برنامه یاد بعضی نفرات
 
اركستر سمفونيك تهران اجراي استانداردي را به نمايش گذاشت
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و هنر ارشاد در حاشیه بازدید اجرای ارکستر سمفونیک
اركستر سمفونيك تهران اجراي استانداردي را به نمايش گذاشت
موسیقی ما - اجرای اركستر سمفونيك تهران در بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر در حد استاندارد بود و اين اركستر در حدی بود که می توان از اجرايش دفاع کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، درباره اجرای شب گذشته ارکستر سمفونیک تهران گفت: به نظرم اجرای ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر، اجرای بسيار جالبی بود؛ آقای مرتضی پور، رهبر ارکستر سمفونیک تهران رپرتوار خوبی را از موسيقي كلاسيك در بخش اول برنامه، و موسيقي كشورمان در بخش دوم برنامه انتخاب کرده بودند.

سيدمحمد ميرزماني درباره اين اجرا كه از ساعت 30/18 شب گذشته(دوشنبه 30 بهمن) در تالار وحدت به روي صحنه رفت تصريح كرد: بخش اول برنامه که به موسیقی کلاسیک اختصاص داشت برای خود من جالب بود. من همواره گفته ام که به آثار بتهوون واقعا علاقه دارم چرا که بتهون یکی نوابغ عالم موسیقی بوده و آثارش بسیار ژرف، عمیق و تاثیرگذار است.

وي همچنين تصريح كرد: در بخش دوم نیز شاهد هنرنمایی سالار عقیلی به همراه اركستر سمفونيك تهران بودیم كه اين بخش هم به خوبي اجرا شد. سالار عقيلي صدای گرم، دلنشین، دارای زنگ صدایی جذاب و حجم صدایی خوبی است ودر این اجرا با تسلط کامل برنامه را اجرا کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره كيفيت اجراي اركستر سمفونيك نيز تاكيد كرد: اجرای اركستر سمفونيك تهران در بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر در حد استاندارد بود و اين اركستر در حدی بود که می توان از اجرايش دفاع کرد. حتی در بخش مدرنی که به کنسرتو برای ویلن و ویلن آلتو اختصاص داشت دیدیم که نوازندگان جوان اركستر یعنی آقای کریمی و خانم پیرزاده چقدر مسلط اجرا کردند.

بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي كه از 25 بهمن ماه در تهران و 3 استان ديگر كار آغاز شده امشب(سه شنبه 1 اسفند) با برگزاري مراسم اختتاميه در تالار وحدت به كار خود پايان مي دهد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اركستر سمفونيك تهران اجراي استانداردي را به نمايش گذاشت | موسیقی ما