برنامه یاد بعضی نفرات
 
tyler
فعالیت‌های دوجانبهٔ خوانندهٔ جنجالی؛
استیون تایلر، هم در امریکن آیدل و هم در گروهش

موسیقی ما - جواد رهبر: با این‌که استیون تایلر، خوانندهٔ گروه «ایروسمیت» (Aerosmith)‌، به جمع داوران برنامهٔ امریکن آیدل پیوسته اما او اصرار دارد که می‌خواهد به همراهی گروه ادامه بدهد و می‌تواند از پس این دو کار در کنار هم بربیاید.

تایلر، که در سری تازهٔ برنامه با جنیفر لوپز همکار است، با پذیرفتن این کار صدای هم‌گروهی‌هایش را درآورد، چون آن‌ها فکر می‌کنند که تمرکز تایلر روی امریکن آیدل برنامه‌های آن‌ها برای ضبط آلبومی تازه‌ و برگزاری تور را به هم خواهد ریخت.

تایلر برای برطرف کردن این حس نگرانی گفته که ضبط برنامه فقط دو روز در هفته از او وقت می‌گیرد و به همین خاطر او می‌تواند به کارهای گروه هم برسد.

خبر دیگری از سوی اعضای گروه هم این گفته‌ها را تایید می‌کند. قرار شده «ایروسمیت» در سال 2011 آلبوم تازه‌ای با حضور تایلر منتشر کند. براد ویتفورد، گیتاریست گروه، می‌گوید که استیون کاملا مصمم است سال آینده این آلبوم را بعد از شش سال انتظار در اختیار هواداران گروه قرار بدهد.

چندی پیش تایلر گروه را ترک کرد. هم‌گروهی‌های او هم دست به کار شدند تا خواننده‌ای پیدا کنند اما وکلای تایلر مانع از این کار شدند و او دوباره به گروه برگشت.

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استیون تایلر، هم در امریکن آیدل و هم در گروهش | موسیقی ما