برنامه یاد بعضی نفرات
 
روایت آرمان فهیمی از آهنگسازان شهیر موسیقی کلاسیک؛
از شوپن تا دبوسی با رسیتال پیانو

موسیقی ما- کنسرت رسیتال پیانو آرمان فهیمی یکشنبه 28 دی ماه با اجرای قطعاتی متنوع در تالار رودکی برگزار می شود. قطعاتی از شوپن، کلود دبوسی و فرانتس لیست در این برنامه اجرا می شوند.
به گزارش موسیقی ما، برگزاری کنسرت های موفق در تالار Prayner، اخذ مدرک دیپلم از کنسرواتوار وحدت ، رودکی و نیاوران از سال 2003 و اجرای بیش از 50 کنسرت پیانو در جشنواره ها و سالن های معروف کشور اتریش از vienna concert hall Ehrbarkonzertsaal /Kunsthaus Baden/Wiener festwochen از جمله سوابق آرمان فهیمی در اجرا است.
گفتنی است کلود-آشیل دبوسی آهنگساز فرانسوی، مودست موسورگسکی را بوجود آورنده سبک دریافتگری (امپرسیونیسم) در موسیقی می‌دانند. در هر حال او یکی از مؤثرترین آهنگسازان قرن بیستم است.
فردریک فرانسوا شوپن نوازنده پیانو و آهنگساز لهستانی گرچه در آثارش تکنیک نوازندگی بالایی به چشم می‌خورد ولی نحو بیان شاعرانه و نوانس‌ها کارهای او را از آثاری که فقط تکنیک نوازندگی در آن‌ها مد نظر قرار گرفته‌است متمایز می‌کند.
فرانتس لیست دیگر آهنگسازی که آثارش در کنسرت 28 دیماه توسط آرمان فهیمی اجرا می شود از بزرگ‌ترین آهنگسازان دوره رمانتیک به حساب می آید.
کنسرت رسیتال پیانو آرمان فهیمی روز یکشنبه 28 دی ماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 15:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از شوپن تا دبوسی با رسیتال پیانو | موسیقی ما