مردم و میشناسه! ژاکت محسن چاوشیم اگه اهل موسیقی باشیم درکش می کنیم! به نظرم مخاطبش با اینکه عام هست ولی می تونه نباشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

من هم با این متن موافقم

محسن جان آلبوم خیلی خوبی بود ، ممنونم ازت

به امید جهانی شدن و اجرای کنسرت ابتدا در ایران و بعد ها در والت دیزنی و بالاترها...

خواهشا تایید کنید کامنتم رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

سلام.راستش این سایت جز جاهایی هست که من همیشه بهش سر میزنم و نقد های زیادی رو آلبوم های موسیقی مختلف از روش میخونم.اما گاهی تعجب مینکم که یکی مثل آقای علی بحرینی این چنین مینویسه و روی سایت به عنوان مطلب قرار میگیره !! این نوشته میتونست به عنوان یک نظر باشه اونم یک نظر شخصی و خام و عجولانه روی آلبومی که حتی صدای طرفدارهای دو آتیشه ی محسن چاوشی رو دراورده.
نام بردن و مقایسه ی چهره های مختلف میتونست بدترین کار باشه.
اما راجب آلبوم بهتر نظرم رو اینطور بگم:
اصلا سبک نداره !! بهتره به جای اینکه بگم آهنگسازیها من در آوردیه بگم رو هیچ اصول و قاعده ی خاصی پیش نرفته و نا مفهومه و باید طرفداراش حداقل 4 بار هر آهنگی رو گوش کنن تا رو حساب عادت گوش به ملودی آهنگ رو بپذیرن.
تنظیم های محسن چاوشی واقعا ضعیف هستند و من همیشه تعجب میکنم و میگم که چطور وزارت ارشاد همونطور که برای مجوز دادن در گیر و بند شعر و فضای کار سختگیری میکنه ای کاش روی تنظیم ها حداقل توجهی داشتند تا کارهایی به این صورت بیرون نیاد و به شعور کسایی که موسیقی رو فقط یکمی هم با دقت گوش میکنن توهین نشه مثلا 99% صداهایی ام که استفاده شده تنها از یک وی اس تی به نام nexus هست!
مسترینگ کار فاجعه هست طوری که اگر بخواهید آهنگ رو رو یه سیستم حرفه ای قدری با صدای بلند گوش کنید همانطور که بیس کار صدای تو خالی و پوک میده صداهای Middle کل فضای آهنگ رو پر میکنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون آقای بحرینی
ممنون محسن چاوشی
بازم ممنون محسن چاووشی
خیلی خیلی خیلی دوست داریم و با ژاکت خیلی خیلی خیلی حال کردیم.
دمت گرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

مشکل اینجاست یه عده که از موسیقی سر در نمیارن میان اظهار نظر میکنند.ما منتظر راک از چاووشی هستیم و اینو با گیتار برقی زیباش تو ااین آلبوم یه کم چشیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

به نظر من فقط محسن چاوشی سلطان موسیقیه جهانه وبس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

طرفدارای چاووشی دهنتونو ببندین که گند زده.فردا آلبوم سلطانو گوش کنین.فرزاد میترکونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آلبوم خوب بود
خوبیش اینه که بیشتر پیشرفت کرد تا مثل سایرین پسرفت
چون انتظار پیشرفت بیشتری داشتن همه انقدر انتقاد میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون آقای بحرینی
این محسن اگه شما رو نداشت چیکار میکرد توی این گرگ بازار؟! واقعا"؟
فکر کنم لازم باشه یه مصاحبه جنجالی دیگه با محسن توی مجله اتفاق نو بکنید تا دهن خیلیا بسته بشه.

محسن عزیزم از هر نظر بیسته و حرف نداره

ژاکت از یه شاخه نیلوفر خیلی قشنگتر و متنوعتر شده

منتقد هایی که سر درنمیارند و عامه پسند هستند بنظر من بهتره برن رپ گوش بدن ! بیشتر بهشون میاد

توی این آلبوم تنظیمهای خود محسن چاووشی از همه بهتر شده

تنظیمهای محسن همه عالی و درجه یک هستند...مسترینگ کار عالیه...و آهنگسازیش هم حرف نداره...
وقتی محسن چاووشی از همه سرتره بهتره که با دیگران مقایسه بشه و سر بودنش هم مطرح بشه.

محسن جان از هر لحاظ تکی و ژاکتت هم حرف نداره.

تشکر ویژه از آقای بحرینی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

این حرفا رو باید به مسئولین گفت...
که اونام یه گوششون دره یه گوششون دروازه!
بیخود حرص نخورین بابا فایده نداره تو این مملکت واسه هنر و هنرمند جماعت یه جو ارزشم قائل نمیشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

بنیامین؟!

متاسفم که کسانی هستند که بنیامین رو با محسن چاووشی مقایسه میکنند!

اصلا" در یک حد نیستند این دوتا
محسن جان بمیرم برای مظلومیتت...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

مزخرف!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ما کجای کاریم چرا فکر می کنیم اینجا میشه یک کار رو به درستی انجام داد. موسیقی یک هنر که محدودیتی نداره و هر خواننده با هر سبکی که می خونه مخاطبین خاص خودش رو داره . چطور امکان داره کسی بتونه مثلا احسان خواجه امیری رو با محسن چاوشی مقایسه کنه یا کاراهای رضا صادقی رو با کار های بنیامین در حد مقایسه قرار بده . هر موزیکی از هر خواننده ای در مقابل کار قبلیش قابل مقایسه هستش. وقتی از نظر فرهنگی و رسانه ملی برای موسیقی زمان و وقت صرف نمیشه معلوم که خواننده توانایی مثل محمد اصفهانی دیگه نتونه ادامه بده . وقتی ارشاد کنسرت رو به خاطره نوازنده زن کنسل میکنه با چه روحیه ای میشه برای موسیقی تلاش کرد و کار جدید ارائه کرد و قتی یک مقام نادان به استاد شجریان میگه از ساسی مانکن هم کمتری شما باید دور صحبت و بحث در مورد موزیک تو ایران رو خط بکشی. وقتی به خواننده مجوز بدن که بخونه زنگ نزن حوصلتو ندارم زنگ نزن جوابتو نمیدم . یا یکی برداشته مداحی سر قبر رو زیرش موسیقی گذاشته شما بیخیال این حرفا شین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

در موسیقی ایران گل گرفت همشون از دم بیخودن
چاوشی و شادمهر که پرطرفدارتریناش باشن معلومه چیه دیگه
شادمهر که 5 تا ملودی یونانی کاور کرده چاوشی هم که یکی کاور کرده
تعطیلش کنید بره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

کار چاووشی رو چندین بار گوش دادم و تنها ضعف آلبوم رو ترک یک می دونم که اصلا ترانه رو نمی شه متوجه شد و دلیلش هم اینه که سبکه بندری که این خواننده انتخاب کرده با صداش جور در نمیاد.
ترک 3، ا4 بسیار زیباست و 5 و 9 رو به همه پیشنهاد می کنم که با دقت بگوشن.
بقیش هم بدک نیست
آخه قرار نیست که تو یه آلبوم همه کار تاپ باشه ولی برخلاف نظر بقیه که این کار رو شاخص تر از شاخه نیلوفر می دونن بنده کاملا مخالفم و این آلبوم رو ضعیف تر می دونم
با تشکر از محسن چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

ممنون متن خوبی بود.

مطمئنا کسانی که از مورد آلبوم ژاکت انتفاد می کنند یا از روی عناد دارن اینکار رو می کنن. یا این کاره نیستند.

آلبوم ژاکت ترکیب موسیقی و علم محسن چاووشیه. علم موسیقیایی که متاسفانه کمتر خواننده ی پاپ تو ایران داره.

.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

محسن جان خیلی گلی

اینو بدون که دوستدارانت و طرفدارانت از منتقدا و دشمنات بشترن و تنها نیستی...
ژاکت بهترین آلبومته
دستت هم درد نکنه آقایی.....

.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

خواننده اونه که توی فشار و محدودیتهای ایران بخونه و محبوب باشه نه اینکه بره خارج و توی اون فضای آزاد و راحت طرفدار جمع کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

شما چطور میتونید بگید شادمهر چی شد
شادمهر این همه پیشرفت داشته همنوز هم که داره
این همه کنسرت
ویدیوهای زیبایی مثل تقدیر عادت سبب
واقعا براتون متاسفم
فقط استاد شادمهر عقیلی

.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اینجا بحث سر محسن چاوشی و آلبومشه هر کی میخواد سنگ شادمهرو به سینه بزنه بره توی سایت شادمهر ازش تعریف کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

بزرگترین مشکل از دید مردم عام نسبت به آلبوم چاووشی اینه
که عامه پسند نیست در سطح آنها نیست برا همین نمی توانند بفهمندش
مشکل اینه که چاووشی سطح بالا کار میکنه و من شخصا بهش
افتخار میکنم و موسیقی درست همانیه که در ژاکت میشونیم
این مردم هستند که باید سطح موسیقی ایشون رو بالا ببرن
نه اینکه خواننده ها سطح کارشون رو پایین بیارن این خیلی مهمه
خواهشا درک کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

چااووشی خودش باید قدر خودش رو بدونه....ئچار فقر ملودی شده....حتما که نباید آدم خودش واسه خودش ملودی بسازه!...

خطاب به بعضی کامنتها:
تو رو خدا تو رو جان عزیزتان انقدر نگید آلبوم سطح بالاا!!!!!!!!!!!!!!.....الان بازار خرمشهر و چاردیواری و اسیری و بخون امشب و.... سطح بالاست....اگه بالاست اونوقت بالا کجا میره؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آهنگهای : بازار خرمشهر / اسیری / چاردیواری و بخون امشب و.......
سطح بالا ترین آهنگهای چاووشی هستند

محسن چاووشی سطح بالاترین خواننده جوان ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

متاسفانه اقای بحرینی در نام بردن سرمایه خیلی اشتباه کرده چاووشی سرمایها س ایشون تا حالا یک اهنگ برا تلوزییون خونده اگر یک خواننده تو کل شور پر طرفداره سهم زیادی تلوزیون داره خوانندهای که کارهاش اون قدر سطح پایین که تو تلوزیون پخش نمیشه معلومه که همش بدنبال وصال وفراق نرسیدن ورسیدنه و موضوعات پیش پا افتاده میگرده باید خندید پر طرفدار ترین خواننده پاپ چاووشیه بزار اصلاحش کنم بهترین و معروفترین وپر کارترین خواننده ومجازترین احسان خواجه امیریه بعدش رضا صادقی و بعدش میتونه محسن یگانه وعلی لهراسپی و..... شاید هم محسن چاووشی شما طرفدارهای محسن چاووشی بدجوری توهم زدین نمیگم ایشون خواننده بدی هستن خیلی هم خوبه کارهاشون ولی نه اون قدر که شما میگین ایشون هنوز خیلی کار دارن نامبر وان شدن به همین راحتی نیست این احسان که میبیند میگم پرطرفدارترینه با توجه به کارهاش وکنسرتهاش که میگم میره کانادا کنسرت میگزاره که بزرگترین کنسرت ومراسم ایرانیان خارجج کشوره میشه نا سلامتی بچه ایرج دیگه کنسرت جوجه خواننده پاپ مثل بنیامین تو جشنواره کم استقباله ولی کنسرت ایشون مثل همیشه پر شور وحرارته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

کسی که نظر می دی اینجا بحث چاوشی نه شادمهر باید بدونی شادمهر مثل پدر پاپ ایران (بعد از انقلاب) می مونه. پس هرجا که اسم پاپ ایران هست باید از سلطان عقیلی هم اسمی باشه. اینو همه می دونن حتی همون علی بحرینی یا محسن چاوشی. کنار امدن یا نیامدن با این مسئله مشکل توئه نه کس دیگه ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اینقدر طرفدارای چاوشی این شادمهر و چند تا طرفداراش تو سایت های مختلف مسخره کردن اشکشون در اومد هههههههه اشکال نداره بزرگ میشه یادتون میره
سلطان و محبوب ترین خواننده ایران : سلطان چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آهنگ چاردیواری محسن چاوشی تقلید دقیقی از آهنگ see you again مایلی سایروس هستش...

طبیعیه که طرفداران متعصب آقا محسن حرف منو باور نکنن بخاطر همینم لینکشو میذارم...

http://www.youtube.com/watch?v=hC8N9WywIqY

اگه به یوتیوب دسترسی ندارید میتونید در سایت www.downloads.nl آهنگ اوریجینالشو دانلود کنید...من تو کانادا زندگی میکنم و Mily Cyrus رو شاید بیشترتون نشناسید..ایشون یک خواننده دختر ۱۷ ساله آمریکایی هستند که بیشتر واسه بچه ها میخونن....من فقط میخواستم اطلاع بدم که سلطان موسیقیتون از یه دختر ۱۷ ساله تقلید کرده..

من نمیگیم کدوم خواننده ایرانی بهتره..فقط خواستم همینو بگم...

مدیران محترم موسیقی ما شما رو به خدا این نظر من رو تایید ک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

این نظر شماست جناب آقای بحرینی و محترمه
ولی قرار نیست صد در صد درست باشه
اینکه شما مسیقی پاپ تو این چند نفر خلاصه میکنید اصلاٌ درست نیست و من باهاتون مخالفم
به نظرم ما خیلی بهتر از این دوستانمون داریم که فرصت ظاهر شدن در سطح جامعه ندارن یعنی ظرفیتش تو ایران وجود نداره به عبارت دیگه اینجا فیلتر وجود داره و مانع از کار کردن خیلی ها میشه
اما تو کشورهای دیگه به اینصورت نیست،تو کشورهای دیگه این مردم هستن که نقش فیلترو بازی می کنن نه کسی دیگه یا سازمان دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

باید بگم متاسفم واسه کسایی که چاووشی رو سلطان پاپ و موسیقی و این حرفا می دونن..
و جواب اونهایی که می فرمودن شادمهر چی شد؟کجا رفت؟و رفت اونور طرفدار جمع کرد و.... باید بگم که اون زمانیکه آقای چاووشی هنوز سلطان پاپ ایران!!!!نشده بود شادمهر آهنگهای فوق العادهای میخوند که مطمئنم همتون شنیدید و اکثرا هم خوشتون اومده..آهنگهایی مثل پر پرواز..دهاتی...علامت سوالو خیلیای دیگه
شادمهر وقتی اینجا بود همه طرفشو میگرفتن و قربون صدقه و این حرفا..ولی تا پاشو از این مملکت گذاشت بیرون حرف و حدیثا شروع شد...
بگذریم
نمیگم چاووشی بد میخونه اما هیچ کودومشون به پای سلطان موزیک پاپ موزیسین برتر شادمهر عقیلی نمیرسن..ایول شادمهرررررررررررررررر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آقای بحرینی حرف زدن در مورد آدم های بزرگ آدم بزرگ می خواهد شما سکوت اختیار کنین لطفا
واقعا عجیبه شادمهر عقیلی اگه نبود الان شما می تونستین در مورد POP نظر بدین . تقدیر ، آزادی و عادت شادمهر می ارزه به کل هیکل چاوشی و اون طرفدارای بی منطقش :d
طرفدارای محسن چاوشیی که از یه دختر 17 ساله تقلید میکنه چطور روشون میشه سلطان بنامن این خواننده رو !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

شادمهر= سلطان پاپ

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

دوستان
بد نیست بدانید که شادمهر در حال حاضر یک موزیسین جهانی است . که دو سال پیش رتبه ی 13 برترین ویالونیستهای جهان را کسب کرد و 3 سال پیش هم رسما مدرک موزیسینی خود را از کانادا گرفت .
مقایسه ی شادمهر که حالا هنوز به 40 سال نرسیده استاد شده با چاوشی و اصفهانی و امثالهم احمقانه است

.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

نظر شما خیلی محترمه اما همین آقایان محسن چاووشی و نظایرشون الان خیلی راحت و آزاد آلبوم وارد بازار میکنند و هیچ کس هم حرفی بهشون نمیزنه
اما شادمهر عزیز که موزیک پاپ با ورود اون شروع شد نتونست مجوز آلبوماشو بگیره و خیلی مسائل دیگه که اینجا جای گفتنش نیست
شادمهر وطن فروش نیست...رفت چون عاشق مردم ایران بود..رفت چون می خواست بخونه و صداش رو همه بشنون..رفت تا اونایی که مانع پیشرفتش میشدن پیشرفتشو ببینن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

نظر شما محترمه آقای بحرینی اما باید بگو آقای چاووشی و نظایرشون الان خیلی راحت میتونن آلبوماشون رو وارد بازار کنن..و هیچ کس هم باهاشون مخالفت نمیکنه..
اما شادمهر عزیز که بنیانگذار موزیک پاپ توی ایران بود حتی نتونست مجوز ْبومش رو بگیره...
شادمهر وطن فروش نیست..رفت چون عاشق مردم وطنش بود..رفت چون می خواست صداش رو همه بشنون..پیشرفتاشو همه ببینن...و ببینن که الان یکی از بهترین موزیسین هاست و همیشه مانگاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

شادمهر ستاره پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

هیچکدوم رو دوست ندارم ولی شادمهر خیلی خیلی بهتر از چاووشی یه...اهنگ ترس شادمهر می ارزه به تموم اهنگای چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

اقا یا خانومی که داری با 10 اسم نظر میدی و از شادی کاورت که نصف اهنگاش از ملودیه یونانی کاور شده دفاع میکنی لااقل پشت سرهم هی نظر نده و خودتو تابلو نکن برو یه سر به نظرسنجی ها بزن ببین کی پرطرفدار و سلطان موسیقیه؟
چاوشی تو نظرسنجی ها از سیاوش و داریوش هم گذشته چه برسه به شادی کاور شما!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسئله اصلي اين است | موسیقی ما