برنامه یاد بعضی نفرات
 
sound
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد اكران؛
انتشار موسیقی كامل فیلم اشك‌ها و لبخندها

موسیقی ما - همزمان با چهل و پنجمین سالگرد اكران فیلم «اشك‌ها و لبخندها»، موسیقی كامل این اثر مطرح تاریخ سینما منتشر می‌شود.

اشك‌ها و لبخندها (آوای موسیقی) در سال ‌١٩٦٥میلادی توسط «رابرت وایز» كارگردانی شد. بنا بر اعلام مووی وب، موسیقی فیلم و ساند تراك (حاشیه صوتی) اشك‌ها و لبخندها توسط كمپانی «لگسی ركوردینگز» تهیه و تولید شده است.

در سال ‌١٩٣٨ در اتریش راهبه‌ای به نام ماریا که به دلیل عشق دیوانه‌وارش به موسیقی و طبیعت که با محیط صومعه هم‌خوانی ندارد، به عنوان معلم هفت فرزند ناخدا فون تراپ به کاخ اشرافی او فرستاده می‌شود؛ ناخدا به سفر می‌رود و ماریا بچه‌ها را با موسیقی آشنا می‌کند و پس از بازگشت طی ماجراهایی بالاخره آن دو با هم ازدواج می‌کنند. با به قدرت رسیدن آلمانی‌ها در اتریش و شروع جنگ جهانی دوم ناخدا به دلیل مخالفت با نازی‌ها دچار مشکل و پس از شرکت در جشنواره محلی موسیقی با خانواده‌اش به خارج از کشور می‌گریزند.

از جمله جوایز این فیلم می‌توان به برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال ‌١٩٦٥، برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی سال‌١٩٦٥، برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن اقتباسی سال ‌١٩٦٥، کاندیدا جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری سال ‌١٩٦٥ کاندیدا جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول زن (جولی اندروز) سال ‌١٩٦٥،کاندیدا جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش دوم زن (پگی وود) سال ‌١٩٦٥، برنده جایزه بهترین فیلم موزیکال / کمدی از مراسم گلدن گلوب سال ‌١٩٦٥، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول موزیکال / کمدی (جولی اندروز) از مراسم گلدن گلوب سال ‌١٩٦٥ اشاره كرد.

این فیلم جزو ‌١٠ فیلم برتر دهه ‌٦٠ جهان از طرف منتقدان فیلم نیویورک، دومین فیلم پرفروش سال ‌١٩٦٥ آمریکا با بیست میلیون دلار فروش و جزو ‌١٠٠ فیلم پرفروش جهان با ‌٠٠٠/٨٠٠/٧٩ دلار فروش نیز است.

منبع: ایسنا

تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار موسیقی كامل فیلم اشك‌ها و لبخندها | موسیقی ما