برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
«پاروی بی‌قایق» با صدای «محسن چاوشی» ۱۶ مهر در سراسر کشور منتشر می‌شود
موسیقی ما – تهیه کننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» از انتشار این اثر در روزهای انتهایی هفته آینده خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، مسعود دهقان درباره جزئیات و تاریخ دقیق انتشار جدید‌ترین اثر «محسن چاوشی» در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «آلبوم «پاروی بی‌قایق» تمام مراحل اخذ مجوزهای لازم برای انتشار را گذرانده و قطعا در تاریخ ۱۶ مهر ماه به صورت گسترده و همزمان در تهران و شهرستان توزیع خواهد شد.»

وی افزود: «ایمان دارم این آلبوم یکی از تاثیرگذار‌ترین آثار «محسن چاوشی» است که تا به حال منتشر شده و شک ندارم که دوستداران این هنرمند نیز این آلبوم را دوست خواهند داشت و با آن ارتباط حسی قوی‌ای برقرار خواهند نمود. محتوای این اثر جوری‌ست که هر کس برای نخستین بار آنرا می‌شنود، درگیر آن می‌شود و خوشحالم از اینکه محسن چاوشی بعد از انتشار آخرین اثرش که یک سال و نیم پیش منتشر شده، حالا با قدرت و آلبومی متفاوت به معنی واقعی، به بازار موسیقی می‌آید.»

 «مسعود دهقان» همچنین درباره پیش بینی‌اش از استقبال طرفداران چاوشی از این آلبوم گفت: «طرفداران محسن چاوشی یکی از فهیم‌ترین و هنردوست‌ترین افرادی هستند که من می‌دانم برای حمایت از خواننده مورد نظرشان، همیشه سنگ تمام می‌گذارند. نبود قانون کپی رایت همیشه جزو بحران‌های حوزه فرهنگ و هنر در کشور بوده که ضربات سنگینی به موسیقی و فرهنگ کشور زده. ولی امیدوارم دوستدران این خواننده با خرید نسخه اصلی و اورجینال اثر، به تیم تولید و تهیه کننده‌های آلبوم نشان دهند که چقدر برای هنرمند مورد علاقه خود و جامعه هنری و موسیقی کشور ارزش قائل‌اند.»

وی همچنین از پیش بینی‌های لازم برای تجدید چاپ آلبوم خبر داد و گفت: «پیش بینی‌هایی را برای چاپ مجدد اثر داشته‌ایم که در صورت تمام شدن دور اول نسخه‌های آلبوم در بازار، بلافاصله در تهران و شهرستان به بازار موسیقی کشور تزریق شود.»

در این بین «علی اسدزاده» (مدیریت پخش موسسه «تصویر گستر پاسارگاد»)، از انتشار قطعی این اثر در تاریخ ۱۶ مهر درتیراژی گسترده در سراسر کشور خبر داد.

گفتنی ست در آلبوم جدید «محسن چاوشی» چهره‌هایی چون: «حسین صفا»، «روزبه بمانی»، «امیر جمال فرد»، «کوشان حداد»، «امید حجت»، «حسین غیاثی» و... حضور دارند.

قطعه آخر این آلبوم «وصیت» نام دارد که هم خود «محسن چاوشی» و هم تمام اطرافیان و تیم کاری آلبوم اعتقاد ویژه‌ای نسبت به این اثر دارند و اعتقاد دارند این قطعه جزو بهترین آثار منتشر شده این خواننده در همه این سالهاست.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:00

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:08

طوفان سختی تو راهه.....

دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:28
سعید

کاش در این البوم یک اهنگ و تنظیم علیرضا افکاری داشت و بهروز صفاریان هم در این البوم حضور داشت
و لی فک کنم با حضور روزبه بمانی این البوم بهترین البوم چاووشی باشه
البوم سیزده ک خدایی خیلی خوب بود و متفاوت

امیدوارم چاووشی با مهدی یراحی ورضا صادقی در اینده فیت بخونه بابچه های جنوب

5.232.131.194
دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:30
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

من به طرفدارهای آقای خاص تبریک میگم و منتظر شنیدن آهنگهای خوب از آقای خاص ایران منتظریم .............
یکی از طرفداران مجید خراطها

5.152.206.247
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:00
amir mahmudiyan

از نظر ملودی محسن چاوشی خودش خیلی ملودی های خوبی میسازه...
اما از نظر تنظیم فضای کاری علیرضا افکاری به این آلبوم نمی خوره...
این آلبوم پاپ-راک و الکترونیک محسوب میشه اما تا جایی که من می دونم آقای علیرضا افکاری تنظیم های پاپ میزنن...

5.239.140.27
جمعه 11 مهر 1393 - 04:45
مجید

طوفان کمه برای این آلبوم!!!
زلزله - آتشفشان - ... چه میدونم اصلا به نظرم قیامتی تو راهه...

37.129.93.161
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:16

بعد از مدت ها یه البوم درست حسابی گوش میدیم
چاوشی تفاوت های موسیقی ایران را رقم میزند

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:18

کاور هم واقعا عالیه
خسته شدیم از این کاورای تکراری که طرف با هزار تا ارایش رو موهاش و ... میاد عکس میندازه میشه کاورش
یه کاور مفهومی جالب و بکر

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:21

مرد بدون تكرار موسيقي پاپ ايران درود بر تو

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:26

محسن جان وقت کنسرت دادنه...اینکه هر سال البوم بدی فقط واقعا خوشایند نیست...یه خواننده با کنسرت که میتونه خودشو نشون بده...وگرنه هر سال البوم دادن رو که همه میتونن...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:30
محسن چاوشی - ابراهیم

محسن وقتشو با این قرتی بازیا حروم نمیکنه
بیشتر روی تنظیم قطعات و ملودی کار میکنه به خاطر همین وقت واسه کنسرت نداره
تو این البوم خواهید دید که محسن تو تنظیم چه شاهکارایی رو تحویل میده
بقیه خواننده ها که هم البوم میدن هم کنسرت میزارن رو نگاه کن بیشتر اهنگاشون با ملودی های تکراری و تنظیم های سطحی منتشر میشن

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:47
امیر اله دادی

یه جوری میگی قرطی بازی و کلاس میزاری که انگار خود چاووشی میخواد تنظیم کنه ( شعر یکی دیگه تنظیم یکی دیگه بعد کلاسشو شما میزاری ) خدا رو شکر یگانه از هر انگشتش هنر میباره
یعنی طرفدارای چاووشی مثل هوادارای پرسپولسین هرچی میگی میگن ما 6 تا زدیم !

188.158.180.166
سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:07
Ehsan Bozorgi

اقا امید
باید به محسن و نظرش احترام گذاشت چون خودش بهتر از هر کسی صلاح کار خودشو میدونه و همینطور میدونه که کی باید البوم بده یا کی خودشو برای کنسرت اماده کنه البته فعلا تمام تمرکزش بیشتر روی پیشرفت خودش و هنر موسسیقایی خودشه تا کنسرت دادن....
اقا امیر
شما هم بهتر بود یه نگاه کلی به اسامی و کاری که هر کس تو البوم ارایه کرد مینداختی بعد میگفتی تنظیم مال یکی دیگست. چون بیشتر قطعات را خودش تنظیم کرده اینو میگم...بعدشم چرا الکی جو میدی و پای محسن یگان رو وسط میکشی؟؟؟

5.236.8.169
سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:47
Rasool Dezhpoor

امیر اله دادی ...
قابل توجهت عرض کنم که... محسن یکی از بهترین تنظیم کننده هاست برو تنظیم شیر مردا... دوست داشتم.... همسایه.... چشمه طوسی.... و ... رو گوش کن تا بفهمی تنظیم یعنی چی....
نمیدونم شما هنر به چی میگی اگه هنر اونیه که یگانه داره خدا نکنه از انگشتای چاووشی بریزه...
فوقش یکمی... آره فوقش یه کمی... یه کمی کلاه رفته سرت....

2.179.4.101
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:37
YUSEF Qesmy

تا اونجایی ک میدونم
فقط رضا یزدانی تونسته هر سال البوم بده
در ضمن شما این همه توجه محسن چاوشی ب مخاطبش رو نادیده میگیری؟ اخه این همه تراک خوب* رو میزاری کنار ک بری کنسرت؟ ک بری پول بدی ب ی عده سودجو*"؟ اخه ارزشش رو داره؟
شما ک کنسرت دوست داری برو هوادار بقیه خواننده ها بشو اونا هر جای کشور دارن کنسرت میدن میتونی بری ببینی! (راحت باش در کل)
بقیه رو خبر ندارم! شما داری؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* : منظورم این هست ک سطح تراک های چاوشی از بقیه خواننده ها ی پله بالاتره، حداقل تو زمینه ی تنظیم!
*" : ب قول خوده محسن چاوشی!

178.173.150.195
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 00:26
دانیال سعیدی

ببینید دوستان ما آدما یه غده ای داریم که بین یه عده یکیو بیشتر از بقیه دوس داریم
ینی اگه 2 نفر جلوتون باشن که ازشون بدتون میاد بازم طرافداریکیشون نسبت به اون یکی دیگه هستین
خواننده ها هم طرفدارای خاص و دوآتیشه خودشونو دارن
الان اگه چاووشی عزیزیه آهنگ بده که آهنگ پت و مت باشه بازم هواداراش تنهاش نمیذارن نه تنها چاووشی بلکه یگانه و خراطها و... چرا؟چون اونایی که طرفدار این خوانندن ینی با این خواننده بهتر ارتباط برقرار کردن بهترحرفشو میفهمن لازمه به دوستمون که یگانه رو مسخره میکنه بگم شما که طرفدار یگانه نیستی نباید درمورد ترکاش نظربدی خب
یگانه ک اون اهنگو خونده مخاطباش باهاش حال کردن خب شمایی که نمیتونی با آهنگای یگانه ارتباط برقرار کنی نبید نظر بدی
مث منکه نمیتونم با آهنگای چاووشی و خراطها ارتباط برقرار کنم نمیام نظر بدم
من آلبوم قبلی چاووشی فقط ترک 8خوشم اومد اما نیومدم محسنو بکوبمو مسخره کنم
اون عزیزیم که برمیداری بحثوفوتبالی میکنی خب مجبوری مثال بزنی؟؟؟خودتون هی 44444 میکنین ماچیزی گفتیم؟یکم فرهنگم خوب چیزیه چیزای بی ارتباطو به زور ربط ندید بهم لطفا
ممنون از همتون

2.181.62.143
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:27

تو این چندوقته هرچی البوم امده سبک های قدیمی بوده ایشالا اقای چاوشی بالبوم جدیدش
سبک جدیدی درموسیقی ایران بیاورد

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:28

صبر من از صبر خستست

توصيه ميكنم همه اهاليه موسيقي به اين البوم با دقت گوش بدن

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:31

سلطان بی چون و چرای موسیقی ایران.زنده باد محسن اورجینال(چاووشی)

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:31

بالاخره دلی از موسیقی در میاریم با این البوم

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:38

چندتا قطعه تو اين البوم وجود داره كه به شدت منتظر شنيدنشم...
اول: اهنگ دريزه هست كه چاوشي اون جز اولين ترك گذاشته و نوع شعر يه رمان فرانسوي هست با تنظيم جوان خوش استعداد امير جمالفرد
دوم: اهنگ قهوه قجري هست كه ترانه اي هست ملي ميهني و چاوشي نشون داده همچين اهنگهايي را
بسيار زيبا ميخواند(اين ترانه به تاريخ زمان قاجار اشاره دارد و منظور اين است كه رقيبان همديگر را با
اين نوع قهوه ازبين ميبردند)
سوم: قطعه خواب است كه گفته ميشه شنونده تا مدت ها درگير معنا و مفهوم كلمات ان ميشود و همچون اهنگ قطار اهنگي مردمي هست
چهارم: اهنگ يوسف هست كه از اهنگ محبوب محسن چاوشي در اين البوم هست
پنجم: اهنگي هست كه به نظرم زودتراز ديگر اهنگها پلي شود چون خاص ترين اهنگي هست
كه احتمالا محسن چاوشي خوانده...نكته جالب اين اهنگ بدون ريتم بودن ان است و احتمالا
بيشترين راي را خواهد اورد

منتظر پاروي بي قايق چاوشي باشيد ...
لطفا خريد نسخه اورجينال
16 مهرماه

سه شنبه 8 مهر 1393 - 00:00
people

خخخخخ اگه اون رمان فرانسوی معروف باشه باید خدمتتون عرض کنم دزیره درسته !!! اسم معشوقه ناپلئون بوده به قول دوستی عجالتا نوشتنشو بلد شو بعد از طوفان بگو

2.179.116.19
سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

عجالتا بقول دوستی واسه یه نقطه اینورو اونور نسخه نپیچونو خطبه نگو
یحتمل لطف عالی متعالی
موسیقی بچاپ

31.184.189.208
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:43

منتظرم بدجور...........
بهتر از این نمیشه.........
همیشه بهترینی........

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:46

اون مهندس کیه روی جلد آلبوم ؟

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:33
محسن چاوشی - ابراهیم

احتمالا محسن چاووشی به صورت نقاشی

بزرگمهر حسین پور تو کاورا شاهکار کرده

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:47

امیدوارم واقعا آلبوم خوبی باشه ولی در کل محسن چاووشی بعده آلبوم حریص بدجور عفت کرد کاراش و امیدوارم دیگه آهنگاشم انقد آدمو درگیر نکنه که خیلی سخت باشه که منظور آهنگو بفهمی چند سال درگیرش بشی که منظور خواننده از آهنگایی مثل قطاری که رفته بودو تهرانی که دریا نداره نباشه شعر باید ساده زیبا باشه معما که نمگیم که بخوایم فکر مخاطبو درگیر کنیم ولی این آلبوم با وجود روزبه بمانی مطمئنن از این نوع اهنگا کمتر تو این آلبوم پیدا میشه اما با وجود حسین صفا نه. ای کاش امیر ارجینیم تو این آلبوم میبود واقعا شعراش خیلی نزدیکتر به افکار مخاطبای واقعی محسن چاووشی واقعا جاش خالیه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:39
حسینی لقب رضا

چاوشي اگه سرفه هم كنه ما دوس داريم

5.233.96.12
دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:51
Rasool Dezhpoor

با نهایت احترامی که برای شما قائلم..........
شما گوشت به آهنگ های با مفهوم عادت نکرده...................
اتفاقا بعد از آلبوم حریص تنها کسی تو موزیک ایران بود که دچار تکرار نشد...........
خیلی از خواننده ها با شعر های ضعیف و ملودی های تکراری خواستن طرفدار هاشونو نگه دارن که بلیط کنسرت بفروشن یا این که تیتراژ بخونن..............
من نمی دونم شما چطور میتونی از آهنگ دوست داشتم خوشت نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا همون همسایه..... جزء بهترین آهنگ های سال بود....
حسین صفا از بهترین شاعران و ترانه سرا های ایرانه، بی شک....
فقط خیلی ها به شعر فاخر عادت ندارن......... اینه که مثلا مونا برزویی میشه بهترین ترانه سرای 92.........
!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

2.179.17.21
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:22
قیماخ

ایشون منظورشونو از افت بیان کردن
یعنی دوست ندارن اشعار پیچیده و گنگ باشه و مخاطب متوجه منظور شاعر نشه. اختلاف سلیقه هست و وارده کاملا.
امیدوارم شما هم لذت ببرید از این آلبوم.

80.85.86.75
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:38
محسن چاوشی - ابراهیم

البوم پرچم سفید واقعا شاهکار بود
البوم 13 هم که سیمرغ موسیقی ایران بود با اون همه جایزه که گرفت

شما چطور میگی افت کرده
تنها خواننده ای تو ایران دچار تکرار تو ملودی و تنظیم نشده همین چاوشیه
در مورد شعر هم هیچکس به گرد پای صفا نمیرسه
حالا وایسا 6 تا تنظیم محسن رو تو البوم گوش کن تا بفهمی تنظیم یعنی چی

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اُفت نه عفت
بعدشم گوشمون از این حرفا پره که بعد آلبوم فلان ضعیف شده اینو به همه ی خواننده ها میگن خواهشا از این جملات کلیشه ای استفاده نکنید
شما شعرای ساده و دم دستی گوش بده اجباری در کار نیس ... خاص بودن اتفاقی نیست اینو داشته باش
ارجینی عالیه ولی الان صفا مد نظر چون به سبک محسن میخوره ... همونجور که تنها صدایی که به صدای چاوشی میخوره (محسن یگانه س) ولی به دلیل فاصله گرفتن چاوشی از پاپ تغییر ژانر دیگه همکاری ندارن
شایدم یروزی برسه که فیت بدن
مرسی از بهمن بابا زاده

80.242.13.9
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:58
حسن عاشق چاوشی

اتفاقا یکی از ضعف های ترانه های امروز سطحی بودنشونه ...
قطار که شاهکار بود ... شما منتظر اماده خوری هستین.. ما منتظر شاهکارهایی مثل قطار هستیم حتما
که بشه روش تفکر کرد ...
افت کرد که تمام جوایز رو از مردم گرفت دیگه ... ممنون که معنی افت ( ن عفت) رو شفاف سازی کردی :)
در ضمن تو این البوم که صفا کولاک کرده بدجور ...فقط منتظر باشید ...
آهای فرصت کم ... آهای راه زیاد

95.38.178.116
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:12
سعید(وسعتیها)

به شخصه از ترانه هایی که پیچیدگی خاصی دارن لذت میبرم، آدمو درگیر میکنه. یه مثال بزنم تا موجه بشید.

همینجایی که هستی باش
از این خونه بری کیشی
تو این خونه خودت شاهی
داری سربازه کی میشی

فقط چند دقیقه بهش فکر کنید، لذت میبرید از این همه خلاقیت ترانه سرا. اصن آدم میمونه چطور این ترانه رو به این خوبی گفته. خودش جای تفسیر داره.
آهنگ داری سرباز کی میشی مهدی یراحی.

109.122.236.96
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:33
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تتلو و آرمین هم اشعاره ساده ای میخونن خو برید سراغ اونا
این لقمه زیادی گنده س

31.184.189.208
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:06
Saeed Arbabpour

آرمین و تتلو ساده ن
ترانه های یگانه سطحیه
روزبه بمانی ساده س و سنگین نیس
اونی که 40 سال پیش سروده "اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد دل من تا قیامت گریه میخاد" هم ساده س و سطحیه
پس استاد سرفراز هم کاراش سطحی و ساده س
عشق است قطار و چشمه طوسی و ... عشق است صفا و پیچیدگی هاش :))
فقط برای من خیلی سنگینه ... خیلی زیاد ...

65.49.68.197
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:05
حسن عاشق چاوشی

چه ربطی داشت به ملی شدن صنعت نفت؟؟؟
سعید تو مشکلت چیه کلا؟؟؟
فک کنم از چیزی داری متحمل رنج میشی!
کسی اومد گفت روزبه بمانی و سرافراز و اینا سطحی ترانه میگن؟؟؟؟؟
هم اینکه تتلو و ارمین رو کنار سرفراز و بمانی میاری تکلیف کامنتت مشخصِ
هه
چیزی که برات سنگینِ خودتو درگیرش نکن ..
تایید

95.38.160.124
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:12
حسن عاشق چاوشی

در ضمن سعید خان اگه از این به بعد خواستی سروده کسی رو مثال بزنی تا صفا رو بکوبی
دقت کن سروده اون شخص عزیز رو درست بنویسی
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد --- تا قیامت دل من گریه میخاد

عصبانیت هنگام کامنت گذاشتن همچین چیزایی هم به دنبال داره دقت کن :)

95.38.160.124
شنبه 12 مهر 1393 - 12:17
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

هنــــــــــــــــــــــــــــوز تو این پست موندیه!!!!!!!!!!!!1
شعر سطحی ساده و دم دستی خواست منم آدرس دادم ... جو الکی نده من شعر گفتن یگانه رو می پسندم یکیش عید امسال که تو پستشم گفتم
چرا میای مثال میزنی یعنی ماها فقر شعر فاخر داریم که اومدی یکیشو مثال بزنی!!!!
در ضمن میدونی بابِ میل یعنی چی!!! خب عزیز امثال من و حسن و قیماخ و دانش و هرچاوشیست دیگه قطار -همسایه باب میل ماست خب مشکلت چیه!!!!

مشکلت چیز دیگه س وگرنه تو هر پست مربوط به چاوشی با بالگرد خودتو نمی رسوندی

91.133.168.174
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:50

عالیه,مطمنم از بهترین آلبومایه تاریخه موسیقی ایران میشه!محمد علیزاده که آلبومشو نداد ولی امیدوارم محسن جبرانش کنه...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:54

محسن چاوشي عزيز اتفاقي نو در سبك موسيقي ايران با اين آلبوم رقم خواهد زد . ممنون از محسن چاوشي عزيز و حسين صفا كه با شعر هاي عميق خود باعث ميشه كه ما مخاطبان با محسن چاوشي درگير شويم. 16 مهر منتظر هستم نه هستيم ما تمام مخاطبان

دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:54

امیدوارم واقعا آلبوم خوبی باشه ولی در کل محسن چاووشی بعده آلبوم حریص بدجور عفت کرد کاراش و امیدوارم دیگه آهنگاشم انقد آدمو درگیر نکنه که خیلی سخت باشه که منظور آهنگو بفهمی چند سال درگیرش بشی که منظور خواننده از آهنگایی مثل قطاری که رفته بودو تهرانی که دریا نداره نباشه شعر باید ساده زیبا باشه معما که نمگیم که بخوایم فکر مخاطبو درگیر کنیم ولی این آلبوم با وجود روزبه بمانی مطمئنن از این نوع اهنگا کمتر تو این آلبوم پیدا میشه اما با وجود حسین صفا نه. ای کاش امیر ارجینیم تو این آلبوم میبود واقعا شعراش خیلی نزدیکتر به افکار مخاطبای واقعی محسن چاووشی و واقعا جاش خالیه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:20
behireal

امیدوارم تمام آهنگا از قطار و همسایه و چشمه طوسی پیچیده تر باشه و اصلا خود معما باشه و خوشحالم که از کارای صفا بیشتر استفاده شده...
ضمنا آلبوم 13 ((افت)) نبود تا جاییکه من میدونم!!!
مخاطبای واقعی محسن دیگه دوست عزیز؟؟؟

46.41.243.17
یکشنبه 13 مهر 1393 - 12:19
محمد

من به عنوان یکی از طرفدارای چاوشی به نظرم آلبوم سیزده محسن چاوشی شاهکار بود و بهترین آلبوم ایشون ولی آلبوم پرچم سفید بدترین و ضعیف ترین آلبوم چاوشی بود
چون صدای محسن اون آرامش و جذابیت قبل و نداشت

2.185.243.97
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:04

عالی فک کنم 2 . 3 روزه همشو حفظ بشیم. از بس که گوش کنیم...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:40
محسن چاوشی - ابراهیم

با اشعار پر محتوا و پیچ و خم صفا بعید میدونم دو سه روزه بشه حفظ شد

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:13

بیصبرانه منتظر شنیدن آلبومی خاص از آقای خاص هستیم

دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:19

محسن چاوشی عزیز...
خیلی دوستت داریم.
تا اصل آلبوم رو نخرم حتی یک تراکش رو هم دانلود نمیکنم،با این که آلبوم به شهرستان ما یکم دیر میاد.منم احتمال میدم قطعه وصیت یکی از بهترین های آلبوم باشه.تنها من نمیگم،خیلیا میگن.
راستی این که روی قایق خوابیده؟برام سوال شد.اگه کسی میتونه بگه.
خدارو شکر خیلی انتظار کشیدیم.
انگار همین دیروز بود که چاوشی گفت:همه تلاشم انتشار آلبوم تا اواخر امسال است.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:41
محسن چاوشی - ابراهیم

احتمالا نقاشیه محسن چاووشی باشه
شاهکار بزرگمهر حسین پور

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:42

صبوریم کمه بی قراریم زیاده......................
امیدوارم 16 مهر نشه 16 فروردین 94 !!!!

دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:48

باید بگم که محسن چاوشی چون صداش نصفش افکت هستش یعنی از سال 83 تا حالا همش افکت دار بوده و تا حالا هیچ کنسرتی هم نداشته.......تایید لطفا چون اینو خودشم اعتراف کرده.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:17
کامیاب قائمی

دوست عزیز این حرف های نخ نما خیلی وقته تموم شده ، فکر میکنی کسی مثل استاد داریوش مهرجویی حاضره فیلمشو بسپاره به دست کسی که صداش مال خودش نیست ؟!
در ضمن میتونی به لینک زیر مراجعه کنی و اجرای زنده ی چاوشی رو گوش کنی و لذت ببری !
http://www.musicema.com/node/158871

109.162.219.250
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:21
امیرحسین (Chavoshist)

ببخشید میشه بگی کجا خودش قبول کرده ؟؟؟؟
شما چرا همش به یه چیز گیر می دید ؟؟؟؟
یه کنسرت بزاره دست برمیدارین ؟؟؟؟

5.202.190.196
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:41
محمد عاشق چاوشی

ببخشید استاد کی اینو گفته.نکنه خصوصی به شما گفته؟

178.131.148.84
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:54
Ehsan Bozorgi

واقعا این حرفا دیگه دمده شده البته امثال شما ها همیشه برای دیده شدن از این حرفا میزنن که دیگه برای ما عادی شده چون اگه اینو نخواین بگین دیگه حرفی واسه گفتن و همینطور انگی برای چسبوندن ندارین...
ما که ندیدیم محسن جایی از صداش اعتراف کنه اتفاقا بر عکس صدای زندشو شنیدیم و کلی لذت بردیم ولی شمارو نمیدونم که کجا دیدی یا شنیدی؟؟؟؟

5.236.8.7
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:26
hamidsamani

این کاربر عزیز این حرفارو میگه که پایین نظرش شلوغ شه.

46.100.206.64
دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:55
Rasool Dezhpoor

کنسرتم بذاره میگن چرا کت شلوارش این رنگی بود....
چرا اونطوری گیتار برقی می زد؟؟؟؟؟
چرا صداش اکو داشت پس دیدی مال خودش نیست :)))))))))))))))))))
چرا اسم پسرش زانکوِ ؟؟؟؟؟
اصلا چرا اینقدر خوب میخونه؟؟؟ یه خواننده معمولی که اینقدر خوب نمیخونه:))))))))))

2.179.17.21
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:12
محسن چاوشی - ابراهیم

خواننده هایی که هم البوم میدن و هم کنسرت دارن رو برو البوماشونرو گوش کن تا ببینی چقد تکرار توی ملودی ها و اهنگسازی ها دارن و چه تنظیمای بیخودی دارن

محسن چرا باید وقتشو صرف کنسرت کنه همون وقت و میزاره روی ملودی تنظیم و اهنگسازی قطعاتش
شما همین البوم رو گوش کن ببین چه تنظیمایی براش انجام شده
6 تا از قطعه هاش تنظیم خود محسن هست

در مورد افکت صدا هم شما اطلاعاتت ناقصه عزیزم برو اجرای زنده اهنگ خاکستر رو گوش کن تا ببینی که صداش اصلیه نه افکت

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:29
حسینی لقب رضا

اين بحث افكت ديگه براي همه روشن شده ...
هيچ افكتي دركار نيست ..
ولي درمورد عدمك برگزاري كنسرت تا حدودي بهات موافقم هرچند
اين مورد به خود محسن بستگي داره ...

ازهمين جا سلام بر چاوشي كبير

2.184.108.185
سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بعله
دوستان بی وقفه صلوات واسه سلامتی دوستمون عنایت بفرمایند ترجیحا مکرر
موسیقی بچاپ

31.184.189.208
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:53

ببینیم کوشان چیکار کرده. راستی بهروز صفاریان کو؟

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:44
محسن چاوشی - ابراهیم

بهروز صفاریان خیلی وقت پیش از این البوم حذف شد احتمال زیاد در البوم بعدی همکاری داره

کوشان تو این البوم فقط یک تنظیم داره
برو تو نخ تنظیمای چاووشی ببین چی کار کرده

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:22
حسن عاشق چاوشی

کوشان که آس ترین کاراش همیشه مال البوم های محسنِ
بهروز هم از البوم بعدی مفصل حضور داره
تو این البوم نشد که حضور داشته باشه.
ولی سطح کارا طوریه که خلا هیچ کسی احساس نمیشه

95.38.178.116
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:57

باید کار خوبی باشه منتظر میمونیم....

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:00

آرامش قبل طوفان .......

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:27

کاش جمله آخری رو نمینوشتین موسیقی ما

وصیت نامه یک غزل بسیار پیچیده و تا حدود زیادی گنگ هست که اصلا معلوم هم نیست چطوری میشه روش ملودی گذاشت!! تنظیمش هم فقط در حد پس زمینه موسیقی هست و محور موزیک کلامشه. البته در قوی بودنش شکی نیست ولی خیلی خاص پسند هست.
متاسفانه خیلی برای این قطعه تبلیغ شده و یک انتظاری از جنس "حباب" به وجود اومده که چیز جالبی نیست.
کاش به این قضیه مثقالی توجه میشد. لطفا تایید کنید موسیقی ما

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:07
حسن عاشق چاوشی

شدیدا موافقم. این جوری همه فک میکنن باید قطعه ای همه گیر باشه که اصلا اینجوری نیست

95.38.178.116
سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:16
Orson W

دوست عزيز قيماخ
من اكثرا كامنت هاي شمارو ميخونم كاملا منطقي و بدون تعصب حرف ميزنيد.

87.107.195.27
دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:29

همیشه کار محسن عالی بوده و هس من به این آلبوم بیشتر امید دارم مطمئنم همه مخالفاشم از شنیدنش لذت میبرن.
بی صبرانه منتظریم . خدا قوت محسن جان

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:34

بیصبرانه منتظرم فقط محسن چاووشی

دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:35

تراک لیست

1 - دِزیره

تنظیم : امیر جمال فرد
ترانه سرا : روزبه بمانی

2 - قهوه قجری

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : روزبه بمانی

3 - جُز

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

4 - تُفنگ سرپُر

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین غیاثی

5 - خواب

تنظیم : امیر جمال فرد
ترانه سرا : حسین صفا

6 - پاروی بی قایق

تنظیم : اُمید حجت
ترانه سرا : حسین صفا

7 - یه خونه کوچیک (گلاب)

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

8 - کلنجار(کمد)

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

9 - یوسف

تنظیم : کوشان حداد
ترانه سرا : حسین صفا

10- وصیت

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

سه شنبه 8 مهر 1393 - 07:16
بابک مخاطب موسیقی

خیلی خوشحالم که محسن گرامی تواین البوم باروزبه بمانی وحسین غیاثی همکاری داشته.وامیدوارم حسین صفارودوران اوج باشه تواین البوم.اخه این اخریاوتوی تک اهنگهای محسن کمی به تکراررفته بود

37.255.206.13
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:47
behireal

5- خواب...

91.98.169.149
دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:50

یه خسته نباشید به همه کسانی که تو ساخت آلبوم دست داشتن میگم...
مخصوصا محسن جان.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:04

ما ک از بهمن پارسال چشم ب راه این آلبومیم

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:10

کاور چقدر خوبه....
عالیه....
امثال میتونه بهترین کار باشه...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:14

وای خدایا بهترین آلبوم موسیقی تو راهه
مطمئنم همه ی قطعات این آلبوم شنیدنی خواهد بود
کاور آلبوم هم که فوق العاده است
دست مریزاد آقای خاص

سه شنبه 8 مهر 1393 - 09:04
ابراهیم

البته بعد از آلبوم احسان خواجه امیری

2.181.134.134
سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:30
مهدی

دقیقا درست گفتن اتفااقا.....
بهترین آلبوم سال قطعا از آن چاوشی خواهد بود...
راستی مگه تیتراژ ها تموم شدن که ایشون میخوان آلبوم بدن؟؟؟؟!!!!

77.81.76.10
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:18
sajjad mohebbi

مطمئنا این تيتراژ هایی رو که احسان خونده یک دهم پیشنهاد هاشه، لذت بردن مردم از تيتراژای احسان هم تو نظر سنجی های مردمی کاملا واضحه نمونش برنامه سه ستاره که بیشتر از 6 میلیون رای دادن و ساعت بیست و پنج تازه،، درمورد آلبوم هم مطمئنا این آلبوم جزو بهترین آلبوم های پاپ هست...

86.57.10.171
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:44

انفجار

دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:58

محسن کارش همش عالیه
مرسی محسن
مرسی مسعود

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:03

بی صبرانه منتظرم آقای خاص موزیک ایران عشق منی محسن <3

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:09

به عنوان یکی از هواداران آقای خراطها و یکی از مخاطبان آقای چاوشی به هوادارای این هنرمند عزیز تبریک میگم و امیدوارم که حداقل با آلبومی در حد من خود آن سیزده روبرو بشیم، هرچند شواهد نشون میده که این آلبوم از من خود آن سیزده هم بهتر خواهد بود.
انشاالله که کسانی که دوست دارند موسیقی کشور پیشرفت کنه این آلبوم و سایر آلبوم هایی که منتشر میشه را به صورت اورجینال خریداری کنند

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:15

بي صبرانه منتظريم.............. توي ماشين، توي مترو، تو اتاقم، پشت فرمون........ فقط پاروي بي قايق گوش ميدم...................................

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:30

اینکه محسن چاووشی یکی از پر طرفدارترین ستاره های موسیقی پاپ ماست شکی نیست اما به نظر من خواننده کسیه که بتونه اجرای زنده داشته باشه امیدوارم یک روزی محسن چاووشی اجرای زنده داشته باشه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:01
زمان ب

داداش دقیقا باهات موافقم.
محسن چاووشی خواننده نیست. من از خواننده جماعت خوشم نمیاد.
عمو محسن هنرمنده. آره داداش آره.

5.236.73.217
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:13
محسن چاوشی - ابراهیم

به این زودیا منتظر نباش

5.238.23.76
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:36

شدیدا منتظرشم
حس میکنم میشه عنوان پرفروشترین آلبوم سال رو براش کنار گذاشت از الان

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:13
حسن عاشق چاوشی

داداش تازه حس میکنی؟؟
تمام البوم های محسن که هر ساله بیرون میداد با قدرت پرفروش ترین های سال بودن
حالا این البوم از همه نظر فوقالعاده که تازه یه سال و نیم طول کشیده بیاد تو بازار حتما پرفروش ترینِ خواهد شد
زنده باد اقای خاص

95.38.178.116
سه شنبه 8 مهر 1393 - 10:59
ارژنگ

البته اگه فریدون آلبوم نده

46.143.242.2
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:12
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اشکان خطیبی :دو محسن (چاوشی-یگانه)آلبومشون هیچ موقع تو بازار نمی مونه رو هوا میرن
بدتون نیاد ولی حقیقت موسیقی و هواداری همین دو محسن نوستالژیک دهه ی 60 هستن

31.184.189.208
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:42

خیلی خیلی از این خبر خوشحالم چون خیلی وقته منتظر انتشار این البومم و میدونم همه ی چاووشیست ها هم همین حس و حالو دارن. ایشالا بعد یه مدت به نسبت طولانی البومی خوب و طبق معمول متفاوت از اقای خاص میتونه تمام این نگرانی های طولانی شدن انتشارو رو پایان بده...
قطعا یکی از بهترین البومای موسیقی ایران همین پاروی بی قایق خواهد بود چون افراد توانمندی تو این البوم همکاری دارند و کارنامه این تیم هنری گویای همه چی هست و مطمئنم تمام این هنرمندان بهترین کاراشونو تو همین البوم قطعا ارایه خواهند داد..
به نظر من تا قبل گوش دادن سخته که بگیم کدوم تراک از بقیه بهتر یا شنیدنی تره چون هر یک از این تراک ها واقعا یه حس و حالی متفاوت نسبت به بقیه دارند و هر کدوم میتونن تو سبک خودشون از بهترینا باشند...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:18
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آهای فرصت کم آهای راه زیاد

80.242.13.9
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:42

دق کردیم ازبس صبرکردیم...فقط محسن چاوشی ودیگرهیچ.....بشدت منتظرم...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:44

خدایا خودت یه صبر ایوب به ما بده تا بتونیم تا 16 مهر دووم بیاریم :|
وصیت نامه :'(

برای این گل قرمز نماز مُرده بخوانید
مرا شمرده بخوانید
برای خاکسپاری تمام باغچه ها را
به مادرم بسپارید

یکی از بهترین غزل های حسین صفا

دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:18
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یه خونه کوچیک(گلاب) :)

80.242.13.9
دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:44

دوستان و عزیزان این سایت که حتما محسن چاوشی رو دوست دارن و اورجینال می خرن ولی یادتون باشه باید به همه دوستانتون هم اصرار کنین اورجینال بخرن!!! خداییش زحمت این همه هنرمند بیش از اینا ارزش داره. دم همتون گرم منتظر این آلبوم بمونیم و بدون غرض ورزی ازش لذت ببریم!!

دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:51

چه فایده شهرستان ما که نمیاد باید بریم شیراز یا اهواز
در کل طوفان سختی تو راهه
موتو شکریم :)

سه شنبه 8 مهر 1393 - 10:45
Ehsan Bozorgi

اقا حامد یه سوالی برام پیش اومد بابت اهنگ گلاب و دوست داشتم که میخواستم بدونم شما میدونید که چرا این دو اهنگ اسمشون تو لیست البوم نیست؟
مخصوصا اهنگ دوست داشتم که از قبل گفته بودن این یکی از ترکهای البوم جدید محسن....

5.236.8.169
سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:19
Ehsan Bozorgi

راستی یه اشتباهی شده و من حواسم نبود منظورم فقط دوست داشتم بود و من اشتباهی اهنگ گلابو هم نوشتم چون همزمان با تایپ داشتم دموی گلابو گوش میکردم ناخوداگاه اشتباه کردم....

5.236.8.169
سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:20
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

احسان جان بنظرم واسه این میخواست که روند آلبوم های گذشته رو پیش بگیره که آهنگ های تکراری تو آلبوم نباشه برعکس خواننده های دیگه که اگه دید آهنگی هیت شده، جاش میده تو آلبوم
البته اگه آلبوم یه شاخه نیلوفر رو فاکتور بگیریم که بغض و ناز لو رفت

گلاب قلبِ منه♥

31.184.189.208
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:01

کاور خوبیه ولی این کیه تو قایق ؟
محسن نیست !!!!

سه شنبه 8 مهر 1393 - 21:06
YUSEF Qesmy

نظر من در مورده کاور اینه:
کاور بسیار زیباست! با کیفیت! از بیشتر فضا ها به خوبی استفاده شده!
هرچند اگه آقای بزرگمهر حسین پور چهره ی اون شخص رو نمیکشید بهتر هم میشد.
به خاطر میگم که تو کتاب حسین صفا اسم اولیه ی پاروی بی قایق، "آدم بی شکل"، هست.

178.173.150.195
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:41

به نظر من کاور یه حسی بین خواب و بیداری رو نشون میده یه حسی که آدم احساس میکنه نه تو خوابه و نه بیدار.آلبوم مطمعنا معرکست.منتظریم

دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:41

بعد از 2سال انتظار داره میاد. بازار راکد پاپ یه تغییری میکنه بی سابقه. اگه صفاریان هم بود که عالی میشد

دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:45

چاوشی دوست داشت سه شنبه منتشر بشه که باز نشد
حالا چی میشد پاسارگاد به احترام چاوشی سه شنبه منتشر میکرد؟؟

دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:46

اووف اخراومد،این چندروزو کی میخواد تحمل کنه!!!

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:07

بعد مدتی یک البوم حرفه ای و زیبا منتشر میشه و امیدوارم این البوم هم مثل البوم های قبلی محسن چاوشی زیبا و پر فروش باشه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:18

بالاخره بالخره بالاخره انتظار سخت و طولانی داره به سر میاد ...
این البوم به نظرم بهترین البوم محسن خواهد شد هم از نظر ارتباط با مخاطب هم از
نظر کیفیت موسیقی

محسن جان عاشقتم ... مرسی که به فکر مایی و کارهای فاخر عرضه میکنی!
زنده باد اقای خاص

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:29

حتما موفق میشه ها...شک نکنید...اخه من نمیدونم این اقای چاووشی چی فک کرده؟؟؟یه بار بیا صداتو واقعی بشنویم بعدمیگیم چشم شما سلطان صدا...
خدامیدونه چیکارا انجام میده رو صداش....یعنی میخواد عادیم حرف بزنه اونطوریه...؟
اهنگ شادم بلده بخونه؟؟؟
طرفدارای چاووشیم که امون ادمارو بریدن..اجازه نمیدنادم نفس بکشه.1ساله هر ادمی اهنگ میده میان تو پستش کامنت میذارن.به زودی پاروی بی قایق...
خوش باشید باالبومتون...خیلی حرفارو بگم تایید نمیشه.میدونمم الانم تایید نمیشه...
ولی...موسیقی ما تایید پلیز

سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:54
Rasool Dezhpoor

حرص نخور....
تا الآن که ثابت شده محسن چاووشی موفق ترین خواننده ایرانه....
نمیدونم کلا چند سالته و چند ساله موسیقی گوش میدی؟؟؟؟؟
این قضیه صداش سال هاست برای همه ابهام زدایی شده...
برو آمار و نگاه کن ببین پر فروش ترین آلبوم سال 92 چی بوده؟؟؟؟
محسن 5 تا تندیس موسیقی ما رو گرفت.....

2.179.4.101
سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:50
قیماخ

صدای واقعیش رو میتونین از مصاحبه های صوتی و ضبط زنده ایشون گوش کنید که جستجو کنید میاد.
آهنگ شاد هم بلده بخونه... زیاد هست.

176.58.120.89
دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:52

جووووووون چه شود این آلبوم.
همه عواملش عالی هستن از ترانه سرا تا تنظیم کننده و خواننده.
خوزستانیا همیشه عالی هستن.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:53

پس از مدتی غیبت با توجه به این که البوم سلطان محسن چاوشی کبیر 16 مهر منتشر خواهد شد بنده بار دیگر فعالیتم به عنوان کاربر در این سایت رو پرقدرت ادامه خواهم داد!!! اول از هرچیزی باید تشکر کنم از مسئولین سایت موسیقی ما که منو به جشن دعوت کرده بودن ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات نتونستم به این جشن برم در حالی که از خدام بود در این جشن سالانه ی موسیقی ما شرکت داشته باشم!!ایشالا اگه سال بعد هم مسئولین موسیقی ما این افتخار رو بدن و منو دعوت کنن و اگر عمری باقی بود که مطمئنم هست 100 درصد به این جشن خواهم رفت!!!در مورد البوم پاروی بی قایق هم که دیگه طاقت ندارم صبر کنم تا البوم منتشر بشه و صبرم تموم شده!!! بدون شک این البوم باز هم رکورد پرفروشترین البوم سال را خواهد شکست و شاید اصلا رکورد خود فروش البومهای محسن چاوشی رو هم جا به جا کنه !!! من از همین جا به عمو محسن و تهیه کننده ش قول میدم 5 تا البوم ارجینال محسن رو بخرم و یه دونه ش رو بردارم و 4 تای دیگه ش رو بین دوستان تقسیم کنم!! البته شاید هم 10 تا بخرم ولی 5 تا رو قول میدم حتما تهیه کنم!!! ودر اخر همه ی خواننده ها و البومهاشون برن کنار و تعظیم کنن که استاد چاوشی داره با پاروی بی قایقش میاد و تا باز هم شاهکاری دیگر رو به ما هدیه بده!!

سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:56
Rasool Dezhpoor

اتفاقا منم دعوت بودم و میدونستم تو هم دعوت میشی....
خیلی دوست داشتم ببینم کی هستس اما نبودی...

2.179.4.101
سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:52
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

نوید من روز جشن یکی از فانتزیام این بود تو رو ببینم. نشد دیگه نبودی :))))))))))))))

5.223.183.50
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:35
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اگه منو میدیدین چه عکس العملی نشون میدادین؟ فکر کنم همه ی کاربرای دعوت شده متحد میشدین و از وسط 2 نصفم میکردین!!! ولی ناکام موندین چون نتونستم بیام ((:

5.152.203.27
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:39
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اگه منو میدیدین چه عکس العملی نشون میدادین؟ فکر کنم همه ی کاربرای دعوت شده متحد میشدین و از وسط 2 نصفم میکردین!!! ولی ناکام موندین چون نتونستم بیام ((:

5.152.203.27
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 09:18
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

نه پس باهات روبوسی میکردیم و عکس یادگاری میگرفتیم بعد از بالکن پرتت میکردیم پایین :)))))
البته اگه طرفدار خواننده های دیگه بودی این اتفاقات پیش میومد.
ولی چون از هوادارای استاد محسنی کاریت نداشتیم :))))))

178.131.147.166
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:12

بی صبرانه منتظریم.....

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:23

به صفحه اصلی سایت محسن برید
در مورد کاور و میکس و مسترینگ بخونید ببینم بازم ایرادی میگرن بعضی از دوستان
http://www.mohsenchavoshi.net/main.html

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:32

لازم ب ذکر است که
طراح کاور ، اقای بزرگمهر حسین پور هستند...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:33

منتظر این آلبوم فوق العاده هستم.

روزبه بمانی + محسن چاوشی = فوق العاده و محشر .

دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:07

امید دوباره به زندگی برمیگرده 16 مهر...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:35

كي تيزر و دمو البوم منتشر ميشه ..؟

سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:51
قیماخ

هیچوقت

176.58.120.89
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:38

تصویر کاور خیلی زیباس و بعد از اون تیزر جدید و زیبا آلبوم فریدون این کاور هم واقعن زیباس و امیدوارم همچین کارایی بیشتر بشه و از تکرار در بیان.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:43

امیدوارم آلبوم خوب و قوی باشه و من ترجیح میدم از چاووشی اهنگه احساسی بشنوم تا فلسفی ... من طرفدار پرو پا قرص محسن یگانه هستم اما برای من هم چاووشی هم یگانه محترم و عزیز هستند . اما واقعا نمیفهمم چرا طرفدارای چاووشی جوری رفتار میکنند که میخوان ثابت کنند چاووشی حتما از یگانه بهتره ، عزیزان به خدا قسم صدا کاملا سلیقه ای هست. نه چاووشی استاد یگانه هست نه یگانه استاد کسی . امید وارم چاووشی بالاخره کنسرت بذاره اگر از امکانات سالن های ایران خوششون نمیاد کاشکی قبول میکرد خودشو تو اروپا نشون بده.

سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:01
Rasool Dezhpoor

آفرین به فرهنگ شما....
مثلا تو همین پست طرفدار محسن سگانه اومده نوشته شعر و تنظیم محسن مال کس دیگست...
یعنی ای آدم نمیدونه که محسن سالهاست بهترین کار هارو تنظیم میکنه بعد میاد نظر میده....
میگه چاووشی تنظیم نمیکنه و لی از هر انگشت یگانه هزار تا هنر میریزه....

2.179.4.101
سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:53
قیماخ

آهنگ فلسفی؟؟!! وات!!
اجتماعی و عاشقانه هستند.
در مورد درگیری هواداران هم خود خواننده ها بی تقصیر نیستن.
ضمنا بیشتر تنظیمها (6 عدد) مال خود محسن چاووشی هست. لطفا با دقت نظر بگذارید... ممنون

176.58.120.89
سه شنبه 15 مهر 1393 - 21:01
mojtaba

pesar to male in harfab nisty bekhay darbare mohsen chavoshi nazr bedi boro ba yeganat hal kon albate az tarafdaraye yegane bishtar az in entezar nemire

151.245.48.161
سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:08

ديروز اتفاقي از تو آرشيوم آلبوم يه شاخه نيلوفرو پيدا كردم. عجب چيزي بود. مدام دارم گوش ميدم. واقعا نميدونم چرا اونموقه ازش خوشم نيومد!!!!!
راستي دوستان كسي از محمدرضا آهاري خبر نداره؟؟؟؟موسيقي ما شما چطور؟
اين آلبوم هم اميدوارم آلبوم شنيدني و زيبايي بشه. خيلي خوشحالم كه چاوشي مث اكثر خواننده ها صرفا كاراي عاشقونه سطحي اجرا نميكنه. نميدونم چرا خواننده هامون همه گير دادن به عشق هاي تين ايجري. بابا اين همه سوژه تو جامعه.

دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:30

قطعا بهترین آلبوم محسن عزیز خواهد بود...
محسن چاوشی تقریبا به کمال رسیده...
ممنون موسیقی ما...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:32

به نظرم این آلبوم سورپرایزای اساسی خواهد داشت
ایشالله که آلبوم قوی و دوس داشتنی میشه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:44

مطمئننا عالی خواهد بود شکی در این نیست . تبریک میگم به هوادارای اقای خاص . دعا کنید ماهم بعد از سالها به مراد دلمون برسیم.......................

سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:47
سعید(وسعتیها)

ایشالا.
اگه طبق اخبار تنظیم کننده ها، سیروان و شهاب عباسی و ... و ترانه سراها هم همونایی که اعلام شدن باشن که عالی میشه و که فکر میکنم یه رقابت عالی رو امسال بین وسعتیها و جامعه چاوشیسم داشته باشیم.

46.143.221.153
سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:34
قیماخ

خیلی ممنون از شما هواداران عزیز علی عبدالمالکی.
امیدوارم به مراد دلتون برسین.... ممنون

151.247.82.18
سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:27
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون قیماخ جان

37.63.232.12
دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:02

kar aghaye bozorgmehr kheyli jaleb bod ... caver nice ... in hafte mese ye omr migzareh... saborim kameh....
vasiat namamon ham neveshteh shode o to albome... migan savab dare ye momen vasiat namash shaba zir saresh bashe...

دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:38

پاروي بي قايق

دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:58

عالیه بعد از مدتها یه البوم خاص و متفاوت...بی صبرانه منتظرم خصوصا واسه شنیدن وصیت و دزیره

دوشنبه 7 مهر 1393 - 23:54

سلام
آقای چاوشی یعنی: احساس و هیجان در البوم های نفرین و خود کشی ممنوع و شور و شیدایی در ادامه راه که پله پله به اوج می رسه و این یعنی تکامل...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 00:18

هورررررررررررراااااااااااااااااااااااا

پر طرفدارترین خواننده تاریخ موسیقی ایران ...
محسن چاووشی ...
عاشقانه دوست دارم محسن جان ..
چطور با این همه ابهت هنوز تو وطنت موندی و اسیر دو ورنگی ها نشدی ؟؟؟
خیلی حرفه که به این مرحله انسان برسه و باز پایبند به عقایدش باشه ..

سه شنبه 8 مهر 1393 - 01:16

پس این همه "بهروز صفاریان بهروز صفاریان" تو بوق و کرنا کردن فقط تبلیغ بود؟!

سه شنبه 8 مهر 1393 - 06:58
امیرحسین (Chavoshist)

دوست عزیز شما اگر اخبار چاوشی رو پیگیری کنی می بینی که خیلی وقت پیش بهروز صفاریان و فرشاد حسامی حذف شدند و قرار شد در آلبوم بعدی حضور داشته باشند . صفاریان هم تو مصاحبه هاش این رو تایید کرده . مصاحبه فرشاد حسامی تو همین سایت هم این رو تایید می کنه .

5.202.191.52
سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:39
Hossein MCfan

نه تبلیغ نبود ولی قرارشده همکاریشون توی آلبوم بعدی باشه به گفته ی خود بهروز صفاریان

2.182.145.116
سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:47
کامیاب قائمی

دوست عزیز ، حضور بهروز صفاریان تو این آلبوم از خیلی وقت پیش منتفی شده ، به خاطر اینکه محسن میخواست آلبوم یکدست باشه .
اما تو آلبوم بعدی هم بهروز صفاریان هم فرشاد حسامی حضور دارن.

109.162.219.250
سه شنبه 8 مهر 1393 - 10:28
omid armin

حرفهای متفرقه زیاد زدند، بهروز صفاریان در آلبوم بعدی چاووشی تصمیم به همکاری گرفته و استارتش هم خورده!

5.161.6.176
سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:01
قیماخ

خودش طی مصاحبه هایی با همین سایت و سایتهای دیگه گفته بود همکاری دارم. اما بعد از چندماه از امسال اصلا کارشو استارت نزده بود و مشغول آلبوم فریدون بود. چند ماه پیش از همین سایتم منتشر شد خبر کنسل شدن برای این آلبوم
اما مصاحبه هایی که کرد مشخص شد چند قطعه بهش موکول شده برای آلبوم بعدی.

**به نظر من بهتر شد... امسال هم محسن چاووشی و هم بهروز صفاریان نشون میدن که خودشون چند مرده حلاجن و بعد همکاری میکنن.

176.58.120.89
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:22
بی سرزمین تر از باد

دوستان استفاده از ترفندهای رسانه ای برای افزایش سود بد نیست! توی تجارت این روش ها خیلی مرسومه؛ ولی نکته اینه که تجاریه، هنری نیست! نمونش هم زیاد دیدیم، یکی میاد قبل از انتشار آلبومش ضد نصف کهکشان مصاحبه میکنه! یکی هم میاد راجع به عوامل آلبوم بزرگنمایی میکنه با اسامی بازی میکنه!
والا اوایل یه جوری راجع به همکاری چاوشی و صفاریان تو آلبوم جدید خبر و مصاحبه رو سایتا میومد که من منتظر یه چیزی تو مایه های بیخوابی و غریبه بودم! بعدش گفتن بهروز صفاریان مدیر پروژست! بعدش گفتن فقط تنظیم یه قطعه رو داره به اسم وصیت نامه! بعدش هم که کلا همکاری تو این آلبوم منتفی شد و به آلبوم بعدی موکول شد..........!
حتی اگر صفاریان همون یه تنظیم رو هم تو این آلبوم داشت این همه تبلیغ واسه اون یه قطعه زیاد بود!
بهرحال امیدوارم آلبومای خوبی بشن.

5.161.126.242
سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:33
قیماخ

هیچوقت گفته نشد قراره یک قطعه تنظیم کنه. قرار بود دو قطعه باشه و اینهم بهش اضافه شد... یعنی سه قطعه تقریبا. اگر خوش قول بود این آلبوم تا اسفند ماه پارسال اومده بود و یک اتفاق نسبتا وحشتناک براش نمی افتاد که متاسفانه اومد... چاووشی تا حدود خرداد امسال صبر کرد ولی دیگه تصمیم گرفته شد کنار بره... بگذریم.
خودشم اینطوری گفت: "قرار بود در آلبوم «پاروی بی قایق» محسن چاووشی در ساخت و تنظیم چند قطعه همکاری هایی داشته باشیم اما چون این خواننده برای انتشار آلبوم در وقت مقرر قرارداد داشت نتوانستم به صورت کامل در کنار این خواننده حضور داشته باشم اما بنا داریم در فرصتی دیگر از مجموعه قطعه هایی که با او همکاری داشتم آلبوم جدید دیگری را تولید کنم که فکر می کنم کارهای خوبی هستند."
ولی بازم به عنوان مشاور و ناظر حضور داشته تا حدودی.
++++++++
در مورد اون بوق و کرنا هم باید بگم خود رسانه ها بیشتر نقش داشتن وگرنه صفاریان با خیلی از خواننده ها همکاری میکنه اما خیلی دوست دارن شنیده بشن چون اسم "چاووشی" که بیاد بازدید کهکشانی میشه. اما در مورد این جو که قراره غریبه یا بیخوابی تکرار بشه!! یک دلیل وجود داره:
پروپاگاندای هواداران.
این مسئله خیلی رو اعصابه متاسفانه /: نمونه اش همین "وصیت" که ببین از موسیقی ما تا هواداران دارن صابون به دلشون میزنن انگار قراره چی بشه |:

107.170.85.236
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:23
حسن عاشق چاوشی

بی سرزمین جان
شما عینک روشن فکری و عالم دهر بودنتو در بیار تا بتونی واقعیت ها رو راحت تر ببینی
چون اون عینک واسه شما مناسب نیست ....
از هیچ چی خبر ندارن بعضیا الکی میخان جو بدن که ما خیلی در جریانیم و از این حرفا !
شما فقط خبر حضور بهروز رو خوندی دیگه و مصاحبه و اخبار بعدی که خبر از عدم حضور ایشون رو میداد رو نخوندی که یهو این همه متعجب شدی ... نه ؟؟
اخه کی چاوشی از این کارا کرده که بار دومش باشه؟؟
خدارو شکر هر ساله داره البومش بدون هیچ حاشیه ای پرفروش ترین میشه!( که فکر کنم خیلی ها
رو داره اذیت میکنه این قضیه )
محسن اگه میخاست تجارت کنه و پول در بیاره خیلی راه های ساده تری که همه میدونن وجود داشت ...
پول تو کنسرته ن البوم ... البته تو مملکت ما !
عینکتو بردار عزیز چشمات اذیت میشن نگرانتم

95.38.164.141
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 01:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ایشونم مثه اون دادبخش تو مسیر حاشیه تردد میکنه
دیگه لازم نیس جوابشونو بدید و کالری بسوزونید

37.221.41.101
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 02:34
بی سرزمین تر از باد

قیماخ جان این اسامی و پستای من دراوردی فقط برای جو دادنه عزیزم! وگرنه شما تولید کننده های یه آلبوم رو ملودی ساز و تنظیم کننده و شاعر و خوانندش بدون! با نظارت فلان و با حضور نامحسوس فلان و با دلگرمی فلان و فلان و فلان و ... سرکاریه!
شده حکایت مدیر فنی تو تیم فوتبال! فقط میخوان یه اسمی اون وسط مسطا باشه و گرنه به قول علی پروین، از نظر مسئولیتی = کشک!
دلیلش هم خیلی خیلی واضحه! اختلاف سطح چاوشی با صفاریان انقدر زیاده که با بودن یا نبودن صفاریان تعاریف و توصیفات از یه آهنگ 180 درجه تغییر کنه!
اون موقع که هنوز تنظیم وصیت نامه با صفاریان بود اینا عنوان میشد: "قراره با اجرای وصیت نامه برای چاوشی سوت و کف بزنن! این اثر قراره اثر قدرتمندی بشه! ضجه های گیتار، صلابت صدای چاوشی، شعر سنگین و فضاسازی عالی و... و... و... !!!!" (دقت کن این تعاریف فــــقــــط و فــــقــــط در دفاع و مدح صفاریان گفته شده ها نه کس دیگه ای!!) اما حالا که همه کارش شده چاوشی عنوان میشه که: "از موسیقی ما تا هواداران دارن صابون به دلشون میزنن انگار قراره چی بشه! یا متاسفانه خیلی برای این قطعه تبلیغ شده و یک انتظاری از جنس "حباب" به وجود اومده که چیز جالبی نیست"!! یعنی ایمان و اعتقادتون به خواننده محبوبتون فوق العادست :)) البته این واقع بینی و منطقی بودنتون رو میرسونه! وگرنه خود چاوشی هم قبول داره صفاریان دست نیافتنیه و بودن اسمش (حتی به عنوان تنظیم کننده ی یه آهنگ!) چقد میتونه توی مقبولیت یه آلبوم تاثیرگذار باشه.

5.161.126.242
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:42
قیماخ

چنتا چیز:
1.هیچ اسمی از ناظر نمیاد هیچ جا... بجز اینکه محسن چاووشی توی اینترنت میگه از راهنماییهای صفاریان ممنونم. بنابراین اسمی در کار نیست و تراک لیست میشه مبنای قضاوت.
2.اون موقع که قرار بود صفاریان تنظیم کنه اینطوری بود:
"نمیتونم به خودم قول بدم وصیت نامه جذاب از آب دربیاد اما امیدوارم"_ اون سوت و کف روهم فکر کنم هیچکس جریانشو نگرفت :D
منظورم این بود که هیچ بنی بشری نمیاد این شعر رو اجرا کنه؛ چون کار عبثیه و خیلی ها پس میزنن. اما بخاطر همون پروپاگاندا فقط برای چاووشی سوت و کف میزنن. دوست نداشتم اینو بگم اما نشد.
اون صلابت و فلان و بهمانم میتونه باشه و ربطی به صفاریان نداره. هنوزم که هنوزه میگم قطعه قدرتمندیه اما همه گیر نمیشه. این یعنی ایمان با در نظر گرفتن واقعیت.
3.اینکه صفاریان دست نیافتنیه و چاووشی باهاش اختلاف شدیدی داره رو توی گذشته و تا سال 88 کاملا قبول دارم اما در دوره فعلی نه قبول میکنم و نه رد میکنم. بلکه به تقدیر احترام میگذارم که توی این آلبوم باهم نبودن و هر کدوم آلبوم مجزایی امسال منتشر میکنن تا ببینیم تنهایی واقعا چند مرده حلاجن و اختلافشون چقدره... یاعلی

151.247.82.18
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:53
Saeed Arbabpour

آقای خواجه زاده
بهتره چند تا از کامنتای ایشون رو بخونی بعد قضاوت کنی
کلا دنبال به به و چه چه هستین

65.49.68.195
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:19
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

به به چه چه هم که کرده باشم واسه خودم هرچند شما حقیقت و اونجوری که دوست دارید میخواید ببینید
شما مالکِ کامنت منید؟ اصلا به شما کامنت من مربوط میشه مگه ... شما لازم نیست به من این بی سرزمین تر از باد رو بیوگرافیش رو بگید انقد با ایشون و دادبخش و یسری دیگه که هنوز نیومدنه برخورد داشتمه که نیتشون کلا معلومِ
خب شما چرا تو این پست های چاوشی در حال ترددید و کلا پی حاشیه می گردید... خیلی بهتون فشار اومده!
لطفا تایید بشه

5.201.155.35
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 01:32
بی سرزمین تر از باد

سپاس قیماخ جان.
سعید جان میدونی مشکل کجاست؟ مشکل اینجاست که ما فقط دنبال کالری سوزوندن هستیم! اگه یک دهم کالری ای که میسوزونیم، فسفر میسوزوندیم الان دنبال به به و چه چه شنیدن نبودیم ;)

66.249.93.110
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:04
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

چه نوشابه واسه هم باز می کنن
والا شمایید که گلوکز میسوزونید و افت فشار پیدا کردیدِ
وگرنه اینجا جای حاشیه ساختن نیس...

از همون کامنت اولت و اون دوستت سعید تو پست بعدی حسن مشخص بود اومدید واسه چی!

31.184.180.153
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:12
حسن عاشق چاوشی

اینم یه نوع جدید دیده شدنِ دیگه !
یه بنده خدای ی چیزی میپررونه که بگه آره من خیلی فلانم
بعد یکی دیگه میاد از نیت کامنتاش خبر میده و
این دو پدیده در حال قرض دادن نون به یکدیگر میباشند
کسی هم شک نکرد راحت باشین !

95.38.160.124
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:39
Saeed Arbabpour

الان شما مثلا هوادارای با منطق هستین درسته ؟!
ولی نمیدونم چرا منطق شما فقط تو پست مربوط به بقیه خواننده هاست ؟!!
ولی تو تاپیک خواننده ی محبوبتون تعصب میباره
من حداقل 20 تا کامنت تو پستای مربوط به چاوشی گذاشتم تو این سایت اگه تشخیص دادی که تو یکیش در حال تخریبم بعد بیا اینجا ...

65.49.68.197
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 21:37
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

داداش تو منطقی و خوبی و ما بد
بی خیال...

109.203.145.140
سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:29

مگه اين البوم دمو نداره ...؟

سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:34
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

وبلاگ جان شما یکاری کن انقد از چاوشی بدون فکر کردن به عواقب حرفت، طرفداری نکن
تنکیو

37.221.24.128
سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:30

به عشق چاوشي فقط فقط خريد نسخه اورجينال ...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:07

بهترين خبري كه توي مهر ماه خوندم

سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:17

انتشار البوم جدید محسن رو پیشاپیش به طرفداراش تبریک میگم
فک میکنم تواین البوم 2/3 تا کار پاپ بیشتر وجود نداشته باشه بقیه راک باشن.
من خودم طرفدار احسان خواجه امیری ام اما اینکه میگن صدای محسن افکت اه یه دروغ بامزس چون این همه ادم سرشناس هیچ وقت خودشونو خراب نمیکنن که بخوان با یه خواننده ریا کار همکاری کنن.
حضور روزبه رو به فال نیک میگیرم چون به شدت متعقدم متفاوتدترین کاراش تو این البوم گفته.
اما روی صحبت من با هوادارای محسن اه
چرا نباید یه خواننده برای هواداراش زنده بخونه
چرا نباید رودر رو با اونا روبه روش به احساسشون پاسخ بده
چرا محسن نباید تو جشنی که حتی خودشم جایزه گرفته شرکت کنه؟؟
این همه گوشه گیری برای چیه؟؟
من به توانایی های محسن شک ندارم اصلا ولی این کاراش واسم عجیبه.
همین طرفدارای محسن چاوشی بودن که تاحالا پشتش واسادن بدون اینکه ازش تقاضا داشته باشن که حتی 1 سانس و یا حتی 1 ترک براشون زنده بخونه.
هوادار رکورد البوم زدن مهم نیس رکورد sold out شدن بیلت کنسرت تو کمترین زمان مهمه.
نهایت پولی که از 1 میلیون نسخه واسه خوده خواننده بمونه 200/300 ملیون تومنه اما شوقی که تو چشمای یه هوادر موقع دیدن خوانندشون وقتی براشون زنده میخونه میلیاردی میرزه.
***
رضا هوادار احسان خواجه امیری

سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:43
امیرحسین

اه عزیزم اشکمو دراوردی. راس میگی اما محسن اگه میخواست مثل همه باشه که اقای خاص نمیشد. فقط یه بار اهنگ کابوس محسنو گوش کن از خواجه امیری پسر ایرج دست برمیداری........

2.190.193.126
سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:58
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

صحبت رو خوب رفتی تا جایی که گفتی رکورد زدن آلبوم مهم نیس و رکورد بلیت مهمِ
مگه هردو واسه حمایت از هنرمند مورد علاقه محسوب نمیشه؟

خود محسن گفته زندگی معمولی داره خودش همیشه میگه:سادگی شگفت انگیز است
کسب پول که ارزش و افتخار محسوب نمیشه
همینکه صداش بین مردمِ و واسه درد مردم میخونه یعنی نماد اصلی یک هنرمندمردمی بودن

به هر حال محسن یگانه فرزاد فرزین علی ضیا احسان علیخانی رضا صادقی بهروز صفاریان و.... خیلی های دیگه از شرایط محسن چاوشی و گوشه نشینی محسن باخبرن و واسه انتخاب و تصمیمش احترام قائلن

تو برنامه ی زنده ی عید بعد پخش شدن آهنگ لباس نو از برنامه ی احسان علیخانی : احسان گفت من با محسن صحبت کردم و دلیلش واسه نیومدن منطقی بود و آخرشم گفت کار سختی نیست که به انتخاب و تصمیمش احترام بذاریم
خواهشا تایید بشه

31.184.189.208
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:07
حسینی لقب رضا

داداش رضا :

اولا هواداراي چاوشي ساكت نيستند و خيلي تقاظا كردن
دوما يه هوادار واقعي بايد خواننده مورد علاقشو درك كنه چاوشي ميگه كنسرت نميزارم به
دلايلي پس ديگه به ما مربوط نيست مهم اينكه ما با صداش اروم ميشيم
سوما شما خيلي عقب هستيد چاوشي دو ترك زنده اجرا كرده(اهنگ زخم زبون و خاكستر)
چهارما محسن چاوشي مثل بعضي ها نيست كه از چهره و صداوسيما و.. كمك بگيره
پنجم خداروشكر كنيد چاوشي پيداش نيست وگرنه تو همه چي اول بود
ششم شما و امثال شما ديگه بحث تموم كنيد بزاريد چاوشي خودش تصميم بگيره
و درآخر بحث افكتي بودن به كلي منتفي هست و خداروشكر كه شما اين درك كرديد

5.233.98.137
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:36
رضا باجلان دیووووونه احسان خواجه امیری

برادر گرامی شما کجا بودی که بیلیط کنسرت احسان تو 1 روز 6 سانس sold out میشد؟؟؟
کجا بودی که 4 روز تو سالن 4 هزار نفری وزارت کشور کنسرت میداد؟؟
کجا بودی که احسان تو المان فرانسه ایتالیا سوئد کانادا نروژ امریکا ((شیکاگو نیویورک تگزاس لوسان جلس)) چندین سانس کنسرت میزاشت کجا بودی؟؟
بازم میگی تلوزیون؟؟؟
یونورسیال استدیو سالن نوکیا احتمالا به گوشت خورده؟؟؟
کدوم خواننده ای بعد دادن البوم 30سانس کنسرت داشته؟؟؟
کدوم خواننده ای تو یه برنامه مردمی بین کل کار که خود خواننده شما بود
تیتراژ بهترین تیتراژ بعد انقلاب شد؟؟؟
پشت سر احسان حرف زیاده همه گفتن مافیاس ولی وقتی سیروان گفت
اول فک میکردم احسان پول میده تیتراژ میخونه ولی وقتی شناختمش فهمیدم احسان اهل هیچ باند بازی نیس.
برادر گرامی زنده خوندن بعنی روبه رو هوادر نه توی استدیو

5.118.129.177
سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:33
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

رضا باجلان دیووووونه احسان خواجه امیری شما انقد بخودت فشار نیار حالا اون دوستمون یه چی گفتِ
حرف و حاشیه زیاده دورِ خواننده ها
اگه قرار بر رکورد و عناوین باشه که دیگه نیازی به رو کردن نیست

آدم یاد ممد نبودی ببینی می افته

37.221.24.128
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:03
حسن عاشق چاوشی

حرفات کلا جای بحث داره ...
ولی بحث تیتراژ و اول شدنِ احسان رو پیش کشیدی!
خب الان چی رو با چی داری مقایسه میکنی؟؟؟؟
محسن چاوشی سر جمع 5 تا تیتراژم نخونده
ولی احسان بنا به دلایلی ماشالا تیتراژارو سند زده به نام خودش ...
کسی که با تلویزیون معروف میشه و باز هم با تلویزیون سر پاست مشخصه واسه تیتراژ رای میاره
چیو با چی مقایسه میکنی؟؟
یه سری صدا ها عام پسندن یعنی مخاطب بیشتری دارن و این چنین صدا هایی واسه تیتراژ مناسب تره
واین دلیل بر پر طرفداری نیست و اصولا این صدا ها طرفدارهای پرو پاقرص نخواهند داشت به نسبت
خواننده ای مثل محسن چاوشی که حتی ضعیف ترین البومش هم پرفروش ترین البوم سال میشه...

تو کجا بودی که محسن چاوشی محبوب ترین خواننده ایران معرفی شد اونم با شرکت 1 میلیون رای !
دقت کن تیتراژ نه ها ... خواننده محبوب

95.38.164.141
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 08:23
رضا باجلان دیووووونه احسان خواجه امیری

شما انگار ذوق البوم داری حواست به حرفام نیس
شما اگه منطق رو حس میکردی نمیگفتین محسن سرفه ام کنه
CD خامم بده ما میخریم.
کشورارو ببین کدوم خواننده این همه تو بیرون کشورش اینقد کنسرت گذعشته؟؟؟
این روزا موسیقی جهان خیلی اپدیت شده
همه چی تو استدیو شخصی فقط رقم نمیخوره

5.124.67.159
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 10:07
ایمان

شما طرفدارای احسان خواجه امیری به خودتون دیگه نمیتونید دروغ بگید
خودتون هم میدونید دلیل عمده موفقیت احسان تیتراژ خوانیش بوده ..
یادمه یه بار برنامه صرفا جهت اطلاع هم برا معرفی احسان گفته بود خواننده تیتراژ خوان صدا و سیما ..
کاملا مشخصه یک خواننده ای که از صدا و سیما با اون حجم وسیع رسانه ای و جاییی بزرگ برای تبلیغ و شهرت معرفی بشه موفق هم بشه ..
یه چیز ناگفته نمونه شما طرفدارای احسان خواجه امیری خوب ابروی احسان خواجه امیری رو حفظ کردید ..
من تا حالا یک بار هم ندیدم طرفدارای محسن یگانه علیه شادمهر عقیلی حرفی بزنند و همیشه از شادمهر به نیکی یاد کردند چون میدونستند یگانه مدتی وام دار صدای شادمهر بوده علی رغم الینکه الان شاید یگانه از شادمهر بیشتر طرفدار داشته باشه ..
ولی بارها و بارها این بی جنبه بودن شما طرفدارای احسان خواجه امیری رو دیدم که به اسطوره صدای ایران زمین استاد محمد اصفهانی توهین کردید ..چون احسان مثل دکتر پاپ سنتی میخوند ..
علی رغم اینکه خود احسان هم بارها گفته الگوش دکتر اصفهانی بوده ...ولی باز تو جاهای مختلف به این استاد بی حاشیه موسیقی ایران که بزرگترین خواننندگان لس انجلسی از اعجازش انگشت به دهان موندند توهین کردید توانایی احسان رو به رخش کشیدید ..
در کل این جور سکنات از شما طرفدارای احسان خواجه امیری طبیعیه ..
نمیدونم چطور احسان میگه طرفدارای من از جنس طلا هستند ؟؟
اگه از جنس طلا بودن حرمت دکتر اصفهانی رو نگه میداشتند ..

151.245.71.19
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 11:17
رضا باجلان دیووووونه احسان خواجه امیری

بحث رو چرا میپیچونی دوست گرامی
بحث من چه ربطی به شادمهر داره؟؟
چه ربطی به محمد اصفهانی داره؟؟
احسان هیچ جا نگفته الگوی من محمد اصفهانی اه
احسان حتی خودشم با پدرش مقایسه نکرده نه اینکه
باهاش اختلاف شخصی داره نه اختلاف سلیقه سیاست داره.
خیلیها تیتراژ خوندن مجید اخشابی رضا صادقی محمد علیزاده علی لهراسبی
مهدی یراحی حتی محمد اصفهانی اما هیچ کدومشون به
پای احسان نرسیدن چون نتونستن اسمشون رو رو زبونا بندازن.
کجا احسان مث اصفهانی میخونه؟؟
دارم به سواد موسیقایت شک میکنم.
کدوم یک از این خوانندها تیتراژی مث نابرده رنج میوه ممنوعه برای اخرین بارغریبانه تاوان خوندن که کلی سرو صدا به پا کنن؟؟
محمد اصفهانی کجا یه کاره هووس مث
احساس ارامش یا نمیدونم خونده
یایه کاره الکترونیک مث تورو ارزو نکردمو دنیا
یه یه کاره 6/8 مث تمام قلب من؟؟؟
در عجبم شما چه جوری موسیقی رو گوش میدید؟؟
محمد اصفهانی کارش درست ok اما تاحالا کجا یه Track
ساخته؟؟
چون اهنگساز نبوده.
من محسن چاووشی رو دوس دارم چون بااهنگاش زندگی کردم
اما باهاش اختلاف سلیقه هم دارم.
رو بازی کردن خیلی مهمه به امید روزی که محسنم رو بازی کنه.
خیلیا بودن که تیتراژ خوندنو دیدن مردش نیستن جا زدن اسم نمیارم
ولی خوب هر کاری رو باید دست کاردون سپرد.
حرف اخر
طهران چرا دریا نداره؟؟؟؟؟

5.124.67.59
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:18
حسن عاشق چاوشی

احسان خواجه امیری خواننده ای که با تلویزیون معروف شد و معروف ماند
و همچنین سرقفلی تیتراژها دست این دوست خوانندمونه...
خواننده ای که با تیتراژ تی وی معروف میشه و نه قدرت اهنگسازی داره نه قدرت تنظیم کنندگی
اصلا در حدی نیست که بخاد اسمش کنار محسن چاوشی بیاد ...
رجوع شود به متن جدید اقای اهورا ایمان(( سراینده بهترین ترانه ای که از احسان شنیده شد))
و تعریف ایشان از محسن چاوشی و طرفدارانش...

و در اخر به قول بهروز صفاریان : تیتراژهای تی وی چرا باید بین چن خواننده خاص تقسیم بشه؟؟؟؟؟؟
جوابی یافت می نشود بهروز جان :))

95.38.160.124
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:38
ایمان

چرا اتفاقا خیلی هم ربط داره ..منظورم اینه شما طرفدارای احسان هم اهل شلوغ بازی هستید همه جا سرک میکشید ...احسان میگه شما از جنس طلا هستید اگه از جنس طلا هستید چرا به خوانندهای بزرگی مثل اصفهانی توهین میکنید ؟؟ چرا الان تو این پست که هیچ ربطی به احسان خواجه امیری نداره اومدی حاشیه درست کردی ؟؟
همین الان برو صحبتهای اهورا ایمان رو در خصوص محسن چاووشی بخون ..محسن چاووشی اگه دنبال پول بود مسلما کنسرت هم براش مثل خیلی از خوانندهای دیگه ارزش داشت ..
شما خودت تو این قسمت وارد شدی و پای احسان رو وسط کشیدی مشخصه پس خودت بحث رو عوض کردی ..
شما طرفدارای احسان خودتون هم خوب میدونید که چقدر تیترازخوانی احسان تو شهرتش تاثیر داشت ..
تو همین سایت ببین چقدر طرفدارای خوانندهای دیگه ناراحت بودند ازین عملکرد صدا و سیما ..
الان شبکه ها ماهواره ای شده ..

در ضمن گفتی احسان نگفته دکتر الگوش بوده ؟؟؟ این مدرک مصاحبه هاش

((اوایل کار هنری ات،خیلی ها تو را دنباله رو اصفهانی دانستند،تاثیرپذیری خاصی از او داشتی؟

احسان:من در خواننده های پاپ صدای محمد اصفهانی را خیلی دوست دارم.هر کس بگوید من از گذشتگانم تاثیر نپذیرفته ام صد در صد دروغ گفته است. )))
همشهری جوان(۲۳مرداد۸۹)

دکتر اصفهانی یک الگوی خوب است

خیلی از حركاتی كه زمانی محمداصفهانی انجام می‌داد الگو قرار می‌دادم. به نظرم كارهای او در شأن یك هنرمند واقعی است. آقای اصفهانی قبل از من خواننده بودند. دكتر همیشه یك سبك شعر را ادامه داد، در تلویزیون پلی‌ بك نمی‌خواند و هركاری را قبول نمی‌كرد،‌ درنهایت هم اعتقادات‌شان را دنبال می‌كردند من پرستیژ او را الگوی كارم قرار دادم

مصاحبه احسان با مجله ایده ال ..

خیلی برام جالب بود ..جواب خودم رو همین جا گرفتم ..اول منتظر بودم بگید که نه ما همیشه به دکتر احترام میذاریم و احسان هم قبول کرده ..ولی خوب حرفهای خودتون رو تکرار کردید ..و کاسخه داغتر از اش هستید

ببین اقا رضا شخصیت هنری دکتر اصفهانی زمین تا اسمون با امثال احسان فرق داره که لحظه لحظه کنسرت میذارن .وگرنه کار مشترک با خوانندگان بزرگ دنیا رو رد نمیکرد به خاطر نشون دادن شیشه مشروب..
وقتی خواننده پیش کسوت لس انجلسی س .ق ...از احسان حرفی زد و اون ور ابی ها تونستن ادعایی در خصوص ایشون بکنن بهش بنازید ..
عاشق محسن چاووشیم چون اصلا پول براش ارزش نداره و پر طررفدارترین خواننده تاریخ موسیقی

151.245.72.191
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:22
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

دوست نداشتم بگم ولی اسم احسان رو به تنهایی نیار چون یه تیم منتخب جهان پشتش بودن ( آدم یاد کشور قطر می افته از همه کشورها قوی ترین ها رو گلچین کرده و آورده تو تیمش که به اسم قطر مدال بگیرن) این مثال بود

احسان: بهترین ملودی ساز واسش ملودی میسازه بهترین تنظیم کننده واسش تنظیم میکنه بهترین ترانه سرا واسش ترانه میسازه بهترین نوازده آهنگ رو میسازه و همه چی شست و رفته واسه خوب شدن.. تیم کنسرتاشم که مشخص

احسان تو تلویزیون هر آهنگی که بخونه حداقل به گوش نصف مردم ایران میرسه شما انقد راحت ازش رد می شید انگار نه انگار بزرگترین امتیاز رو همراهش هست... احسان علیخانی یه کلیپ گذاشت از 9 یا 10 سال پیش تا اون زمانم احسان تیتراژ میخونده پس بزرگترین امتیاز رو نادیده نگیرید

محسن چاوشی فقط یه صداست و هواداراشم زبان زد خاص و عامن
شما هنوز نمی دونید که این مثال معروف ما که اگه محسن سی دی خام هم بده بیرون میخریمش
نشان از حمایت مخاطبانشه نه تعصب... احسان یا هرکس دیگه ای ژانرش رو عوض کنه کسی پشتش می ایسته!
هوادارای خاص یا بهتر بگم مخاطب های خاص چاوشی رو با هیچ هواداری نمیشه مقایسه کرد چون معنی واقعی هوادار رو عملا دارن نشون میدن

حالا شما حرف منو هر چی میخواید تلقی کنید تعصب یا هرچیز دیگه
ولی حقیقتِ

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:30
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بحث رو بردی واسه تهران که داریا نداره؟ باید مثه خودت حرف زد
احسان سالن کنسرت رو که واسه خواننده ها خالی نمیذاره که بیان کنسرت بذارن حتی به سالن ورزشی ما هم اجازه خالی بودن نمیده
چون ما سالن داشتیم واسه فوتسال داشتیم عوض می کردیم یدفعه مسئول سالن اومد پولا رو گذاشت کف دست ما و گفت علی یارتون برید که خواجه امیری تو سالن کنسرت داره ما هم با لباس ورزشی رفتیم داخل سالن و شروع دس زدن کردیم خیلی هم شب خوبی شد

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:35
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

در آخر باید بگم که واسه ما فیلم بازی نکن من محسن رو دوس دارم و چون باهاش زندگی کردم... این نقاب رو بردار
نظرت(بهتر بگم حسادتت) رو ارائه بده آزادی ولی نظرت کلا مهم نی حالا هرچی میخوای بگو

2.182.173.15
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:44
فاطمه

اقا رضاى عزيز آخه مگه شما هواداراى اين خواننده رو نميشناسى که حتى وقتى مياى محترمانه حرفتو ميزنى و از علاقه ت به محسن ميگى باز هواداراش ميان و شلوغش ميکنن واز شما دشمن و به قول اين اقاى خواجه زاده که انگار زيادى هم فکر ميکنه حسود ميسازن؟!

برادر من بيخيال اينا شو...ديگه همه اين نوع ادبيات و برخورد هوادارى چاوش رو ميشناسن.....حرفاى شما کاملا منطقىه ولى خب احتمالش رو هم بدين بيان اون موفقيت هاى احسان واسه کسايى که. حتى يک سانس هم خواننده شون کنسرت نذاشته حسادت برانگيز باشه......
درضمن اقاى خواجه زاد...چون احسان بهترينه بهترينها هم باهاش همکارى ميکنن...اعتراف جالبى بود از هواداراى چاوشى..:)))
ى وقت فک نکنين احسان هم صداى فوق العاده.ا ى داره هاااا..!اصلا!:)))))
در ضمن اقا ايمان توهين و ادبى کردن مختص هواداراى چاوشى هست که تو جاهاى مختلف و همينجا هم با اين برخوردتون نشون دادين... و اينکه حرفاتون خيلى بى ربط بود و به حرفاى اقا رضا ربطى نداشت اصلا!!!
ديگه همه جور حرف و بهونه داريم از هواداراى چاوشى ميشنويم..!!!!واقعا که!:)))

******زنده باد احسان خواجه اميرى******
موسىقى ما تاييد لطفا.......

2.178.126.25
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:59
مازیار ...

ایمان حالت خوبه؟؟؟
یگانه از شادمهر بیشتر طرفدار داره؟؟؟مدرکت واسه این حرف چیه؟؟؟
لایکای فیسبوک؟؟؟آمار دانلود ها؟؟؟تو جفتشون که شادمهر سرور یگانست...
تو عامه مردم هم که من چیزی نگم بهتره...همه میدونن کی پرطرفدار تره...
کی بود شبی که آلبومش اومد چند تا سایت بزرگ موسیقی از دسترس خارج شدن؟؟؟یگانه یا شادمهر؟؟؟
اصلا منظورم این نیست که یگانه طرفداراش کمن،صد در صد جزو پرطرفدار ترین هاست...اما مقایسش با شادمهر دیگه خیلی بی انصافیه...من خودم هم یگانه رو دوست دارم اما واقع بین باش خواهشا...
یا علی...

2.176.187.233
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:13
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم فاطمه شما لازم نیست بیاید وسط تنور آتش رو زیاد کنید

بعدشم به جمع نسبت ندید (همه با ادبیات هوادارای چاوشی آشنا) هستن چون تنها خواننده ایه که نسرت نداده و این شده سوژه ی امثال شما

با امثال شما باید مثه خودشون برخورد کرد... جمع نبندید

5.201.155.35
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:27
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم فاطمه من ابدا نگفتم خیلی خوبِ گفتم خوب درومدِ الکی به خودتون نگیرید و اون چیزی رو که دوست دارید از کامنت من برداشت نکنید
اعتراف اگه بخوام بکنم مطمعنا شامل حال خواننده ی شما نمیشه که هیچ ملاکی رو واسه محبوب شدن واسه من نداره

اعتراف من محسن یگانه س واسه گرم برخورد کردن با هوادارانش و دیگرا هواداران و رفقایِ خواننده شِ اعترافِ من صدای گرم رضا صادقی و واسه میدون دادن به جووناس و.... اخلاق و صدا ملاک منِ

5.201.155.35
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:32
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

در ضمن خانم فاطمه با خراب کردن اسم هوادارای چاوشی خودتون رو فهیم جلوه ندید

شما که سرتون رو کردید تو لاک یه نگاه به بالا بندازید ببینید تنها طرفدارانی که جو اینجا رو خراب کردنه هوادارای خواجه امیری هستن واسه ما نقاب فهیم بودن نزنید

راستی به احسان بگید ما ماهی یبار میریم سالن فوتسال.خواهشا از ما نگیرش
راستی اون ملاکم منظورم بیشتر اخلاق محوری بود وگرنه ملاک های زیادی هست

5.201.155.35
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 01:32
ایمان

سلام سرکار خانم فاطمه بزرگوار ...
خواهشا فرافکنی نکن
اون کسایی اهل حسادت هستند که تو پیج خواننده ایه که در شرف ارائه البومشه و هیچ ربطی بهشون نداره میان حرف میزنند و دنبال جو سازی هستند ..
اگه ما اومدیم تو پست احسان خواجه امیری و در شرف دادن البوم از ایشون بد گفتیم اون وقت بگین ما حسادت میکنیم ..
خانم فاطمه من کجا توهین کردم خواهشا عین عینش رو بگید من بفهمم ..
من اگه به کسی تو هین کنم فی الواقع به خودم و خانواده خودم توهین کردم ..
من دارم میبینم چه توهین هایی به نوید ترابی میکنند همچنین رضا یزدانی سابق ..برا حفظ حرمت خودم همیشه و همه جا به همه احترام میذارم ..
در ضمن اینم بگم من در ابتدا طرفدار محمد اصفهانی هستم بعد محسن چاووشی ..
رضا خودش گفت احسان هیچ جا نگفته من الگوم اصفهانی بوده منم با دلیل و مدرک جوابش رو دادم ..
این حرفیه که من دلم میخواد همیشه و همه جا درباره طرفدارای احسان خواجه امیری بزنم چون تنها طرفدار خواننده ای بودند که به حنجره الهی بارها و بارها توهین کردند و احسان میگه از جنس طلا هستن ....
حرمت پیشکسوت باید حفظ بشه که دوستان شما خیلی جاها شکوندند ..

151.245.74.77
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 01:37
ایمان

در ضمن خانم فاطمه هیچ کس نمیتونه ادعا کننده احسان خواننده خوبی نیست
ولی اینو مسلما خودتون هم میدونید خوندن تیتراز تلویزیونی چقدر تو شهرت یک خواننده میتونه تاثیر داشته باشه..

______________________________________

اقا مازیار من حالم خوبه خدا روشکر گفتم شاید ..میتونستی مودبانه تر هم صحبت کنی ..
خود من هم صد برابر صدای شادمهر رو از یگانه بیشتر دوست دارم ..ازین اماری هم که گفتی اطلاعی نداشتم.

151.245.74.77
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:21
میثم

فقط در جواب دوستی که گفتن احسان خواجه امیری بدلیل بهره گیری از بهترین ملودی ساز کارش گرفت
شما اگر یک نمونه مثال بیارید که قبل از آلبوم عاشقانه های احسان خواجه امیری و حواشی اون اسم علیرضا افکاری درون کامنتی اومده باشه توی سایت موسیقی ما ویا سایت های دیگه حرفتون قابل قبوله-میتونید آرشیو رو بگردید.من حتی کامنتهایی که نقد ملودی افکاری هم باشه رو قبول دارم.این یعنی افکاری یه موزیسین ناشناخته بوده-این نشان از هوش بالای احسان داره که اسیر اسم افراد نشده و تونسته ملودی های افکاری رو بین اینهمه ملودی ساز تمییز بده و ازش بهره بگیره
اما پس ازموفقیت عاشقانه ها اسم افکاری رو درون خیلی از کامنتها میبینیم و دلیلش همکاری با احسانه-و افکاری معروف میشه.
اما هومن نامداری هم با تنظیم تراک خلاصم کن اسمش ورد زبون ها شد وبا عاشقانه ها به اوج رسید.
آیا تنها استفاده از روزبه بمانی احسان رو قطر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادم نمیره تعریف چاوشی از قطعه کجایی احسان رو که ملودیش به عهده خوداحسان بوده

109.225.134.8
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:41
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من کل تیم کاری رو گفتم شما یک نفر رو قربال نکنید
اسم سیروان خسروی و روزبه بمانی علیرضا افکاری و آهنگسازان برترش رو نام بردم...

کار سختی نبود چاوشی هم مثله همه ی خواننده ها سیروان-خواجه امیری-فرزین-یگانه- از تراک خودشون تعریف کنن و بهترین انتخابش کنن... ولی هیچ اسمی از خودش نیاورد ایشون از یگانه بابت اجرا و آلبوم سیروان بعنوان بهترین آلبوم هم یاد کرد

حرفی دیگه ای ندارم

109.203.135.84
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 23:51
رضا باجلان دیووووونه احسان خواجه امیری

اون عزیزی که گفته که احسان قدرت اهنگسازی رو تنظیم نداره فک کنم دچار توهوم موسیقایی شده.
کجایی.خوشبختی.میوه ممنوعه.برای اخرین بار.غریبانه.خیال.زشت و زیبا خوشبختی (فصل تازه)... اینا پس هویج اه؟؟
در ضمن اسم خواننده روشه کسی که کارش خوندن ولی بعضیا هم هستن
که استعداد نوازندگی تنظیم و ترانه نویسی رو دارن.
بشمارم خوانندگانی رو که هر3 تاکارو میکنن اما الان دچار چالش از هم گسیختگی شدن؟؟؟چون نتونستن از چالش تکراری شدن
نجات بدن خودشونو.
توسال 92 چندتا البوم اینجوری منتشر شد که همه تو همین سایت موسیقی ما
شاکی شدن چرا باید ادم موسیقی و کلام تکراری بشنوه.
یه مثال جالب بزنم واسه اونایی که چشم دیدن احسان رو ندارن
جریان احسان مث مربیگری امیر قلعه نویی میمونه
همه پشت سره امیر خان میگن ایشون فقط چون با تیمای پرستاره و ثروتمند کار کرده اون مهرهاش بودن که تیماشو به قهرمانی رسونده او خودش دانش مربیگری نداره
نه عزیزان همون تیمای ثروتمند کارو به خبره کاررسوندن
دقیقا مث احسان که تهیه کنندها و گارگردانا تیتراژشون رو به بهترین خواننده واگذار کردن.
اما در مورد اقای اهورا ایمان باید بگم ایشون ترانه سرای خوبیه
اما این باره اولشون نیست که درباره احسان به مستقیم و غیر مستقیم
طعنه میزنن.ایشون یه بار تو زمان اتتشار کاره دروازهای دنیا تو صفحه شخصیشون جبهه گرفتن
واسا اقای ایمان سخته که همه کاری گفتن ترانه واسه احسان روزبه بماتی شده.اره یه زمانی واسه احسان ترانه میگفتی دمش گرم اما واسشون سخته که دیگه توی تیم کاری احسان جایی ندارن.
اما باید بگم دوباره تیتراژ خوندن هنر میخواد که خیلیا ندارن
به جرات میگم فقط مهدی یراحی و احسان هستن که این توانایی رو دارن.
اقای ایمان شما میگی محسن چاوشی بیشترین هوادارو داره اره بیشترین هودارو داره اما توی فضای مجازی دلیلم دارم چون
هواداراشون جایی رو ندارن احساساتشون رو بروز بدن جز فضای مجازی
چون محسن نه کنسرت میزاره نه اینکه خودشو نشون میده.
احسانم اگه اینجوری بود هوادارای محسن چاووشی رو از گردونه حضور پرشور محو میکردن.
چون به قول سیروان احسان از طرفدار10ساله داره تا 70/80ساله
منم میگم محسن اقای خاص اه چون فقط یه عده ای خاص باهاش ارتباط برقرار میکنن.
در ضمن پشت احسان خیلی گرمه چون اولین نفری بود که توی تاریخ موسیقی ایران اسم روزبه بمانی و علیرضا افکاری رو روی کاور البومش اورد.
این کاره هر کسی نیست.
اما در ختم کلام بگم اگه از هر کسی اسم احسان رو بگی نیس که اسمی از نابرده رنج لحظه این حقم نیس نمیدونی تاوان احساس ارامش میوه ممنوعه غریبانه نمیدونم سلام اخر نبره کاره خیلی خوب کم نداره احسان.
درضمن من یه تن از تمام هواداری احسان جورشونو میکشمو ازش حمایت میکنم.
بازم میگم خواننده همه تواناییش تو استدیوی شخصی رقم نمیخوره.
اما درمورد بهروز صفاریان باید بگم بهروز ادم کار درستیه که هیچ وقت خودشو درگیر این حاشیه سازیا نمیکنه
چون اگه احسان رو مافیا میدونست هیچ وقت باهاش همکاری نمیکرد.
حالا میبینید توی البوم جدید احسان چه شاهکاری کرده.

5.118.1.248
جمعه 11 مهر 1393 - 19:44
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

داداش تو فانتزی هات خوش باش

31.184.188.182
جمعه 11 مهر 1393 - 19:56
حسن عاشق چاوشی

عزیزم کسی که تو مسیر هنریش به جایی میرسه که تو البوم اخرش که اتفاقا موفق ترین البومش هم هست فقط یکی دوتا اهنگسازی داره و تنظیمی نداره پس فاقد قدرت اهنگسازی و تنظیم کنندگیِ
------
خواننده های دیگه خیلیاشون دچار تکرارن .. بحث محسن چاوشی و چن خواننده دیگه فرق داره که متفاوت
کار میکنن و تکرار نمیبینی تو کاراشون
-----
کسی مثل محسن یگانه رو میشه گفت تو خوندن تیتراژ هنرمندِ چون فقط چن تا تیتراژ خونده تو این همه سال
و یکیشون میشه تیتراژِ ماه عسل که از ماندگارترین تیتراژای این سالهاست
نه کسی مثل خواجه امیری که دائم التیتراژِ ...
-------
در مورد بهروز صفاریان
اگه سنت نمیرسه ویادت نمیاد میتونی بری برنامه شب شیشه ای با اجرای رشیدپوررو دان کنی و ببینی
صفاریان چگونه از سیاست های تی وی انتقاد میکنه و میگه چرا باید تو تی وی به چند خواننده خاص میدون داده بشه!
که حتی برنامه زودتراز موعدش تموم میشه بخاطر حرف های بهروز...
-------
بقیه چیزایی که گفتی و اگه اینجوری بود ما فلان میکردیم و اگه اونجور بود ما فلان میکردم هم
ادمو یاد یه بنده خدایی میندازه که بعد از هر باختش میگفت داور مقصرِ و اگه داور اون کارو نمیکرد ما فلان میکردیم و بهمان میکردیم...
و کلا دنبال اگر و اما نباش !
و خیال پردازی هم نکن که ما محو میکنیم و از این حرفا ... خیال پردازی زیاد خوب نیست
خیالاتت مطمئن باش تا صد سال دیگه هم محقق نمیشه و باعث سرخوردگی میشه ..
پس بیخیال خیال پردازی شو اینطوری راحت تری !
تایید موزیک جان

95.38.176.1
شنبه 12 مهر 1393 - 13:39
ایمان

سلام اقا رضا ..
چرا جواب منو ندادی ؟؟
با اطمینان کامل گفتی احسان هیچ وقت نگفته اصفهانی الگوم بوده ..
با مدرک جوابت رو دادم جوابی نداشتی ؟؟
خوب خودت رو به ندیدن زدی ..
اقا رضا با همین احسانت خوش باش..
فقط یه چیزی بهت بگم به عنوان یه داداش کوچکتر انقدر برا احسانت خودکشی نکن ..
اون دنیا خداوند تو رو با احسان محشور میکنه ..تو دین ما به این موضوع اشاره شده ..
اون دارنه کرور کرور کنسرت میذاره پول پارو میکنه فوقش یه افتخار بهت بده یه عکس یادگاری باهات بگیره ..
هیچ سود دنیوی و اخروی برات نداره ..ادم متعصب مثل تو تا حالا ندیده بودم .
انرژس جوونی خودت رو جای دیگه خالی کن .

151.245.69.155
شنبه 12 مهر 1393 - 22:52
فاطمه

تنها چيزى ک تو کامنت اقا رضا بود منطق و برهان بود ...... ادم انقدر تعصبى نديدين؟!؟!شما خودتونم ارشاد کنين اگه اشکالى نداره!!؟چ چىزايي که به هواداراى احسان نچسبوندين بعد ديدن نظراى معلوم نيست شايد فقط چند نفر از هواداراى احسان!من تو اىن چند سال هواداريم که نديدم همچين چيزى رو!نميگم حتما نبوده حرفم اينه که نظر چند نفر رو به کل هواداراى.احسان تعميم ندين... اقايان عاشق و خواجه زاد ه شما نظراتون خيلى پر محتواستااااااا:))))
تاييد پيليز

2.178.85.158
یکشنبه 13 مهر 1393 - 01:35
حسن عاشق چاوشی

(( هوادار رکورد البوم زدن مهم نیس رکورد sold out شدن بیلت کنسرت تو کمترین زمان مهمه.))
فقط یه ادم با منطق که برحسب اتفاق طرفدار خواجه امیریِ میتونه این صحبتارو مطرح کنه...
رکورد سُلد اَوت مهمتر از رکورد فروش البومِ .... خدایا توبه :)
تو بحث کنسرت که مقایسه بالکل درست نیست چون محسن حضور نداره...
ولی تو فروش البوم:
این احسان جان شما
حتی به نزدیکِ نزدیکیایِ محسن چاوشی هم نزدیک نشده :) حالا لبخند بزن دوست عزیز:)

95.38.168.189
یکشنبه 13 مهر 1393 - 10:32
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تنها چيزى ک تو کامنت اقا رضا بود منطق و برهان بود -_- ضمن اینکه برهان آقا رضا تو حلقم

حتما تو کامنت ما کلم و هویج بودِ دیگه
خودتون میگید به جمع نسبت ندید ولی کامنت بالایی خودتون نشون میده که کلا متناقض نما تشریف دارید
موسیقی اینم تایید کن دیگه رفع زحمت کنیم خستمون کردن

31.184.180.113
دوشنبه 14 مهر 1393 - 17:42
fateme

حالاکاش حداقل هويج و کلم داشت:)
من جمع بستم چون چيزى رو که بارها باهاش مواجه شدم ديدم...
منم خسته شدم...خسته مون کردن:))):d

2.178.85.158
سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:34

اصلا کاور آلبوم و اسم ترک ها داره تفاوت رو فریاد میزنه با کارای این روزای موسیقی...
شاید طرفدار چاوشی نباشم اما از اینکه همیشه با همه فرق داره و خاصه خیلی خوشم میاد...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:09

محسن چاوشي واسه من اسطوره شده با تك تك سلول هاي بدنم در انتظار آلبوم جديدتم

سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:35

با سلام.
" پاروی بی قایق "
قطعا یکی از بهترین کارایه محسنه...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:50

بله محسن چاوشی از یگانه بهتره ببینم باشه یگانه خوب خوب بگید ببینم چه کار شاقی کرده یگانه در حد عبدالمالکی خوانندهای الانن چاوشی کسیه که با شعار بزرگان سر و سیر داشته بد نیست آلبوم سیزدهو گوش کنید متوجه شید اشعار خیام مولانا بابا طاهر شهریار ایا کاره راحتیه یگانه تا حالا چنین جسارتی داشته من نمیگم یگانه بده ولی چاوشی قطعا چند تا پیرهن بیشتر از یگانه پاره کرده غیر اینه خدایی بگید غیر اینه یگانه همپایی محسن چاوشی اومد بالا همانطور که امثال حجازی قیاسی یا هاکان یا فرزاد فرزین اینایی که من اسم میبرم محسن چاوشی باعثشون بوده از حقیقت فرار نکنید چون موزیک ایران تو دست پاشنه آشیل یعنی محسن چاوشی میچرخه این آلبوم قطعا بسیار صدا خواهد کرد امیدوارم تاییدشه تا این یگانهیها بفهمن خوانندشون الکی این راه خوانندگیو تنهایی سیر نکرده البته با خوانندنهای ذکر شده هم هستما

سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:27
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سلام علی جان شما یکاری کن اصلا از محسن چاوشی حمایت نکن
اینجوری تلفاتم کمتره

31.184.189.208
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:01
سعید فلاحی

علی جان حالت خوبه؟؟؟
الان میدونی با خودت چند چندی؟؟؟
فرزاد فرزین رو چاووشی اورده بالا عایا منظورت اینه؟؟؟
دقیقا میدونی معنی پاشنه اشیل چیه؟؟؟
هر جایی خواستی میتونی این حرفها رو بزنی اما بین طرفداران جدی موسیقی این حرفها رو نزن لطفا.
و اما
خیلی وقته منتظر این البومم چون مطمئنا می تونم از این البوم پالس های مثبتی دریافت کنم, خیلی منتظر حضور صفاریان تو این البوم بودم اما...
روزبه کمی بالا پایین داره اما دوست دارم بهترین کارش رو در اختیار چاووشی قرار داده باشه, کسی داستان این رمان فرانسوی رو میدونه؟
فعلا چیز خاصی نمی مونه جز اینکه دلیل این همه تاخیر البوم فقط و فقط نوید ترابی هست که گفت حس کارهای چاووشی به پاییز و زمستون نزدیکه یعنی اون موقع بیشتر جواب میده و ...

5.238.170.243
سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:35
قیماخ

خطاب به همه:
باو بیخیال -_-

151.247.82.18
سه شنبه 8 مهر 1393 - 18:11
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

بخشید الان این بحث چه ربطی به علی عبدالمالکی داشت عزیزم؟!شما دنبال کل کل کردنی؟!هیچکس منکر بزرگ بودن چاوشی نیست!!ولی شمام دیگه داری زیاده از حد داری کش میدی...............

37.63.232.123
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:10
حسن عاشق چاوشی

شما اول یکم رو جمله بندی هات دقت کن. بعد دیگرانُ به مبارزه بطلب
یه کامنت نوید گونه

95.38.164.141
سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:34

وای خدا بالاخره بعد از 2 سال انتظار این آلبوم داره میاد
صدای محسن صدای قلب زخمی منه ...
::. دوست داشتم با تمام وجودم ...
.
.
.
.
محسن واسه من تکرار نشدنیه
بی صبرانه منتظرم
لایک

سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:40

وای خدایا بالاخره بعد از 2 سال انتظار ، این انتظار داره به سر میرسه
صدای محسن صدای قلب زخمی منه
::. دوست داشتم با تمام وجودم ...
.
.
.
محسن همه کاراش عالیه نامبر وان
محسن واسه من تکرار نشدنیه
بی صبرانه منتظرم
...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:41

ای کاش می شد بدون غرض کامنت بذاریم و حرف حق رو بزنیم
فرهنگ هواداریمون مشکل داره چه من چه بقیه

هنوز آلبوم نیومده دارید گرد و خاک می کنید چه برسه به اینکه بیاد... کلا حسادت داره تو این پست و پست های دیگه سرریز میکنه
همین

سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:51

واي چه شود محسن و احسان البوماشون مياد هردوشون ميتركونن

سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:53

اونایی که میگن چرا چاووشی کنسرت نمی زاره من یه چیز می خوام بهشون بگم:
ببینید دوستان چاووشی واسه ما یه مدل واسه پوشیدن لباسای تنگ و براق نیست
یه خواننده با موهای ژل زده و پوسترهای روی دیوار نیست
محبوبیت چاووشی با اینا ایجاد نشد
حتی وقتی چاووشی سیگار بدست دیده شد کسی از طرفداراش کم نشد
چاوشی دوس داشتنیه بخاطر نبودنش
بخاطر ژست نگرفتنش
بخاطر اینکه هیچ وقت شهرت رو دست مایه نکرد تا شبیه سوپر استارها تو خیابونا و کنسرت ها حاضر بشه
چاووشی همیشه غایبه چون صداشه که با حرف می زنه
صداشه که ما داریم باهاش زندگی می کنیم
چاووشی رو با ژست های خواننده های تازه به دوران رسیده نمی خوایم
ما چاووشی رو بخاطر قطارش دوس داریم
بخاطر لباس نو
دیوار بی در
سنگ صبور
ستمگر...
چاوشی بخاطر خاص بودنش چاووشی شد
وگرنه اونم یکی بود مث بقیه
لو رفته شده
استفاده شده
امتحان شده
نه چاووشی نابی که الان هست...

سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:50

بهروز صفاریان : آلبوم «پاروی بی قایق»
یکی از بهترین آلبوم های محسن چاووشی طی این سالهاست
این تنظیم‌کننده آثار متعدد موسیقی پاپ با اشاره به انتشار آلبوم «پاروی بی قایق» محسن چاووشی تصریح کرد: قرار بود در آلبوم «پاروی بی قایق» محسن چاووشی در ساخت و تنظیم چند قطعه همکاری هایی داشته باشیم اما چون این خواننده برای انتشار آلبوم در وقت مقرر قرارداد داشت نتوانستم به صورت کامل در کنار این خواننده حضور داشته باشم اما بنا داریم در فرصتی دیگر از مجموعه قطعه هایی که با او همکاری داشتم آلبوم جدید دیگری را تولید کنم که فکر می کنم کارهای خوبی هستند.

صفاریان در پایان گفت: به نظر من آلبوم «پاروی بی قایق» یکی از بهترین آلبوم های محسن چاووشی طی این سالهاست که حتم دارم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می شود. اگر ما می دانستیم کار انتشار تا این حد طول می کشد شاید در همین آلبوم همکاری را ادامه می دادیم اما به هر حال این فرصت پیش نیامد و ما به زودی در قالب یک فعالیت مشترک دیگر کارهایی را به بازار موسیقی ارائه خواهیم داد.

منبع : خبرگزاری مهر

سه شنبه 8 مهر 1393 - 18:28

عاشقتتتتم

سه شنبه 8 مهر 1393 - 18:38

یه خونه کوچیک رو شونه هات داری
تو رو خدا زودتر بیا

سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:11

خدا کنه همش راک باشه!
آهنگایی مثل هر روز پاییزه کم داریم خداییش

سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:13

عزیزانی که میخوان بدونن چرا چاوشی کنسرت نمیزاره برین مصاحبه هاشو بخونید متوجه میشید

خودش میگه من هنوزم بعد یازده سال فعالیت تو خیابونا راحت راه میرم نمیخوام این راختی رو از دست بدم
از این مهم تر اینکه محسن دلش میخواد به جای این که وقتشو با کنسرت بگزرونه روی ملودی اهنگسازی و تنظیم بزاره تا بهترین رو به مردم تحویل بده
انصافا هیچ خواننده ای تو ایران اینقد روی ملودی اهنگسازی و تنظیم کار نمیکنه
هر قطعه رو چند بار تنظیم میکنه تا بهترین از اب در بیاد
یکی از دلایلی که انتشار این البوم 6 ماه تاخیر داشت همین بود
تو این البوم محسن 6 تا تنظیم داره و شما حتما متوجه میشید که چطور شاهکاری کرده

سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:30

یه سال و نیم به یه آلبوم گوش دادم تقریبا!!! "من خود آن سیزدهم"

واقعا کارهاش عالیه...نمیتونم با کسی مقایسه کنم.

آروی موفقیت دارم واسه آقا محسن

سه شنبه 8 مهر 1393 - 19:57

آلبوم هایی که به دست یه عده جوون خام و تقلیدکار اخیرا به اسم پاپ منتشر شده کاملا بی کیفیته...وقتش رسیده بود که دوباره ارزش و اعتبار به موسیقی پاپ برگرده...چاوشی کبیر ، آبروی موسیقی پاپ ایرانه...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:41
مازیار ...

میشه علت بیکیفیت بودنشونو بگی؟؟؟
حالت خوش نیس فک کنم...

2.176.187.233
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:41
محمود

حق با مهراده!
به عنوان نمونه پرتگاه سامان جلیلی و از این ساعت مهدی احمدوند یه کپی برداری ابتدایی از سبک و سیاق کارای محسن یگانه اس...تعصب رو کنار بذاریم و منطقی گوش کنیم
چاوشی کبیر، آبروی موسیقی پاپ ایرانه.

5.161.41.197
سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:06

بلخره داره میاد این همه تبلیغ واقعا زشته از البومش خوب نباشه.این همه گفتن بهروز صفاریان همه کاره البومه هیچ از استاد بهروز صفاریان نیست.فقط به ترانه های روزبه توجه می کنم گرچه می دونم حروم شدن.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 01:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

زشت حسادت توئه...
حیف کامنتی که بخواد زیر کامنتت حروم بشه!
کاش روزبه تو آلبوم نبود که امثال تو نرن سراغ لقمه ای که گنده تر از دهنشونه

37.221.41.101
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:28
حسن عاشق چاوشی

اخی زشته نه؟ :)
زشته که طرفدارای خوانندت نصف طرفدارای محسن چاوشی نیستن !
زشته که پرفروش ترین البوما همیشه مال محسنِ !
زشته که تو کنسرت خوانندت محسن چاوشی بیشتر از خوانندت تشویق شد !
زشته که خوانندت از صدای محسن کلی تعریف میکنه ولی بعضی از طرفداراش واسه حرف خواننده محبوبشون هم ارزش قائل نمیشن !
خیلی بد شد که ... ای بابا :)

95.38.160.124
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:04
سعید فلاحی

دادبخش جان, یراحی بهترین خواننده موسیقی ایران هستش مخصوصا با دو اهنگ اخری که منتشر کرد. خوبه اینجوری؟؟؟
لطفا به مخاطبین و طرفداران خواننده ها احترام بگذار, همین.
اینم میگم یادت باشه یراحی حداقل 3-2 تا البوم دیگه کار داره تا قابل قیاس بشه با چاووشی اینو بعنوان یه مخاطب موسیقی میگم نه یه طرفدار چاووشی.
موفق باشی.

5.238.176.214
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:46
سعید فلاحی

خیلی باحالی موسیقی ما
مگه توهین کردم که چاپ نمی کنی؟
هر وقت جواب این طرفدار خودخواه یراحی رو دادم تایید نکردی, چرایش را نمی دنم...

5.238.188.73
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:10
امیررضا دادبخش

سکوت عجب صدایی است به قول مهدی یراحی وقتی البوم امپراطور اومد همش هواداری چاووشی اومدن به ما بی احترامی کردن و همچنین به مهدی و اینکه چقد ضعیفه این چه البومیه برین وقتی محسن اومد حالتونو می گیره حال که ما دو کلام حرف زدیم همه رو سرمون خراب شدن.مهدی یراحی اصلا خودش دعوت نکرد محسن چاووشی رو اینو دیگه همه می دونن بعدش کی گفته محسن چاووشی بهترین خواننده حتی یه جایی دیدم دنیا هست(با خنده) گل سرسبدتون هم که جناب نوید هست که دیگه دست هر چی هواداره از پشت بسته.

5.122.5.50
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 22:33
میلاد چاوشی

من کل نظرات صفحه رو خوندم ولی پای هیچکدوم نظر ندادم!
ولی این دوستمون که طرفدار مهدی یراحیه جالبه بدونید تو همه صفحات محسن میاد کامنتای بالایی رو کپی میکنه...این حرفش در مورد صفاریانم کپی از کامنت بی سرزمین تر از باد است.

امیدوارم اسم یراحی اومد موسیقی ما تایید کنه...چون کلا اگه نکته منفی ای ( به هر شکلی) خطاب به مهدی یراحی گفته بشه تایید نمیشه! بعد برید دنبال مافیا بگردید!
اینجا هیچ نکته منفی ای در مورد ایشون گفته نشد موسیقی ما

پس بچاپ!!

2.190.249.227
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:17
Saeed mohammadi _ Pause

"مهدی یراحی درمصاحبه با تماشا_چاپ شنبه 13مهر 92" :

آشنایی من و محسن برمیگرددبه سال 89 که درشرکتی همدیگررادیدیم وازآنجایی که جنوبی هاوقتی همدیگررامیبینند انگار100سال است هم رامیشناسندبرخوردخیلی صمیمی باهم داشتیم.من محسن راخیلی دوست دارم ، آهنگهایش در"سنتوری" به نظرم تکرارنشدنی است وبعدازآشنایی همدیگرراچند بار ملاقات کردیم ودوسه بار درجمع های خصوصی من ساززدم واوخوانده.صدای خیلی خوبی داردوامیدوارم هرچه زودترکنسرت بگذاردتاطرفدارانش خوشحال شوند.اوهم محجوب است وجایی نمیرود وهم عادت ندارد درمراسم دیده شود.مدتی پیش من اورادرمحفلی دیدم واوگفت شنیدم کنسرت اولت خیلی خوب بوده،همان جااز اودعوت کردم که میهمان کنسرت دومم باشد.اماخیلی اصرار نکردم چون میدانستم اوجایی نمیرود.ایمان غیاثی ازمن چندبلیط وی آی پی خواست ومن وسط کنسرت سورپرایزشدم ودیدم که محسن چاوشی آمده.حضورش برای من قوت قلب بودوازهمین جاازاوتشکرمیکنم ...
.....................................
اینا رو صرفاً به این خاطرگذاشتم تااحیاناً دوستان به جهت اطلاعات غلطی که این دوست معلوم الحالمون ازروی غرض و یا شاید هم بی اطلاعی ارائه میده دچارسوء تفاهم نشوند...مگرنه جواب دادن به کامنتهای ایشون از حوصله ی بنده خارجِ...تمام

2.187.108.167
سه شنبه 8 مهر 1393 - 21:25

خیلی منتظر شنیدنش هستم!
فقط هوادارای عزیز چاووشی، این قطعه که الان یه تیکه شعرشو مینویسم واسه یکی از آهنگای این آلبومه؟؟
"به دیدنم که میای،برام گلاب بیار، تا مزه مزه کنم نفس کشیدنتو..."
ممنون میشم بگید! چون واقعاً فوق العاده از دمویی که ازش پخش شد خوشم اومد!
"امیدوارم روزی برسه که وقتی یه خواننده میخواد آلبومش بیاد و وقتی منتشر میشه، انقدر تو قسمت نظرات توهین و بی احترامی به سلایق هم نبینیم..."

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 00:09
قیماخ

یه خونه کوچیک

107.170.85.236
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 01:03
Hossein MCfan

بله این ترک توی آلبوم قرار داره با نام "یه خونه کوچیک"

65.49.2.179
سه شنبه 8 مهر 1393 - 21:57

سلام
تبریک به هوادارای آقای خاص موسیقی ایران .
امید به موفقیت روز افزون برای شما و خواننده محبوبتان محسن چاوشی
منتظر احساسی ترین آلبوم سال از سلطان احساس مجید خراطها باشید ...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 00:46

واقعا خوشحالم که دوباره با کوشان حداد کار میکنه
ایول
طرفدارای بابک جهانبخش بیان این آلبوم رو با مدار بیقراری مقایسه کنن
ا!!!!!!!!!!!!
قابل مقایسه نیست

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 02:59

به نظر من چاووشی خواننده ی تواناییه... هر چند من تو ایران طرفدار خواننده ی دیگه ای هستم ولی واقعا چاووشی رو دوست دارم چون به مخاطب احترام میذاره
ترانه ی خوب
تنظیم خوب
و کلا همه چی آلبوماش در حده خوب و در ایران در حده عالیه
ولی این دلیل نمیشه چون وقت میذاره کنسرت نذاره یا کنسرت دادن کسر شان باشه

اینجوری john legend که از سال 2004 اومده و تا الان 15 بار نامزد گرمی شده و 5 با هم برده نباید کنسرت بذاره در صورتی که به تازگی تو کنسرت جهانی داشت...پس اون وقتشو تلف میکنه؟

چاووشی هم با همه ی نقاط قوتش ندادن کنسرت بزرگترین نقطه ضعفشه...
با اینحال خوشحالم آلبوم خوبی رو بزودی گوش خواهیم کرد

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 06:57

خیلی مشتاقم تنظیمای پر از ایده محسنو هر چه زودتر بشنوم.
کاش همکاری با حسین غیاثی ادامه دار باشه و تو آلبوم بعدی چندتا شعر داشته باشیم ازش

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 09:55

اهنگهاي البوم هر كدوم به شكلي زيبا هستن ...
از عزيزان خواهشمندم از دانلود قطعات خودداري كنند ...
فقط خريد نسخه اورجينال آلبوم
يادتون نره چاوشي چقد زحمت كشيده

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 10:32

هیچوقت اینقد عطش نداشتم برای شنیدن یه آلبوم...حال و روز خودم تو این ایام + سورپرایزای آلبوم + اینکه محسن خودش گفته برای این آلبومم آرزوهای بزرگی دارم همه باعث میشه که عطش من برای شنیدن این آلبوم بیشتر شه...
"پاروی بی قایق" لحظه شماری میکنم برای انتشارت...
بیا که جز تو همدمی نیست برای این روزهای من...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 10:52

خداروشکر بعد از کلی انتظار ، قراره 1 هفته دیگه آلبومو گوش کنم !
خیلی وقته که بازار موسیقی ایران پر شده از آهنگای تکراری و یکنواخت که یا 6&8 و ریتمیک میخونن یا از رفتنِ معشوقشون با واژه های کلیشه ای و قدیمی گله گی میکنن (نرو ، بیا ، برگرد ، عاشقتم ، میمیرم برات ،..) دیگه وقتشه یه خونه تکونیِ اساسی داده بشه به این موسیقیِ راکد ! ممنون از چاوشی که همیشه به گوشِ مردم احترام میذاره ! خوب نیست قبلِ انتشار بخوایم کلی از آلبوم تعریف کنیم و الکی جو بدیم چون موسیقی همیشه سلیقه ای بوده و ممکنه کسی خوشش نیاد و طبیعیه . اما چیزی که کاملا بدیهیه ، خفن بودنِ آهنگِ "یه خونه کوچیک" هست که از اون دمو که فقط قسمت کمی از آهنگ بود و ماکت ، میشه فهمید این آهنگ بدون شک "هیت" میشه ..
راستی ، دوستان ! این آدمی که توو کاور خوابیده ، نقاشیه !!! :| قرار نیست شخصِ خاصی باشه .. نقاشیه ! همین .. حالا هی باز بگید این کیه خوابیده ؟

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:02

من شاید طرفدار دوآتیشه محسن چاووشی نباشم اما یه آتیشه که هستم :d ... محسن رو دوست دارم و براش آرزوی موفقیت میکنم ... هیچ تعصبی بهش ندارم و از اون هوادارایی نیستم که حتی به سرفه کردنش راضی باشم .. من همیشه از محسن کارای قوی میخواستم و میخوام و خداروشکر محسن تونسته منو راضی نگه داره و رو به جلو بره ... با اینکه طرفدارشم اما اگه اشتباهی کنه الکی حمایتش نمیکنم تا باعث افتش نشه ، چون دوست خوب همیشه اون کسی نیست که فقط میخندونتت ... از همون موقعی که با یگانه شروع کرد کاراشو دنبال میکنم و مطمئنم جزو بهترین آلبومهاش میشه .. چون بهروز صفاریان مشاورش بوده و کوشان جزو تنظیم کننده هاشه و شخص باسوادی مثل روزبه بمانی هم تو آلبوم هست ، تنظیمهای خود محسنم داره روزبه روز بهتر میشه پس خیلی به موفقیت این آلبوم ایمان دارم

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:19

دوست عزیزم جناب بی سرزمین تر از باد منتقد همیشگی محسن چاوشی سلام...
بی مقدمه میرم سر اصل مطلب.اولا خوشبختانه خواننده های سطح اول گشورمون اکثرا مولف هستن و مدیریت تولید البومشون دست خودشونه. حالا این وسط بعضی هنرمندامون سیاست به خرج میدن و دوست دارن ایدشون رو تو موزیک کسی پرورش بده که چهارتا پیرهن بیشتر پاره کرده و با تجربه تره. به ایم شخص میگن مدیر هنری!!! مدیر هنری کسیه که اول ترانه رو تایید میکنه و ملودی رو تایید میکنه بعد میگه کی تنظیم کنه و چه سبکی تنظیم کنه و حتی شاید ارکستراسیون هم زیر نظر ایشون باشه یا کلا موزیک از فیلتر ایشون رد میشه.
بهروز صفاریان هم که با چند تا تنظیم اخیرش نشون داده کمی تا قسمتی نو اوریش ته کشیده ترجیح میده بیشتر تجربشو در اختیار کسی بزاره که کلی حرف داره واسه گفتن. اخیرا هم به قول شما در چندین البوم نقش کشک رو ایفا میکنه و گویا در البوم ترافیک هم به زیبایی در کشک بودن نقش افرینی کرده!!!

دوما باید خدمتتون عرض کنم دلیلی نداره چون جنس صدا و اثار اقای چاوشی مطابق میل شما نیست و به سلیقتون نمیخوره یه اختلاف سطح قابل توجهی بین چاوشی و صفاریان ایجاد کنی و یکی رو کوچیک جلوه بدی و دیگری رو بزرگ! هرچند این ده سال کارنامه ی هنری اقای چاوشی و تندیس ها و تیراژ ها و نظرسنجی ها نشون میده که نظر شما محترمه ولی اصلا مهم نیست:)
در نهایت انتشار البوم چاوشی و اسرایی تو یه برهه ی زمانی نشون میده که به قول قیماخ عزیز هرکدومشون چند مرده حلاجند.
یا حق...

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:37
ایمان

سلام دانش جان ..اسم شما و بی سرزمین تر از باد عزیز رو دیدم یاد پارسال افتادم ..
پست محسن یگانه خوانندگان این ور اب و اونور اب ....پست یغما گلرویی ...
یک سال چقدر سریع گذشت ..

موفق باشی و سربلند

151.245.81.198
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:55
danesh jamshidi

زنده باشی داداش

194.225.61.75
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:01

از ملودی های تکراری بدم

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:03

من واقعا نمیدونم استاد چاوشی چقدر می خواد خوب باشه.
مگه میشه بهتر از این هم بود.من اعتقاد دارم که بعضی افراد تکرار نشدنی هستن
چاوشی مرد بدون تکرار موسیقی ایرانه

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:03

چو از دل بر آید لا جرم بر دل نشیند. نظر همه دوستان محترم. اما من فکر میکنم هیچ وقت دیگه هیچ محسن چاووشی نخواهد آمد. کلا این آدم و آهنگاش کاراش و نظراش و صدای عجیبش همه و همه یه چیز دیگه اند. اسم هیچ کسو اینجا نیارید!

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:25

محسن عزیزم فوق العاده ای

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:30

فقط پاروووووووووووی بی قایق
چه اهنگایی
وای

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 09:20

من فقط میخام ببینم قطعه وصیت با این شعر چه جوری خونده شده...قطعا متفاوته!

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 16:44

16 مهر برای یه عده از طرفدار نماهای آقای چاووشی دارم. فکر کردید الکیه برید تو پست بقیه خواننده ها به راحتی بهشون توهین کنید؟؟؟ اندکی صبر 16 مهر نزدیک است.

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 23:43
حسن عاشق چاوشی

اها یعنی به اون عده ای که مدنظرتِ ی چیزی میخای بگی دیگه ...
شایدم به چاوشی بخای چیزی بگی ... خدا داند
به هر حال تهدید جالب و خوف ناکی بود.. خیلی :)

95.38.160.124
جمعه 11 مهر 1393 - 05:07
جاستینا

اوه یواش داداش بزار آلبومش بیاد بعد انتقاد کن.... البته حرفهای تو و امثال همون هوادارا نماهای چاوشی اصلا ارزشی نداره

5.202.50.71
شنبه 12 مهر 1393 - 12:19
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اینووووووووووووووووو باش :)

91.133.168.174
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:18

سلام و تبریک که بالاخره این آلبوم منتشر میشه و باز هم تجربه ی شیرینی برامون رقم خواهد زد از گوش کردن یک اثر موسیقایی...
دوستان لطف کنید غرض ورزی و تعصب رو کنار بذارید و مقایسه نکنید هنرمندانمون رو.
محسن؛بهروز و فریدون هر سه دوستی نزدیکی با هم دارن و دلیل عدم حضور بهروز صفاریان و فرشاد حسامی در این آلبوم؛ تنظیم کار جدید فریدون بود و در کار بعدی محسن حتما حضور خواهند داشت.خیلی عالی میشه که فریدون و محسن در آلبوم بعدی چاوشی یه کار مشترک بخونن.منکه خیلی دلم روشنه...
نکته ی بعد اینکه در اینکه محسن چاوشی پر مخاطب ترین خواننده ی این روزای ایرانه هیچ بحثی وجود نداره اما اگر که بخوایم بگیم چون دو آلبوم عشق یعنی... و پاروی بی قایق -که از نظر بنده؛بهترین آثار چند سال اخیر هستن- همزمان منتشر میشن و فروش بالای یکی نشان از ضعف سازندگان دیگریه؛خیلی دور از منطق و انصافه چرا که هر دو عزیز و تیم سازنده ی هر دو آلبوم زحمت زیادی برای کارشون کشیدن و شک نکنید که هر دو کار پاییزی فراموش نشدنی برای دوست داران موسیقی رقم خواهند زد.

به انتظار می نشینیم چهارشنبه؛16مهر 93 را تا باز هم رویاها و کابوسها؛بیم ها و امیدها؛عشقها و حسرتها و هر آنچه که مشترکات من و هم سرزمینانم هست را با صدای زخمی محسن چاوشی؛فریاد بزنیم...

جمعه 11 مهر 1393 - 10:11

سلام به همه
و مخصوصا به طرفداران عزیز ( رفیق روزهای خوب)
دوستان لطفا بیخودی وقت خودتونو نگیرید خودتونو واسه 16 مهراماده کنید
با بعضی از انسانها حرف زدن مثل اب توی هاون کوبیدن است
شک کردن به چاوشی شک کردن به هنر هست

از طرفداران خواجه امیری عزیز خیلی خیلی بعیده
از طرفداران بقیه خواننده ها هم ممنونم که ...
به امید روزی هستم که بچم زانکو چاوشی گوش بده منم باباشو( ایرانی ها موفق باشید) از کرمان

یکشنبه 13 مهر 1393 - 21:20

چه کاوری داره این آلبوم بخاطر کاورش میخرمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد سال ها آقای چاوشی یه اهمیتی به کاور میده ... بله !!!
این خواننده چه میکنه !!!
من مطمعنم طرفداراش دیوونه میشن !

سه شنبه 15 مهر 1393 - 20:56

امیر تو ماله این حرفا نیستی بخوای درباره چاوشی حرف بزنی الان صدای 90درصد خواننده ها شبیه همه تنها کسی که صداش خاصه ومیتونی سریع تشخیص بدی داش محسن چاوشی

پنجشنبه 17 مهر 1393 - 15:49

انتظار داشتم خیلی بهتر باشه
اصلا با من آن سیزدهم قابل مقایسه نیست
اون یچیزه دیگه بود
این آش دهن سوزی نیست!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پاروی بی‌قایق» با صدای «محسن چاوشی» ۱۶ مهر در سراسر کشور منتشر می‌شود | موسیقی ما