برنامه یاد بعضی نفرات
 
سیامک سپهری با اشاره به جشن موسیقی ما:
این جشن یک اتفاق بزرگ در عرصه موسیقی ایران بود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سیامک سپهری که با گروهش توانست یکی از برترینهای اولین نظرسنجی بزرگ سایت موسیقی ما شود، عنوان کرد این جشن از معدود مراسمی بوده که تاکنون در ایران برگزار شده است.سرپرست گروه موسیقی رستاک در گفت و گو با موسیقی ما گفت: این برنامه، یک برنامه خوب و حساب شده بود که خیلی می‌تواند موثر واقع شود. تداوم آن نیز کمک شایان توجهی به موسیقی کشورمان خواهد کرد. بسیاری از هنرمندان سبکهای مختلف که تا کنون با همدیگر از نزدیک آشنا نبوده اند، موفق شدند با هم آشنا شوند و ارتباط خوبی برقرار کنند.

سپهری در ادامه خاطر نشان کرد: این جشن یک اتفاق بزرگ در عرصه موسیقی ایران بود که طی سالهای متمادی افتاد. هنرمندان با هرموسیقی و هر فضای ذهنی از موسیقی توانستند با بزرگان عرصه موسیقی دیدار داشته باشند که شاید این موقعیت هرگز، در هیچ جا و توسط هر کسی پیش نمی‌آمد.
وی افزود: این فرصت برای اهالی موسیقی پیش آمد که نگاهی جامع‌تر به موسیقی پیرامونشان داشته باشند. چنین اتفاقی در فضای موسیقی ایران کمتر افتاده و یا اصلا نیفتاده است. خیلی‌ها در ابتدا فکر می‌کردند چنین کاری نشدنی است اما دوستان در سایت موسیقی ما ثابت کردند که می‌شود قدمهای خوبی در عرصه موسیقی برداشت. هنرمندان عرصه موسیقی دیدند که تلاش‌ها بی نتیجه نماند و اثراتش را نیز دیدند. همین مساله باعث می‌شود برای سال بعد با انگیزه بیشتری کارهای خود را تولید کنند و همدلی‌ها و همراهی‌ها بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور بیشتر پیشکسوتان می‌تواند به بهتر شدن دیدگاه‌ها و نیز تکنیکی‌تر شدن آثار هنرمندان جوان کمک قابل توجهی کند، گفت:حضور اسطوره های عرصه های مختلف موسیقی در کنار جوانترها هم به لحاظ حسی می‌تواند کمک کننده باشد و هم به لحاظ تکنیکی و فنی!

این نوازنده متذکر شد: این جشن هرچند به لحاظ اجرایی کاری سخت و پیچیده بود، چون به شکل کاملا خصوصی بود، ولی به خوبی برگزار شد. شاید در ابتدا این کار دوستان جدی گرفته نشد اما همگی در کمال ناباوری دیدیم که به بهترین شکل ممکن برگزار شد. امید که در دوره های بعدحمایتهای ارگان‌ها و نهادهای ذیربط را همراه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه چه عاملی باعث شده تا رستاک هم آراء کارشناسان را جلب کند و هم نظر مردم را، گفت: قبلا هم گفته بودم که یکی از آرزوهای من این است که بتوانم علاوه بر مردم، نظر کارشناسان را نیز به خود جلب کنیم. خوشحالم که تلاشهای بی وقفه ما در نشر موسیقی نواحی و در عین حال بکر بودن آنها به نتیجه رسید. خوشحالم که هم توانستیم از طریق موسیقی با مردم ارتباط برقرار کنیم و هم با کارشناسان. شاید بهتر باشد بگویم متفاوت بودن اصلی‌ترین دلیل این مساله است. امیدوارم از این پس نیز با همین رویکرد پیش برویم که علاوه بر مخاطب عام کارهایمان به لحاظ فنی و تکنیک نیز ورد توجه قرار بگیرد. این یکی از آرزوهای من بود. امیدوارم صمیمیت و یکرنگی و یکدلی در رستاک باقی بماند تا بتوانیم به آرزوهای دیگر خود برسیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 23:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این جشن یک اتفاق بزرگ در عرصه موسیقی ایران بود | موسیقی ما