برنامه یاد بعضی نفرات
 
michael
با یک قرارداد 200 میلیون دلاری؛
مایکل جکسون پس از مرگش رکورد شکست

موسیقی ما - قراردادی 200 میلیونی برای انتشار آثار مایکل جکسون، رکوردی نجومی برای این خواننده رقم زد.

شنیده می‌شود وکیل مایکل جکسون موفق شده بزرگترین قرارداد را برای انتشار آلبوم‌های او ببندد؛ قرارداد 200 میلیون دلاری تضمینی با کمپانی سونی موزیک انترتینمنت برای 10 پروژه در هفت سال.

این قرارداد تا سال 2017 اعتبار دارد و درصورتی که برخی شرایط فراهم شود ارزشش به 250 میلیون دلار می‌رسد. یکی از این پروژه‌ها انتشار آلبومی از ترانه‌های جکسون است که تا به حال شنیده نشده‌اند. این آلبوم در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

پروژه‌های بعدی احتمالا شامل دی‌وی‌دی می‌شود که حاوی برخی نماهنگ‌ها و آلبوم «پایین دیوار» است. این آلبوم پنجمین آلبوم استودیویی جکسون است که برای اولین بار سال 1979 منتشر شده و حالا به همراه قطعاتی شنیده ‌نشده منتشر می‌شود. افراد مطلع از قرارداد گفته‌اند جکسون پیش از مرگ ناگهانی‌اش در 50 سالگی اعلام کرده بود دوست دارد دوباره این آلبوم را منتشر کند.

انتشار آلبومی دوحلقه‌ای شامل فیلم «همین است» یکی از پروژه‌های اصلی این قرارداد است. «همین است» فیلمی مستند با استفاده از فیلم‌های گرفته شده از تمرین‌های مایکل جکسون برای کنسرت بازگشتش به شهر لندن ساخته شده است.

بیش از پنج میلیون نسخه از آلبوم «همین است» به فروش رفته است. پس از مرگ این خواننده 31 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش فروخته شد.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مایکل جکسون پس از مرگش رکورد شکست | موسیقی ما