برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازگشت خواننده پاپ پس از سالها
آلبوم «نریمان» مجوز گرفت
موسیقی ما – خواننده پرطرفدار اواسط دهه هشتاد، پس از چند سال ممنوع الکاری، بار دیگر با اخذ همه مجوزهای لازم، آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، نریمان که در سالهای میانی دهه هشتاد توانسته بود با آثارش در فضای موسیقی پاپ خبرساز شود و طرفداران زیادی را به سمت آثارش بکشد، پس از سالها ممنوع الکاری ، سرانجام توانست تمام مجوزهای انتشار آلبوم جدیدش را در کشور اخذ کند و آلبوم جدید این خواننده در اواخر آذرماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

نریمان پیش ازاین آلبوم «تابستان 86» را به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر کرده بود که پس از انتشار آن آلبوم به دليل ممنوع الكارى، چند سالی نتوانست به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور فعالیت داشته باشد.

از این خواننده قطعاتی چون: نازنین ناز نکن، تک و تنها، وانمود، باور و... در فضای مجازی مورد استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفته بود.

نریمان پیش از این درباره آغازدور جدید فعالیت هایش در فضای رسمی موسیقی کشور به «موسیقی ما» گفته بود: « «خوشبختانه دوستان مسئول نهایت همکاری را با من انجام دادند و من هم نهایت سعی‌ام را خواهم کرد که جواب اعتمادشان را به درستی بدهم و از این پس در چهارچوب قوانین کشورم فعالیت های خود را پیش ببرم.»

آلبوم جدید این خواننده به شیوه‌ای جدید تولید و ارائه شده است و به زودی اطلاعات تکمیلی و مفصل درباره این آلبوم در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

همچنین «نریمان» قصد دارد تا پایان امسال کنسرت‌های رسمی خود را نیز در کشور آغاز کند تا پس از سالها بتواند از نزدیک با دوستدارانش دیدار نماید.

این خواننده در آستانه انتشار آلبوم جدیدش ریمکس قطعه «وانمود» را با موسیقی «انوشیروان تقوی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می‌توانید آنرا در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

گفتنی‌ست اطلاعات و جزئیات آلبوم جدید این خواننده در روزهای آینده به همراه تیزر و پوستر این اثر به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 19:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 آذر 1394 - 08:25

اتفاق مبارکی است. راستی از آلبوم حبیب چه خبر؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «نریمان» مجوز گرفت | موسیقی ما