برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی؛
امید حاجیلی با «موج مثبت» کنسرت برگزار می‌کند
موسیقی ما - امید حاجیلی بار دیگر در تهران روی استیج می‌رود. حاجیلی که در ماه‌های اخیر پرکار بوده و در شهرهای مختلف به اجرای برنامه پرداخته است، جمعه 28 شهریورماه 1393 طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای مخاطبینش کنسرت برگزار خواهد کرد.
 
این خواننده و موزیسین ضمن اعلام این خبر، در خصوص کنسرت پیش رو به «موسیقی ما» گفت: «این کنسرت را با عنوان «موج مثبت» برگزار می‌کنیم و قصد داریم باز هم به مردم انرژی مثبت بدهیم و آنها را شاد و راضی به خانه‌هایشان بفرستیم. با این تفاوت که تغییراتی در برنامه خواهیم داشت تا کسانی که مخاطب همیشگی کنسرت‌های من هستند با فضای تکراری مواجه نشوند. در این کنسرت علاوه بر نوازندگان کنسرت قبلی، «محسن شریفیان» هم حضور خواهد داشت. همچنین نوازندگان میهمانی ما را همراهی خواهند کرد».
 
وی افزود: «پیش از این کنسرت، یک قطعه ی «دینامیتی» منتشر خواهم کرد تا مخاطبانم برای حضور در یک کنسرت «دینامیتی» آماده شوند!»

کنسرت امید حاجیلی به همت موسسه «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» برگزار خواهد شد. بلیت فروشی برای این کنسرت از ساعت 14 روز پنجشنبه 6 شهریور آغاز خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسيقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 07:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید حاجیلی با «موج مثبت» کنسرت برگزار می‌کند | موسیقی ما