برنامه یاد بعضی نفرات
 
با فضایی متفاوت در ژانر پاپ
اولین آلبوم رسمی «خشایار بارگان» منتشر می‌شود
موسیقی ما - اولین آلبوم «خشایار بارگان» به زودی روانه بازار خواهد شد. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده جوان موسیقی پاپ که ماه گذشته قطعه «قرار» را منتشر کرده بود، آلبومی تولید کرده که به زودی قطعات آن را به صورت تک‌آهنگ در اختیار مخاطبین قرار خواهد داد.

این آلبوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، 8 قطعه دارد که «پویان رمضانی» و «آرمین مرشد» هر کدام آهنگسازی و تنظیم 4 قطعه را بر عهده داشته‌اند و «کیوان نظری» نیز ترانه‌های آلبوم را سروده است. میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم را نیز توسط پویان رمضانی و سعید شیخان انجام شده است.

این خواننده در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره آلبوم خود اظهار داشت: «90 درصد سازهای این آلبوم زنده رکورد شده و سعی شده فراتر از کلیشه‌های موسیقی پاپ ایرانی قدم بگذاریم و در این راستا از جمعی از بهترین نوازندگان ایرانی کمک گرفته شد‌ایم؛ از جمله: رضا تاجبخش (پیانو)، پویان رمضانی (پیانو)، رضا آذرنجات (ترومپت)، هومن نامداری (ساکسوفون)، آرمین مرشد (گیتار)، آرین کشیشی (گیتار باس)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی جعفری پویان (ویلن) و آلوین آوانسیان (آکاردیون).»

او همچنین گفت: «ضبط این آلبوم از سال 1395 آغاز شده است. در این آلبوم قطعه «خورشید بخواب»، با آهنگسازی و تنظیم «آرمین مرشد» در ژانر جز-فانک ساخته شده و قطعه دیگری به نام «نفس» با آهنگسازی و تنظیم «پویان رمضانی» در ژانر لاتین-کوبایی تولید شده و سایر قطعات با محوریت ژانر پاپ ساخته شده‌اند. قرار است قطعات این آلبوم در تمامی پلت‌فرم‌های جهانی شامل: 7digital, Deezer, YouTube, Spotify ,itunes و سایت‌ها و کانال‌های مجاز داخلی منتشر شود.»

به گفته خشایار بارگان، اولین آلبوم رسمی او تا حداکثر ٢ ماه آینده، به دست یکی از شرکت‌های معتبر پخش خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 21:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم رسمی «خشایار بارگان» منتشر می‌شود | موسیقی ما