برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «عصر‌ها به یاد تو» منتشر شد
با صدای «کیان مقدم» و حضور بزرگان موسیقی
«عصر‌ها به یاد تو» منتشر شد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام آلبوم «عصر‌ها به یاد تو» با صدای «کیان مقدم» از ظهر دیروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

این آلبوم که از مدت‌ها پیش در صف انتشار قرار داشت، بنا بر برخی اتفاقات عجیب، تاریخ انتشارش همین طور به تاخیر افتاد تا بالاخره با حل این مشکلات، آلبوم از ظهر دیروز در ویترین فروشگاه‌های عرضه آثار فرهنگی و هنری دیده شود.

 «کیان مقدم» از جمله استعدادهای جوان و پر انرژی بازار موسیقی کشور است که بسیاری از منتقدین و بزرگان عرصه موسیقی، به نبوغ و کیفیت کار‌هایش صحه گذاشته‌اند. حضور و درخشش این هنرمند در ویژه برنامه شب یلدای «رادیو ۷»، همزمان با انتشار آلبومش، باعث شد در روزهایی که او بیش از هر زمان دیگری به تبلیغات اثرش به رسانه احتیاج داشته باشد، «رادیو۷» بیشترین کمک را به معرفی این اثر به مخاطبان موسیقی کند.

این آلبوم با وسواس بالا تهیه و تولید شده و آلبومی که در ابتدا قرار بود با نام «قهوه‌ای با نیروانا» در بازار موسیقی کشور منتشر شود، سرانجام با نام «عصر‌ها به یاد تو» روانه بازار موسیقی شد.

نکته عجیب این آلبوم نوع درج نام ترانه سراهای این کار است که برخی از آن‌ها به دلیل ممنوع الکاری مجبور شده‌اند آثارشان را به نام اقوام نزدیکشان ارائه دهند. برای مثال یغما گلرویی قطعه «درگیر من نشو» را به نام خواهرش مجبور شده ثبت کند و بابک صحرایی نیز قطعه «قهوه‌ای با نیروانا» را با نام همسرش ثبت کرده. در این بین نام «فروغ فرخ زاد» بدون هیچ مشکلی در شناسنامه آلبوم آورده شده است! اتفاقی که باز هم سر در گمی مسئولین فرهنگی را در اجرایی کردن قانون همکاری هنرمندان داخلی با دیگر هنرمندان نشان می‌دهد و نشان دهنده اعمال سلیقه‌های شخصی فراوان در این باره است.

گفتنی ست بزرگانی چون علیرضا کهن دیری، بهنام ابطحی، فرزین قره قوزلو، آرون حسینی، رضا تاجبخش، میثم مروستی، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو، نیکان، همایون نصیری، بابک ریاحی‌پور و.. و در این آلبوم حضور دارند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عصر‌ها به یاد تو» منتشر شد | موسیقی ما