برنامه یاد بعضی نفرات
 
دکترای ایشان کاملا واقعی است!
حواشی جلسه معارفه دکتر محمدعلی خبری، مدیر کل جدید دفتر موسیقی
دکترای ایشان کاملا واقعی است!
موسیقی ما- در این مراسم، چهره‌های آشنایی همچون محمد سریر، فرهاد فخرالدینی، محسن رجب‌پور، محمد موسوی، داوود گنجه‌ای، ترابی، عباس سجادی، رازمیک اوحانیان، منوچهر صهبایی، هادی منتظری، امیر بکان، بابک رضایی، محمد پارسایی، فاضل جمشیدی حضور داشتند.

دکتر آیت اللهی استاد دانشگاه و راهنمای پایان‌نامه دکتر خبری، با بیان اینکه روحانی‌زاده است، از حاضران خواست برای دکتر خبری کف بزنند. چون کف زدن از سنت‌های خوب ایرانی است.

داوود گنجه‌ای در بخشی از سخنانش به اشتباه دکتر خبری را خبیری عنوان می‌کرد و به علاوه اعلام کرد که نمی‌داند این عنوان دکتر درست است یا نه.

ایمانی خوشخو، در آغاز سخنانش خطاب به گنجه‌ای گفت که دکتر آیت اللهی تأیید می‌کنند که آقای خبری دکتر هستند و دکترایشان کاملا واقعی است که این سخنان با خنده حاضران همراه شد.

داوود گنجه‌ای اعلام کرد که احمدی یک مدیر بسیار عالی در چارچوب اداری بود اما در بخش هنری ما به او مشاوره می‌دادیم. مثلاً می‌گفتیم که چارچوب موسیقی باید کجا باشد و به چه کسانی نباید مجوز داد. چون بعداً کارشان جای دیگری به مشکل می‌خورد.

گنجه‌ای در میان سخنانش بارها نام محمد موسوی، مدیر نشر ماهور را به زبان آورد و یک بار اعلام کرد آقای موسوی شما که لبخند می‌زنی، من حواسم پرت می‌شود.

ایمانی خوشخو از حضور امیر بکان مدیر اجرایی موسیقی حوزه هنری در مراسم معارفه خبری تشکر کرد. سال گذشته، ارشاد و حوزه در بخش موسیقی جدال طولانی مدت و پر دامنه‌ای داشتند که نهایتاً به برکناری رضا مهدوی مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه از این سمت منتهی شد.

ایمانی خوشخو در بخشی از سخنانش گفت: «موسیقی در ذهن مخالفان آن، این گونه بود که یکی بنوازد و دیگری حرکتی کند و این جفای بزرگی بود به این هنر فاخر که می‌تواند بلندترین مفاهیم، سخت‌ترین موضوعات و پیچیده‌ترین قطعات را در قالب یک سمفونی به نام انقلاب به روی صحنه ببرد».

ایمانی خوشخو درباره انتقادات برخی مبنی بر کوتاهی دوره فعالیت خبری به دلیل تغییر دولت گفت: «دولت عوض می‌شود. آسمان که به زمین نمی‌آید. تقدیر که خبر نمی‌کند. ایشان با برنامه بلندمدتی با اهالی موسیقی تعامل می‌کنند».
منبع: 
خبر آنلاین
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دکترای ایشان کاملا واقعی است! | موسیقی ما