برنامه یاد بعضی نفرات
 
oasis
عرض ارادت لیونل مسی به گروه بزرگ انگلیسی؛
این آرژانتینی‌های «اویسیس» دوست

موسیقی ما - جواد رهبر: لیونل مسی٬ بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا٬ یک گروه موسیقی مشابهٔ اویسیس به راه انداخته و قصد دارد همراه آن دور اروپا تور بگذارد. این گروه عرض ارادتی به گروه سرشناس انگلیسی است و در آن مسی نقش نوئل گالگر را برعهده دارد و یکی از هم‌تیمی‌های مسی در باشگاه بارسلونا هم نقش لیام گالگر را خواهد داشت.

مسی دربارهٔ این گروه گفته است: «ظاهر ما مثل ظاهر اعضای گروه در اواسط دههٔ نود است. ما کلا‌ه‌گیس‌های مشابه٬ لباس‌ها و عینک‌های مناسب را فراهم کرده‌ایم. خیلی هم وقت گذاشته‌ایم و ویدئوهای گروه و اجراهای زنده آن‌ها را دیده‌ایم تا بتوانیم رفتار و حرکات آن‌ها را به درستی تقلید کنیم.» مسی در ادامه گفته که «ما به انگلستان هم می‌رویم. اگر شما ما را در حال اجرا در کافه یا کلوبی دیدید و توانستید ما را با این سر و شکلِ مخصوص گروه اویسیس بشناسید٬ جایزهٔ‌ بسیار نفیسی به شما تعلق خواهد گرفت.» گذشته از این مسی از نوئل گالگر دعوت کرده که اجرای آن‌ها را از نزدیک تماشا کند.

پیش از این٬ کارلوس تِوِز٬ هم‌تیمی مسی در تیم آرژانتین٬ هم به برادران گالگر قول داده بود که به آن‌ها رقص لاتین یاد بدهد. البته این وعده مال روزهای خوش گذشته است که دو برادر کنار هم کار می‌کردند٬ چون مدتی است که میانهٔ این دو حسابی به هم خورده و روزی نیست که در رسانه‌ها یکدیگر را به باد ناسزا نگیرند. حالا که گروه اویسیس از هم پاشیده و امید چندانی به گردهم آمدن دوبارهٔ اعضای آن نیست٬ لیام گالگر گروه تازه‌ای به نام «Beady Eye» راه انداخته و در مصاحبه‌ای گفته که این گروه از اویسیس بسیار بزرگ‌تر خواهد بود و این‌که نوئل به زودی التماس‌کنان نزد او برخواهد گشت و خواهان عضویت در این گروه جدید می‌شود.

عکس: کارلوس توز و نوئل گالگر

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این آرژانتینی‌های «اویسیس» دوست | موسیقی ما