برنامه یاد بعضی نفرات
 
logo
رقابت فشرده‌ مايکروسافت و گوگل؛
روی آوردن موتورهای جست‌وجو به موسیقی
موسیقی ما - موتورهای جست‌وجو خود را فراهم‌کننده بی‌طرف اطلاعات توصیف می‌کنند اما با بالا گرفتن رقابت برای فراهم کردن پل ارتباطی بین کاربران و محتوای آنلاین، غول‌هایی مانند مایکروسافت و گوگل به‌طور فزاینده به استراتژی‌های محتوای تفریحی روی می‌آورند.

مایکروسافت در ماه ژوئن بخشی را به موتور جست‌وجوی بینگ اضافه کرد که امکان پخش مستمر یک قطعه آهنگ کامل از زون، جزییات کنسرت‌های آینده و خرید بلیت آن‌ها و هم‌چنین اطلاعات مربوط به خواننده‌ها و آلبوم‌های آن‌ها را فراهم می‌کند.

گوگل نیز بسته مشابهی را در سال گذشته ارایه کرد و اکنون در حال ساخت سرویس دانلود موسیقی است که با موتور جست‌وجوی این شرکت و سیستم عامل تلفن همراه آندروید مربوط خواهد بود.

با توجه به حجم بالای تقاضاهای مربوط به سرگرمی که موتورهای جست‌وجو پاسخگویی می‌کنند، زمان چندانی نمی‌کشد که آن‌ها برای ورود به این فضا دست به اقدام بزنند.

طبق اعلام مایکروسافت، ده درصد از تقاضاهای جست‌وجو مربوط به سرگرمی است و متن آهنگ‌ها هفتاد درصد از این جست‌وجوها را تشکیل می‌دهند.

مایکروسافت با ارتقای بینگ تلاش دارد تا خود را ابزار اکتشاف سرگرمی بهتری از گوگل معرفی کند. در حالی که هر دوی گوگل و بینگ، لینک‌هایی برای پخش کامل آهنگ‌های یافته شده در نتایج جست‌وجو دارند اما بینگ با اطلاعات بیش‌تر در مورد تاریخ کنسرت‌ها، متن آهنگ‌ها و لینک‌های خرید بسته کامل‌تری دارد.

منبع: ایسنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روی آوردن موتورهای جست‌وجو به موسیقی | موسیقی ما