برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست و چهار ساعت پس از انتشار Hello
رکوردشکنی جهانی «ادل» با موزیک‌ویدئوی جدیدش
موسیقی ما - خواننده و ترانه‌‌سرای بریتانیایی با انتشار تکقطعه و موزیکویدئوی جدیدش بار دیگر صدر اخبار موسیقی جهان را از آن خود کرد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، اَدِل که دومین آلبوم استودیویی‌اش به نام «21» شهرت جهانی را برای این خواننده در سال 2011 در پی داشت، پس از چهار سال سکوت بار دیگر به عرصه موسیقی بازگشته و نخستین تک قطعه از آلبوم جدیدش «25» را با نام Hello در آیتونز منتشر کرده است. موزیک ویدئوی این قطعه در کمتر از 24 با بیش از بیست میلیون و هشتصد هزار بیننده در 90 کشور دنیا توانست رکورد تعداد بیننده در روز نخست انتشار یک موزیک ویدئو را (که پیش از این در اختیار گروه «وان دایرکشن» بود) بشکند و در صدر جدول بیلبورد نیز قرار بگیرد. کارگردانی این موزیک ویدئو را «خاوير دولان» بازیگر و فیلمساز کانادایی بر عهده داشته است.

اَدِل درباره آلبوم جدیدش گفته: "ابتدا می خواستم آلبومی درباره مادر بودن بنویسم ولی کسل کننده بود و قیدش را زدم. فکر می‌کردم هیچ وقت نمی‌توانم آلبوم تازه‌ام را تمام کنم. فکر می‌کنم دیگر ایده‌هایم تمام شده و توانایی‌ام برای نوشتن ترانه و آهنگ را از دست داده‌ام."

ویدئوی خوش ساخت و تاثیر گذار Hello با بازتاب‌ها و واکنش های زیادی از سوی ستاره‌ها و دوستداران این خواننده رو به رو شده است.در این بین واکنش «کتی پری» از خواننده‌های سرشناس آمریکایی بیش از سایر هنرمندان مورد توجه قرار گرفته است. این خواننده با انتشار تصویری روی توئیتر‌اش نوشته: «پس از شنیدن Hello کلی گریه کردم.» او تصویر بالشت خیس خود را منتشر کرده و این توئیت به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. ماریو شاراپوآ دیگر چهره‌ای بود که روی صفحات شخصی با جمله «خوش آمدی ادل» به این خواننده بریتانیایی خوش آمد گفت.

طبق اعلام اَدِل آلبوم جدیدش «25» در تاریخ بیست نوامبر منتشر خواهد شد.این آلبوم هم اکنون برای پیش فروش روی آیتونز قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، آلبوم قبلی اَدِل ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشت. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. همچنین او موفق به کسب جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ اسکاربرای ترانهٔ اسکای‌فال در فیلم اسکای‌فال شد و موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی شده است.

تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ میلیون از آلبوم‌های ادل و بیش از ۵۰ میلیون از تک آهنگ‌های او در سرتاسر جهان فروخته شده است. «25» سومین آلبوم استودیویی اَدِل در حالی منتشر می شود که این خواننده تنها 27 سال دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 10:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:06

اینا خواننده دارن ما هم خواننده داریم:) فرقشون زمین تا آسمونه

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:10

ببین چ کرده

دوشنبه 4 آبان 1394 - 19:09

اعداد و ارقام نجومی، همه بخاطر تعداد طرفدارای بیشماره ایشونه. درست مثل کشورمون که وقتی یکی از خواننده های سرشناس قطعه ای رو پخش میکنه، اکثر دنبال کننده های موسیقی (نه صرفا طرفدار خاص اون خواننده) اون قطعه رو گوش میدن. دررابطه با خواننده هایی مثل ادل هم همین اتفاق میفته، اما در مقیاسی 1000 برابر بزرگتر! به همین دلیله که این ارقام و اعداد تولید میشه و ی سری رکورد شکنی ها بعداز تولید یه قطعه اتفاق میفته.
این قطعه چیز خاصی نداشت! لیریکس بد نبود، بهترین قسمت این قطعه وکال ادل بود که بی نظیر بود. در کل صدای ادل، بی نظیره. ملودی و تنظیم و میکس و مستر هم مشخصا عالین، بااین حال در مقام مقایسه، یه کار عادی به حساب میومد! اما دلی و تاثیرگذار!
مطمئن باشید اگر خواننده های ماهم بخوبی به زبان انگلیسی و خواندن به زبان انگلیسی مسلط بودن و از طرف دیگه یک سری ممیزی ها و مسائل وجود نداشت و صدا و کارهاشون به گوش مردم کشورهای دیگه میرسید، بی شک از خیلی از خواننده های مطرح حال حاضر موسیقی جهان جلوتر بودن! حیف!

سه شنبه 5 آبان 1394 - 06:31
علیرضا

عزیزجان بااحترام به نظرت
وقتی میگی لیریک بد نبود وکال و ملوذی و تنظیم و میکس و مستر عالین و کاردلی و تاثیرگذار
معنیش این نیست که کارعالی بوده مگه یه کارخوب چه مشخصه هایی داره
راستی اصلا خواننده های مارو با اینا مقایسه نکن خواهشا اصلا مثل اینکه بازم میگم مثلا بخوای کسی که سلفژهم بلد نیست و با شادروان استاد نوری مقایسه کنی
حالا کاربه کیفیت آهنگای روز دنیا ندارم ازهرلحاظ (ترانه -وکال -ملودی و تنظیم و میکس و مستر)بابت مقایسه

82.99.235.200
سه شنبه 5 آبان 1394 - 11:29
حامد بهرامیان

یه کار خوب برای هنرمندی در سطح ادل، یعنی یک گام کامل (!) رو به جلو. یعنی از خوده عالیه قبلیش عبور کنه. هر شخص عادی هم اگر با بهترین موزیسین های دنیا کار کنید، بهتراز چهره های پاپ ایران کار تولید میکنه، اونوقت انتظار دارید ادل که صداش نظیر نداره، چه کاری تولید کنه؟ مسلما از هر نظر اونا سعی کردن تمام قواعد رو رعایت کنن و فنی ترین کار رو ارائه بدن، اما اگر بخوایم با قطعه ای مثل "Someone Like You" مقایسه کنیم، بااینکه اون قطعه ملودیش فقط پیانوست، خیلی ازاینکار بهتره. البته بجز وکالش که وکال "Hello" هیچ حرفی باقی نذاشته...

151.239.83.198
دوشنبه 4 آبان 1394 - 22:20

وای عزیزم

دوشنبه 4 آبان 1394 - 22:20

خوش به حال اونها که جهانی شدن هیچ تازه دارن همه ی فرهنگ ها, زبان ها و... یکی می کنن. جهانی شدن با از بین بردن هویت بومی فرق می کنه

سه شنبه 5 آبان 1394 - 15:35

ما خودمون از این ستاره هایی که مرزها رو از بین میبرن و فرهنگ و هنر کشورمون رو گسترش میدن داریم ، ولی متاسفانه ما غریب پرستیم ، قدر داشته های خودمونو نداریم ،چشممون به دست بقیه‌اس.

سه شنبه 5 آبان 1394 - 23:05

@ahoura.etemad منظورم این بود که با گوش دادن به خواننده های آمریکایی همه دنیا خواننده های خودش و فراموش می کنن و انگلیسی گوش میدن? خوبه بدونیم اون ور چه خبره ولی تا حدی که فرهنگ مون و از بین نبره. خواننده های خودمون و فراموش نکنیم

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 23:07

خداییش عجب قطعه ای بود! یعنی واژه ی ساده ای مثل hello رو ببینید چطور میگه آدم میره تو کالبد موسیقی. اونجا که میگه?hello, Can you hear me " سلام ، صدامو میشنوی؟" رو دیگه نگو....

کاش خواننده های ما هم جو پول و آلوبم سال به سال و کنسرت نگیرتشون و بیان هر 4 سال یکبار آلبوم بدن اما واقعا آلبوم باشه!

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 23:50
یک کاربر سایت موسیقی ما

نمونه داخلی :
سیروان خسروی
آخرین آلبوم رسمی ایشون سال 91 منتشر شد و همچنان منتظر شندیدن خبر برای البوم چهارم هستیم

2.176.180.226
جمعه 8 آبان 1394 - 11:25

واقعا مثل ایشون دیگر نخواهد آمد ...

واقعا آدم با شنیدن صدای ایشون لذت واقعی از یک موسیقی رو می بره .

لایق شکستن همه ی رکوردهای دنیاست به نظرم ...

جمعه 27 آذر 1394 - 15:18

هيچ ربطي نداره واسه جهاني شدن ومقبوليت بي حدومرز انگليسي بخوني يايه زبان ديگه امكاناتت فوق العاده باشه يايه استديوي معمولي داشته باشي وقتي اهنگايي كه ميخوني روخودت ازسختي هاي زندگيت ازتجربه هاي زندگيت ازدلتنگي هاي خودت بنويسي وازته قلبت بخوني ناخداگاه حتي اگه مخاطبت زبان توروبلدنباشه ازگرمي صدات حس درونتولمس ميكنه دقيقامثل ادل كه هميشه ازسختياي زندگيش ميگه يامثل مرحوم پاشايي خودمون كه اهنگاشون فوق العادست.درضمن استعدادم خيلي مهمه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رکوردشکنی جهانی «ادل» با موزیک‌ویدئوی جدیدش | موسیقی ما