برنامه یاد بعضی نفرات
 
اینجا ببنید و دانلود کنید؛
ویدئوی اجرا قطعه «انجی» از گروه رولینگ استون توسط کیوان هنرمند
موسیقی ما - کیوان هنرمند آهنگساز خوش‌نام کشورمان که سال گذشته آلبوم روی دیگر بهرام رادان با اهنگسازی وی به بازار آمد در ویدئویی که برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار داده است، قطعه «انجی» از ساخته‌های گروه رولینگ استون را کاور کرده است. وی همچنین به مناسبت تور جدید این گروه که تا نزدیکی‌هایی مرز‌های ایران هم می‌رسد یادداشت کوتاهی درباره این قطعه و این گروه نگارش کرده که با هم می‌خوانیم و می‌بینیم:

«گروه موسیقی Rolling Stones (در به در‌ها) پرسابقه‌ترین گروه موسیقی جهان است. بیش از ۵۰ سال فعالیت مداوم و حضور در اجراهای زنده و به زبان خودشان «زندگی در جاده‌ها» رکورد فعال‌ترین گروه جهان را به نام Rolling Stones ثبت کرده است. در طول ۵۰ سال فعالیت مداوم تنها دو نفر از اعضای گروه بازنشسته و جایگزین شده‌اند و این گروه مسن، هنوز پرانرژی در صحنه‌های موسیقی حضور دارد.

تنوع بسیار زیادی در نوع موسیقی‌های منتشر شدهٔ این گروه وجود دارد. ساختار نبوغ آمیز موسیقی و اجرای بسیار با کیفیت اعضای گروه، موسیقی Rolling Stones را از همتاهای خود متمایز کرده است.

اجرای دوبارهٔ آثار مهم موسیقی (cover)، بسیار لذت بخش و آموزنده است. بیشتر نوازنده‌ها و گروه‌های حرفه‌ای کار خود را با اجرای آثار هنرمندان دیگر شوع می‌کنند و حتی در دوران پیشرفته و حرفه‌ای فعالیت خود، به اجرای دوبارهٔ آثار همکاران خود اقدام می‌کنند. Rolling Stones سالهاست آهنگی از باب دیلن (Bob Dylan) را به نام «مثل یک درد به در» (like a rolling stone) را در کنسرت‌های خود اجرا می‌کند و باب دیلن هم ترانهٔ «سیاه چردهٔ شیرین» (brown sugar) از رولینگ استونز را در کنسرت‌هایش اجرا می‌کند.

گروه Rolling Stones در سال ۲۰۱۴ تور کنسرت جدیدی به نام «۱۴ on fire» در آسیا و اقیانوسیه شروع کرده است. شروع این برنامه روز ۲ اسفند ۹۲ در ابوظبی آغاز می‌شود.

اجرای اثر «انجی» (Angie) از گروه Rolling Stones را به مناسبت تور جدید انجام داده‌ام. این قطعه که از آثار قدیمی این گروه است با ساختاری بسیار زیبا و ساده در تونالیتهٔ Am با سازبندی بسیار ساده توسط میک جگر (Mick Jagger) و کیک ریچاردز (Keith Richards) نوشته شده است و در سال ۱۹۷۳ منتشر شد.

کیت ریچاردز نقش مهم تری در آهنگ سازی این اثر داشته است اما اجرای آواز میک جگر، تاثیر عجیبی روی آهنگ گذاشته است. این اثر با وجود تم آهسته‌ای که دارد بسیار وحشی و نا‌آرام است و تجربهٔ اجرای آن بسیار لذت بخش است.

کیوان هنرمند»
کاور قطعه «انجی»
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1392 - 08:40

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 19:35

اجرای بسیار خوبی است. کاور کردن آسان هم نیست. آفرین.

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 22:13

جالب بود
كاش يك گروه پيدا مي شد و كارهاي موندگار و بزرگ گروه هاي معروف دنيا رو اجرا مي كرد
خودشون كه نمي تونم بيان لااقل ءايجوري اجراي زنده ببينيم

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 23:08

عالی عالی عالی

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 12:01

اجرای بسیار خوبی برای قطعه ایی به این سختی هست. خیلی خوبه که آثار معروف جهان را هنرمندان خومون هم اجرا کنند. به شکلی توانایی های موسیقی کش.ر را به همه نشان می دهند.
با تشکر از آقای هنرمند برای ایمن اجرای عالی

جمعه 2 اسفند 1392 - 12:22

عالیه آقا کیوان شما مثل بعضی بی هنر ها فقط نام خانوادگی تان هنرمند نیست ذاتآ هنرمند هستید تبریک میگم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویدئوی اجرا قطعه «انجی» از گروه رولینگ استون توسط کیوان هنرمند | موسیقی ما