برنامه یاد بعضی نفرات
 
 تنبورنوازان لاوچ براي كنسرت بعداز محرم و صفر آماده مي شوند
حیدر کاکی خبر داد:
تنبورنوازان لاوچ برای کنسرت بعداز محرم و صفر آماده می‌شوند
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سرپرست گروه «تنبورنوازان لاوچ» از برگزاری کنسرت گروه «تنبور نوازان لاوچ» بعداز محرم و صفر خبر داد و گفت: بعداز محرم و صفر تور کنسرتهای خود را آغاز می‌کنیم.حیدر کاکی در گفت و گو با موسیقی ما گفت: گروه «تنبورنوازان لاوچ» بیش از هر چیزی این روزها را مشغول آماده سازی خود برای هر چه بهتر برگزار شدن کنسرتهای آینده است که قرار است بعداز ماههای محرم و صفر در شهرهای مختلف برگزار شود.

این نوازنده چیره دست تنبور در ادامه گفت: برای این منظور تا کنون کارهایی انجام داده‌ایم و تمریناتمان را نیز به زودی آغاز خواهیم کرد. چون هنوز زمان مشخص و دقیق این کنسرتها مشخص نشده است.

وی افزود: این کنسرت‌ها قرار است در شهرهای مختلف کشورمان از جمله کرمانشاه، سمنان، یزد و ... و حتی تهران برگزار شود و مانند دیگر کنسرت‌های ما قطعات کردی از جمله گردون، آواز غریبی، آخ لیل، کله پیر، شمشاد نرگس و ... از ساخته های خودم و نیزاجرای آثاری از علی اکبر مرادی خواهد پرداخت و همچنین قطعاتی فارسی را در آنها اجرا می‌کنیم.

نوازنده های این گروه، افشین صاحب نژاد (دف و دمام)، همایون کاکی (کوزه و تنبک)، ارسلان عباسی (تارباس) آرش خورشیدی (کمانچه) فرزاد بازگیر، حیدر کاکی (تنبور و شورانگیر)، هستند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 23:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تنبورنوازان لاوچ برای کنسرت بعداز محرم و صفر آماده می‌شوند | موسیقی ما