برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیزاده با «شورانگیز» و «ضربانگ» می‌نوازد
اجرای مشترک حسین علیزاده و گروه «ضربانگ»، این بار در تهران
علیزاده با «شورانگیز» و «ضربانگ» می‌نوازد
موسیقی ما- کنسرت گروه «ضربانگ» با همراهی حسین علیزاده مرداد سال آینده در تهران برگزار می شود.

بهنام سامانی نوازنده دف و دمام گروه «ضربانگ» با اعلام این خبرگفت : پس از حضور آقای علیزاده درتور کنسرت گروه  «ضربانگ» که پاییزامسال در 12 شهر اروپا برگزار شد، اعضای گروه به اتفاق استاد علیزاده برای اجرای مشترک خود درتابستان آینده در تهران به توافق رسیدند وقرار شد در این اجرا برخی از ساخته های گروه «ضربانگ» و آقای علیزاده در دو بخش به روی صحنه رود.

وی در ادامه به بخش های مختلف این اجرا اشاره کرد و گفت : دونوازی تنبک پژمان حدادی با دف ودمام و همچنین برخی از قطعات گروه ضربانگ توسط مرشد مهرگان با استفاده از اشعار باستانی در بخش اول اجرا می شود ، بخش دوم با تکنوازی سنتور جاوید افسری در چهارگاه آغاز می شود و پس از استاد علیزاده با شور انگیز خود قطعه « پرکن پیاله را» اجرا خواهد کرد.

این نوازنده دف به برنامه های این گروه موسیقی در آینده اشاره کرد وگفت : گروه « ضربانگ» از تاریخ 4 اسفند ماه در دو جشنواره در شهرهای آلمان کنسرت می دهد.

لازم به ذکر است پژمان حدادی نوزانده تنبک ، بهنام و رضاسامانی نوزانده دف و دمام ، حکیم لودین (نوازنده افغان مقیم آلمان)، جاوید افسری نوزانده سنتور و همچنین مرشد مهرگان از اعضای این گروه موسیقی هستند .

گروه « ضربانگ» مشتق از گروه « دستان» است که 8 سال پیش فعالیت خود را رسما آغاز کرده و بیش از هرعنوانی درصدد معرفی سازهای کوبه ای ایران و ریتم های متنوع آن است.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیزاده با «شورانگیز» و «ضربانگ» می‌نوازد | موسیقی ما