برنامه یاد بعضی نفرات
 
star
دوستان و همکاران استفن سوندهایم برایش برگزار می‌کنند؛
جشن تولد 80 سالگی بزرگ‌‌‌‌‌ترین آهنگساز برادوی

موسیقی ما - ستارگان برادوی به مناسبت 80 سالگی استفن‌ سوندهایم (Stephen Joshua Sondheim)، بزرگترین آهنگساز و ترانه‌سرای برادوی، روی صحنه می‌روند و ترانه‌های او را اجرا می‌کنند.

هفته آینده ستارگان تئاتر موزیکال آمریکا در دو کنسرت به همراه ارکستر فیلارمونیک شهر نیویورک به افتخار 80 سالگی استفن‌ سوندهایم ترانه «تولدت‌مبارک» می‌خوانند.

این کنسرت‌ها روزهای 15 و 16 مارس برگزار می‌شود و شامل ترانه‌ها و قطعات ارکستری از نمایش‌های موزیکال سوندهایم خواهد بود: «همراه»، «حماقت‌ها»، «نوای یک شب کوچک»، «سوئینی تاد»، «شادمانه پیش می‌رویم»، «به درون جنگل» و «یکشنبه در پارک به همراه جرج» و چندین ترانه کمترشنیده‌شده‌‌ی دیگر از جمله این قطعات هستند.

سوندهایم که برنده جایزه تونی است به گفته بسیاری بزرگترین آهنگساز و ترانه‌سرای برادوی در زمان خودش است. او علاوه بر ترانه‌نویسی و آهنگسازی برای نمایش‌های موزیکال، همکار آهنگساز در چند فیلم نیز بوده، از جمله نوشتن موسیقی متن فیلم «سرخ‌ها» در سال 1981 و نوشتن ترانه‌های «دیک تریسی» در سال 1990.

دیوید هاید پی‌یرس بازیگر، مجری این جشن خواهد بود و چهره‌هایی چون ویکتوریا کلارک، نیتن گان، جرج هرن، پتی لوپون، مرین ماتزی، دانا مورفی و برنادت پیترز در آن حضور خواهند داشت. پل جمیگانی همکار قدیمی سوندهایم تنظیم‌کننده برنامه و لونی پرایس کارگردان برنامه در نیویورک هستند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن تولد 80 سالگی بزرگ‌‌‌‌‌ترین آهنگساز برادوی | موسیقی ما