برنامه یاد بعضی نفرات
 
شکایت یک خواننده از ماه عسل و احسان علیخانی
علی امینیان: هیچ امیدی برای گرفتن حقم ندارم
موسیقی ما – خواننده آلبوم «قدم می زنم» در اعتراض به برخی اتفاقات رخ داده در برنامه «ماه عسل» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی امینیان می گوید سال گذشته کلیپی را برای بخش قصاص برنامه ماه عسل ساخت و آن را به برنامه ارائه کرد و امسال همان کلیپ که برای تولید اش هزینه و زمان زیادی صرف شده است، امسال با صدای خواننده دیگری در این برنامه پخش شده است.

امینیان در این باره می گوید: «در سال 93 حدود یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم کلیپی درباره بخشش و قصاص آدم ها بسازیم ،به خصوص آن تایمی بود که فردی در شمال لحظه اعدام، مقتول پسرش را بخشیده بود و جامعه تحت تاثیر آن قرار گرفته بود و ما خواستیم کلیپی درباره قضیه بسازیم. با هزینه شخصی خودم و ایده ی خودمان حدود ده میلیون خرج کردیم و کار را انجام دادیم. سپس با ارتباطاتی که داشتیم آن را به آقای علیخانی رساندیم زیرا این کار را با مدیوم صداوسیما ساخته بودیم و فقط میشد از رسانه ملی پخش شود. چون قالبش مدیوم رسانه ایران بود. ما این کلیپ را رساندیم به آقای علیخانی و در روز 25 ماه رمضان سال 93 که موضوع برنامه شان هم درباره قصاص بود آن را پخش کرد بدون اینکه از من و عواملم نامی ببرد و تشکری کند حتی نام ما را از ابتدا و انتهای کار برداشتند.تنها چیزی که از ما بود اعلامیه ای از من وسط کار بود که من مثلا فوت کردم و مادرم میرود برای بخشش قاتل من. تمام شد و بعد از پیگیری های ما عذرخواهی کردند و گفتند وقتشان کم بوده است.»

امینیان ادامه می دهد: «رمضان 94 آمد و ماه عسل امسال هم پخش شد. برنامه ی ویژه ی عید فطر ماه عسل پخش شد. یکباره دیدم که اقای علیخانی درباره برنامه قصاص پارسال صحبت میکند و میگوید برنامه پارسال ما که درباره قصاص بود از آن استقبال چشمگیری شد و کلی از مردم بخاطر این برنامه از حق قصاص خود گذشتند و ظاهرا برنامه جواب داده بود . به همین خاطر بچه ها روی آن برنامه کار کرده اند و میخواهیم چیزهای دیگری پخش کنیم. یکباره همان کلیپ با صدا و موزیک دیگری پخش شد .کلیپی که من با هزینه شخصی خودم در خانه ساخته بودم به نام دیگری از صدا و سیما پخش شد. ابتدا به خود آقای علیخانی اس ام اس زدم ولی جوابی ندادند. من به قسمت حراست صداو سیما مراجعه کردم و شکایت کردم ولی به هرجا که مراجعه کردم گویا خیلی این اتفاق برایشان عادی بوده و این اتفاق زیاد می افتد. و ظاهرا این قضیه در ایران زیاد قابل پیگیری نیست. من نیز نا امید ایستادم تا ببینم تقدیر چه می شود.»

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز اعتقاد دارد: «اصلا به گرفتن حقم امیدوار نیستم . از طرفی هم احسان علیخانی یک قطب شده است و مرجعی هم که زورش به این آدم برسد نداریم و کسی جرات درافتادن با او را ندارد. اگر این اتفاق برای یک فرد بنام تر از من پیش آمده بود مراجع پیگیری میکردند. حق و حقانیت جایی ندارد و هرکس در پی منافع خودش است.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 06:06

دیدگاه‌ها

یکشنبه 11 مرداد 1394 - 12:37

اینطوری نیست دوست عزیز، شما می توانید با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از تهیه کننده آن برنامه شکایت کنید. اصولا در این موارد مجری ، کارمند حساب می شود و حقوق بگیر ولی تهیه کننده مسولیت همه چیز را باید به عهده داشته باشد.

یکشنبه 11 مرداد 1394 - 17:22
امیر(عاشق پاشایی)

تهیه کننده هم علیخانی هستن....

124.61.40.203
یکشنبه 11 مرداد 1394 - 12:46

نمیشه قضاوت کرد.

یکشنبه 11 مرداد 1394 - 21:57

با اینکار و اینجور بیان کردن دنبال اسم و رسم دار شدن هستن انگار
آقای علیخانی میتونن واسه بخش آخر حرفاشون پیگیری قانونی کنن

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 10:42

دوست عزیز کارات نگرفته اینطوری میخوای مشهور شی؟؟؟
از این قبیل اتفاق ها زیاد داشتیم ی عدده معروف شدن ی عدده هم که تیرشون به سنگ خورد.
مطمعن باش اگه حق با شما بوده باشه حقتو میگیری.
ولی چون رسانه ای کردی برای معروف شدن. احسان خوب جوابتو میده حالا صبر کن نگاه کن.
هر چند قضاوت کردن خوب نیست.
ولی چون به این اتفاق زیاد بر خورد کردم تجربه من اینو میگه.
یا حق

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 11:42

یعنی جناب علیخانی قطب و مرجع تشریف دارن و دستان مبارک شما به ایشون نمیرسه! بس کنید لطفا آقای امینیان. مطمئن باشید اگر به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنید به حق خودتون می رسید. هوچی گری و ریختن آبرو بداخلاقی هست که جامعه ی ما به سختی دچارش شده. اگر کار ایشون اشتباه هست که البته ایشون حق دفاع دارن و قضیه از منظر ایشون هم باید دیده بشه اما کار شما هم حتما اشتباه هست . جناب امینیان با بلدوزر از روی کسی رد شدن و بت ساختن از او هردو به یک اندازه خطرناک هستن.

یکشنبه 3 آبان 1394 - 00:03

چى شد آخرش؟!

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:54

احسان همیشه کارش درسته وکار اشتباهی انجام نمیده این رو مطمین باش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی امینیان: هیچ امیدی برای گرفتن حقم ندارم | موسیقی ما