برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمود محمودی: بهترین تیتراژ هنوز انتخاب نشده استو ادامه دارد
تهیه کننده برنامه «ساعت 25» مطرح کرد؛
محمود محمودی: بهترین تیتراژ هنوز انتخاب نشده و نظر سنجی ادامه دارد
موسیقی ما – وحید لشکری: «ساعت 25» عنوان یکی از برنامه های تلویزیون است که از فروردین امسال پخش آن با محوریت موسیقی آغاز شد. این برنامه هر شب حدود ساعت سی دقیقه بامداد به روی آنتن شبکه تهران می رود. «ساعت 25» از ابتدای تابستان نسبت به برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین تیتراژ تلویزیونی اقدام کرد که با استقبال اهالی موسیقی و طرفداران همراه شد و هنوز هم در جریان است. اما چندی پیش از طریق سایت «موسیقی ما» در خبری اعلام شد که پرونده این نظرسنجی بسته شده و «حمید عسکری» با تیتراژ سریال «دختران حوا» در جایگاه اول قرار گرفته است. با درخواست مدیران این برنامه و به منظور اصلاح این خبر ، دقایقی پیش از شروع یکی از قسمت های ساعت25 با «محمود محمودی» تهیه کننده این برنامه گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

*با شروع فصل پاییز ما شاهد چه تغییراتی در برنامه «ساعت 25» خواهیم بود؟
تغییرات محسوسی را خواهیم داشت. یک سری آیتم جدید داشتیم که فکر کنم در فصل پاییز بیشتر دیده شود. مثلا مستند مردان موسیقی ایران را داریم که به بررسی زندگی بزرگان موسیقی کشور پرداخته ایم و از ماه رمضان تا الان بخش های زیادی از آن را ضبط کرده ایم و به زودی پخش مستندهای اساتیدی چون «کیوان ساکت» ، «ناظم پور» ، «نریمان» و «میلاد کیایی» را آغاز می کنیم. مصاحبه های اختصاصی نیز با آقایان «شهرداد روحانی» و «مجید انتظامی» انجام داده ایم. این اتفاقات را اگر نگوییم اصلا ولی کمتر در تلویزیون رخ داده بود. اخبار موسیقی را داریم که آن هم با کمک شما خواهد بود و از رسانه ها و سایت های معتبری استفاده می کنیم که قطعا سایت «موسیقی ما» یکی از اصلی ترین مرجع های ما می باشد و حتما قصد داریم که این اطلاع رسانی مستند و با ذکر منبع باشد. انتقادات زیادی نسبت به دکور برنامه داشتیم و بالاخره مدیران تصمیم گرفتند که بودجه ای در اختیار ما قرار بدهند تا دکور برنامه را عوض کنیم که فعلا در مرحله طرح قرار دارد و سپس اجرایی می شود. 

*برسیم به نظرسنجی انتخاب بهترین تیتراژ تلویزیونی و اینکه از چه زمانی شروع شد و تا الان چه مسیری را طی کرده است؟
ما ابتدا از بین 273 تیتراژ تلویزیونی ، 100 تیتراژ را انتخاب کردیم و تا ابتدای ماه مبارک رمضان 50 تیتراژ از این مجموعه به انتخاب مردم به مرحله دوم راه پیدا کردند. پس از عید فطر تا پایان تابستان مرحله دوم با 50 تیتراژ پیگیری شد و نهایتا مردم به 8 تیتراژ بیشترین رای را دادند و 42 اثر نیز از این رقابت کنار رفت.

*مرحله آخر نظرسنجی برنامه از چه تاریخی آغاز می شود؟
پس از اینکه نتایج مرحله دوم یا نیمه نهایی را اعلام کردیم هفته دفاع مقدس آغاز شد و از ابتدا اعلام کرده بودیم که ما این هفته را به آثار موسیقایی این حوزه که بسیار خاطره انگیز هم هستند اختصاص می دهیم. الان دوستان طراحی و گرافیک مشغول آماده سازی طرح ها و تیزرهای مربوط هستند و انشالله با اعلام قبلی مرحله فینال را شروع می کنیم. این هشت تیتراژی که به مرحله فینال راه پیدا کرده اند باز هم طبق حروف الفبا از یک تا هشت چیده می شوند و مردم می توانند رای بدهند.

*این هشت فینالیست کدام خواننده ها هستند؟
اسامی این عزیزان به ترتیب و بر اساس آرای ماخوذه عبارتند از: حمید عسگری (دختران حوا) ، محسن یگانه (آسمان همیشه ابری نیست) ، احسان خواجه امیری (نابرده رنج) ، محمد اصفهانی (ارمغان تاریکی) ، علی لهراسبی (فاصله ها) ، محمد علیزاده (شهر باران) ، فرزاد فرزین و محسن چاوشی (پشت صحنه) و مهدی یراحی (ماه عسل). یک نکته خیلی مهم را لازم می دانم بیان کنم. چندی پیش اعلام شد که آقای «حمید عسگری» با تیتراژ «دختران حوا» در این نظرسنجی برنده شده اند و متاسفانه باعث ایجاد سوءتفاهم شد اما نظرسنجی برنامه ساعت 25 ادامه دارد و بهترین تیتراژ هنوز انتخاب نشده است. اما ایشان باید در فینال با هفت خواننده دیگر رقابت کنند. ببینید در بین 50 تیتراژ مرحله نیمه نهایی ، آقای عسگری با بیست هزار رای حائز رتبه نخست و راهی فینال شدند ولی به عنوان مثال آقای «احسان خواجه امیری» شش اثر داشتند. طبیعتا آرای ایشان شکسته شد و شش قطعه وی هر کدام چهارده یا پانزده هزار رای را کسب کردند. همین اتفاق برای آقایان «علی لهراسبی» با پنج اثر و دکتر «محمد اصفهانی» با 4 اثر رخ داد. الان که هر کدام از خواننده ها فقط یک اثر دارند رقابت فشرده تر شده است. این تیزری هم که برای مرحله فینال آماده شده قرار است با کمک معاونت سیما از تمامی شبکه های تلویزیون پخش شود چون این تیتراژها فقط مختص شبکه تهران نیست. قرار بر این بود که روز 24 مهر و همزمان با عید سعید قربان این هشت هنرمند و سایر بزرگان موسیقی را دعوت کنیم و طی یک مراسم باشکوه نتیجه نهایی اعلام شود. این طرح پابرجا است ولی به دلیل اینکه اغلب خواننده ها در ایام عید قربان از قبل کنسرت و برنامه دارند احتمالا تاریخ تغییر می کند.

*و صحبت پایانی؟
در مدتی که برنامه ساعت 25 فعالیت می کند ، من به عنوان تهیه کننده از سایت شما استفاده می کنم و مجموعه «موسیقی ما» را به عنوان یک مرجع معتبر قبول دارم. یک خواهشی از طرفداران و اهالی موسیقی کشور دارم. ما نوپا هستیم و چند ماه است که به طور متمرکز در این زمینه فعالیت می کنیم. دست به دست هم بدهیم تا برنامه ساعت 25 به عنوان تریبون موسیقی در تلویزیون بتواند فعالیت های گسترده تری داشته باشد. من از ابتدای فعالیت سایت «موسیقی ما» کار شما را پیگیری می کردم و می دانم که با سختی های زیادی کار خود را تا به اینجا ادامه دادید و الان یکی از رسانه های اصلی موسیقی هستید. ما هم می خواهیم واقعا این برنامه را به هنرمندان ، روزنامه نگاران ، فعالان و طرفداران موسیقی اختصاص بدهیم تا بتوانند حرف های خود را در تلویزیون بیان کنند. تا الان به سی درصد از نکاتی که مدنظر داشتیم رسیده ایم و امیدواریم که به صد در صد نزدیک شویم. لازم است که خود هنرمندان به ما کمک کنند زیرا هر چقدر هم که ما آهنگ و خبر پخش کنیم اتفاقی رخ نمی دهد. همه دوستان باید بیایند و صحبت کنند و این یک جُنگ نیست که صرفا بخواهیم با چند آهنگ آنتن را پر کنیم. هر کسی که فکر می کند ایده ای دارد می تواند با ما در میان بگذارد تا در کنار هم یک قدم مثبت برای این بخش مهم از فرهنگ کشورمان برداریم. در پایان از مسئولین سیما نیز تقاضا دارم که در صورت امکان هر روز گزیده ای از برنامه ساعت 25 را پخش کنند زیرا پیام های زیادی به دست ما می رسد که به دلیل پخش در ساعات پایانی شب اقشار زیادی نظیر دانشجویان و کارمندان و... نمی توانند برنامه را تماشا کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1392 - 13:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 12 مهر 1392 - 16:10

برنامه ای سطح پایین هست اقلا یه مجری میذاشتن که مرتبط با موسیقی باشه
همانطورم که مشخصه تعداد بیننده کمی داره رتبه اولشون 20 هزار رای!!! جمعا 50 هزار sms هم ندارن
تو تابستونش کسی نمیدید چه برسه تو فصل دانشگاه و مدارس

جمعه 12 مهر 1392 - 16:43
میلاد

50 تا تیتراژه!

متن بالا رو بخونید که فقط 6 تا آهنگ احسان هر کردوم 14-15 هزار رای آورده !

جمعا فکر کنم 300 هزار نفر باید شرکت کرده باشند

2.183.233.33
جمعه 12 مهر 1392 - 20:55
رضا

آقا بهنام ریاضیت ضعیفه ها.نفر اول بیست هزارتا رای آورده بین 50 نفر و هرکدوم از آهنگهای خواجه امیری حدود 15 هزار رای آورده یعنی فقط احسان خواجه امیری حدود شصت هفتاد هزاری داره حالا به اینا اضافه کن محسن چاووشی محسن یگانه و محمد اصفهانی و محمد علیزاده و 40نفر دیگه.قشنگ حداقل چهارصد پونصد هزارتا میشه

5.236.214.169
جمعه 12 مهر 1392 - 16:15

"نابرده رنج" احسان خواجه امیری
محشره....
کاش تیتراژ ماتادور هم بود..... واااااااااای
تیتراژای احسان همه لایق اول شدنو دارن...

جمعه 12 مهر 1392 - 23:02
حمیده

واقعا همینطوره...

2.178.11.122
جمعه 12 مهر 1392 - 16:55

صدا و سیما کلی منت گذاشت یه برنامه موسیقی گذاشته اونم که خیلی بد و وقتی همه خوابن !!!
نمیذاشتن سنگین تر بودن
در جواب نظر اولی هم بگم 50 هزار sms هم 20 هزار نفر نبودن تو این نظرسنجی ها هر کسی 20 تا sms میده با گوشی های مختلف میره گوشی داداش خواهر بابا مامان خاله عمه و دایی و دوست و ... میگیره !!!
این همه کانال زدید نسیم و تماشا یک کانال موسیقی بزنید چی میشه

جمعه 12 مهر 1392 - 17:06

برترین تیتراز : واسه ابروی مردمت بجنگ

باصدای اقای خاص محسن چاوشی و فرزین

درود بر مرد پر احساس موسیقی پاپ محسن چاوشی

شنبه 13 مهر 1392 - 01:58
ارشیِا پایدار

ما طرفدار بهترین هاییم پس حتما اول میشیم
از طرف هواداران سلطان صدا فرزاد فرزین

2.187.175.171
جمعه 12 مهر 1392 - 17:09

یعنی الان بین این 8 تا ما باید باز رای بدیم؟ کد ها شون چیه؟ خواهش میکنم جواب بدین
ممنون

یکشنبه 12 آبان 1392 - 16:01
Nahid

محسن یگانه کدش یکه،بقیه هم مهم نیست.شما فقط عدد 1 رو به10000725بفرست

37.252.217.148
جمعه 12 مهر 1392 - 17:25

من مطمئنم اگه ساعت پخش برنامه ساعت ۲۵تغییر کنه و نصف شب نباشه؛بیننده های بیشتری خواهد داشت.من خودم تاحالا برنامه ساعت ۲۵ رو ندیدم به خاطر دیروقت بودنش.خواهش میکنم ساعتش رو تغییر بدید ....

جمعه 12 مهر 1392 - 17:48

فقط نابرده رنج استــاد.............. ودیگر هیچ....

جمعه 12 مهر 1392 - 18:09

راست میگن : رای های آقای خواجه امیری شکسته شد چون برترین تیتراژ ها رو ارائه میدن و همه تیتراژهاشون خوبه

جمعه 12 مهر 1392 - 18:52

به نظرم اصل سری اول بودش که از 100 تا تیتراژ استاد احسان خواجه امیری اول شد......
گرچه ایشون همیشه اوله....

جمعه 12 مهر 1392 - 21:27

بهتــــــــــــــــرین تیتراژ: واسه ابروی مردمت بجنگـــــــــ...

جمعه 12 مهر 1392 - 23:47

من نمي دونم اين چه نظر سنجيه مسخره ايه كه توش مجيد اخشابي كه هنوزم اهنگ گمگشته و مهتاب و خانه بدوش و بنده نوازش ماندگاره راي نياورده
واقعا مسخرس....
سايت موسيقي ما هم كه انگار با ايشون مشكل داره چون اينهمه تيتراژ مي خونن ايشون ولي يه اطلاع رساني هم نمي كنه اونوقت خواننده هايي كه يه بارم اسمشون شنيده نشده رو تو خبرا مي ذارن...
مي دونم اين پيامم رو منتشر نمي كنيد ولي اين عادلانه نيست يادتون باشه.....

شنبه 13 مهر 1392 - 03:23

استاد محسن چاوشی برای اینکه تا به حال بر روی هیچ سریال تلویزیونی اهنگ نخونده و فقط در یک ویژه برنامه ی سال نو ترانه ای با عنوان لباس نو که فوق العاده هم بود خونده و به همراه فرزاد فرزین هم یک اهنگ برای برنامه ی پشت صحنه اجرا کرده.او اهنگی هم که برای زندگی و تحصیلات عالی خونده هم به حساب نمیاد چون یه اهنگ نصفه و نیمه ست.افتخار ما اینه که محسن عزیز علاقه ای به کار خوندن و همکاری کردن با صدا و سیما نداره و رسانه ی ملی رو به رسمیت نمیشناسه.میخوام بگم اگه محسن تا به حال بر روی یک سریال اهنگی عاشقانه خونده بود الان یکه و تنها با 200 هزار رای در جایگاه اول بود که البته همون بهتر که نخوند و امیدوارم هیچگاه با صدا و سیما تا وقتی که سیاستهای این رسانه تغییر نکرده همکاری نکنه.واقعا وقتی شنیدم که استاد گفته ترانه هاش در برنامه ی ساعت 25 و در کل صدا وسیما پخش نشه و راضی نیست کیف کردم از این همه تدبیر و مردم دوستی استاد.

شنبه 13 مهر 1392 - 12:35

مجری برنامه واقعا اطلاعات موسیقی نداره اینو میشد در گفتگو هاش با علی لهراسبی و حمید عسکری ومیلاد ترابی فهمید یه شب یکی از مردم اس ام اس داد گفت با میثم مروستی مصاحبه کنید مجری نتونتست فامیلی میثم رو بخونه و معذرت خواست.اگه قراره کسی مجری برنامه مختص موسیقی باشه فرزاد حسنی بهترین گزینه است

شنبه 13 مهر 1392 - 16:16

فقـــــــــــط سلطــــــــان پـــاپــــــــــ فـــــــــــرزاد فـــــــــــرزین

شنبه 13 مهر 1392 - 21:29

شهربارانم ارزوست
شهر باران محمد علیزاده بهههههههههههترین

شنبه 13 مهر 1392 - 21:56

شك نكن كه قلب مردم پشتته

شنبه 13 مهر 1392 - 23:51

رو دست نرو و وایسا دنیا صادقی تیتراژ نداریم ولی حالا که نیست.....یا نبرده رنج احسان یا ماه عسل یراحی

یکشنبه 14 مهر 1392 - 14:35

شهرباران لایقترین ترانه هست برای اول شدن

یکشنبه 5 آبان 1392 - 01:32

فقط استاد احسان خواجه امیری ببین چقد عالی که این همه تیتراز داره بعد مجبور شدن رای بشکونند امیدوارم همیشه موق باشه چونکه همیشه لحظه های تنهای منو صدا اهنگ های احسان عزیز بر میکنه

یکشنبه 19 آبان 1392 - 09:55

استاد چاوشی این همه آهنگ قشنگ داره مطمءن باشین اگه یکی از آهنگ های متوسطش تو این نظرسنجی بود هیچ کس نباید به اول شدن فکر کنه به دوستان پیشنهاد میکنم برین چند تا از اهنگاشو گوش کنین بعد تصمیم بگیرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمود محمودی: بهترین تیتراژ هنوز انتخاب نشده و نظر سنجی ادامه دارد | موسیقی ما