برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با چهاردهمین سال‌روز درگذشتِ پرویز مشکاتیان
حمیدرضا نوربخش در رثای سرو آزاد موسیقی ایران می‌خواند
موسیقی ما- آیین بزرگداشت پرویز مشکاتیان آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه به مناسبت چهاردهمین سالگرد درگذشت این استاد موسیقی برگزار می‌شود و پخش کلیپ از فعالیت‌های پرویز مشکاتیان، سخنرانی چند تن از هنرمندان موسیقی درباره ایشان و اجرای آثاری از پرویز مشکاتیان توسط گروه موسیقی دستگاهی ایرانی قمر با خوانندگی حمیدرضا نوربخش و سرپرستی نوید دهقان از بخش‌های آن خواهد بود.
 
پرویز مشکاتیان متولد سال ۱۳۳۴ و درگذشته در سال ۱۳۸۸، موسیقی را نزد استادانی همچون نورعلی برومند، داریوش صفوت، محمدتقی مسعودیه، مهدی برکشلی، عبدالله دوامی، سعید هرمزی و یوسف فروتن فرا گرفت. او از موسسان گروه موسیقی چاووش بود و در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش در کسوت آهنگساز و نوازنده، با خوانندگی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، علی جهاندار، ایرج بسطامی، علیرضا افتخاری، حمیدرضا نوربخش و علی رستمیان همکاری کرد.
 
حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 12:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمیدرضا نوربخش در رثای سرو آزاد موسیقی ایران می‌خواند | موسیقی ما