برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار اثر جدید این خواننده عنوان شد؛
امیر فردوس: «دژاوو» عاشقانه‌ای است که شاید در اعماق ذهن همه‌ی ما پنهان شده باشد
موسیقی ما - «امیر فردوس» خواننده موسیقی پاپ، همزمان با انتشار تک‌آهنگ جدید خود با نام «دژاوو»، در خصوص این اثر با «موسیقی ما» سخن گفت. این هنرمند درباره اسم «دژاوو» و دلایل انتخاب آن اظهار داشت: «همانطور که می‌دانید دژاوو حالتی از ذهن است که در آن فرد پس از دیدن صحنه‌ای، احساس می‌کند که آن را قبلاً دیده و در گذشته با آن مواجه شده است. حالتی که شاید بارها برای خیلی از ما اتقاق افتاده است. این دغذغه باعث انتخاب ترانه‌ی زیبایی از سرکار خانم ساینا قادری شد که ایشان هم با هنرمندی این حالت را توصیف کردند.»

امیر فردوس درباره دیگر عوامل دژاوو گفت: «آهنگسازی این اثر را خودم انجام داده‌ام و دوست خوب و هنرمندم «کمال صداقت» به بهترین شکل تنظیم کار را به اتمام رساند. «علیرضا ثنایی» گیتار الکتریک و «جواد رحیمی‌نژاد» ملودیکا را نواختند و «حسین سالاری‌مقدم» دوست و همراه قدیمی من، زحمت میکس و مسترینگ کار را کشید. عکاسی و کاور هم هنر و تلاش دوست خوبم «فربد رستمی» است.»
 
این هنرمند که در حال تکمیل اولین آلبوم شخصی خود است، ضمن ابراز امیدواری از اینکه مخاطبان با این اثر ارتباط خوبی برقرار کنند گفت: «دژاوو عاشقانه‌ای است که شاید در اعماق ذهن همه‌ی ما پنهان شده باشد و برای من این آهنگ شاید برخورد جدی‌تری باشد با مخاطبان سخت گیری که کارهایم را دنبال می‌کنند.»
 
امیر فردوس در پایان در خصوص جشن سالانه «موسیقی ما» گفت: «سومین جشن سالانه موسیقی ما با شعار «شب همدلی اهالی موسیقی» به بهترین نحو برگزار شد و من به عنوان مخاطب موسیقی از تمام عوامل سایت «موسیقی ما» تشکر ویژه می‌کنم و اطمینان دارم آثار این جشن به مرور در بین تمام کسانی که به دنبال همدلی و هم زبانی هستند نمایان می‌شود. جشن موسیقی ما تمرین خوبی است برای رسیدن به این باور که جا برای همه هست! و فراتر از تندیس و رقابت، «موسیقی ما» فضایی است که در آن برای تمام علاقه‌مندان فرصت حضور پیدا می‌شود و چه انگیزه‌ای بیش تر از این؟! امیدوارم هر سال شاهد برگزاری باشکوه‌تر و موثرتر جشن موسیقی ما باشیم.»
 
قطعه «دژاوو» با صدای «امیر فردوس» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 13:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر فردوس: «دژاوو» عاشقانه‌ای است که شاید در اعماق ذهن همه‌ی ما پنهان شده باشد | موسیقی ما