برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری این هنرمند با رضا تاجبخش، هومن غفاری، بهنام رهنما و...؛
نخستین اثر رسمی «میر امیر» به نام «امید دارم» منتشر شد
موسیقی ما - خواننده قطعه «امید دارم» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از تولید آلبومی راک با حضور چهره‌های سرشناس موسیقی خبر داد.
 
«میر امیر» که به تازگی نخستین اثر رسمی ‌اش را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر کرده است، درباره قطعه «امید دارم» و آلبوم در دست تولیدش گفت: «این قطعه در فضای پاپ-راک تولید شده اما سایر قطعات آلبوم کاملاً راک هستند و سازبندی آن‌ها با پیانو، گیتار الکتریک و آکوستیک و بیس، درامز و وکال شکل می‌گیرد. تنظیم‌های آلبوم توسط «بهنام رهنما» صورت گرفته و نوازندگانی چون «رضا تاجبخش»، «هومن غفاری» در آن هنرنمایی کرده‌اند. همچنین صحبت‌هایی با «آرین کشیشی» برای نوازندگی گیتاربیس صورت گرفته است.»
 
این خواننده و آهنگساز راک اظهار داشت: «ترانه‌های این آلبوم، چکیده سروده‌های من در این سال‌ها است و به جز یکی دو مورد که مربوط به سال‌های گذشته است، بقیه جدید هستند. ملودی‌ها نیز توسط خودم ساخته شده‌اند. قطعه «امید دارم» فضای احساسی دارد اما فضای اغلب قطعات دیگر این آلبوم اجتماعی است.»
 
خواننده قطعه «امید دارم» درباره زمان انتشار آلبومش گفت: «با توجه به این‌که همکاران من در این آلبوم از چهره‌های توانمند و فعال موسیقی کشور هستند، ممکن است با محدودیت‌های زمانی مواجه شویم. اما بنا به صحبت‌هایی که با دوستان صورت گرفته، در تلاشیم حداکثر تا تیرماه سال 95 آلبوم را آماده انتشار کنیم.»
 
«میرامیر» در توضیح فعالیت‌های هنری خود گفت: «از حدود 10 سال پیش موسیقی را با نوازندگی گیتار آکوستیک آغاز کرده و از همان دوران به صورت تجربی روی آهنگسازی و ترانه‌سرایی کار کردم.»
 
این خواننده اضافه کرد: «حضور من در این عرصه صرفاً دلی است و می‌خواهم آن‌چه در ذهن دارم و احساس می‌کنم می‌تواند روی گوش موسیقی جامعه -که متاسفانه در سال‌های اخیر از نظر کیفی سیر نزولی داشته- تاثیری مثبت داشته باشد را پیاده کنم. من از کودکی به موسیقی گرایش داشتم اما به خاطر برخی محدودیت‌ها، در آن زمان نتوانستم آن را دنبال کنم. حال پس از تلاش و پیگیری کار را به این مرحله رسانده‌ام و با توجه به واکنش مخاطبین نسبت به آثارم در این سال‌ها، احساس کردم در فضای موسیقی امروز ارائه آن‌ها به مخاطبین می‌تواند مفید باشد.»
 
«میر امیر» در پایان گفت: «در این سال‌ها دو بار برای اخذ مجوز تلاش کرده بودم اما متاسفانه موفق به اخذ آن نشده بودم. من از ابتدا از فضای زیرزمینی دوری کرده‌ام و شاید به همین خاطر است که چندین سال در انتظار موقعیت مناسب بودم و در این زمینه فعالیت نکردم. به نظرم لازم نیست برای بیان حرف جامعه در چارچوب موسیقی، صرفاً دست به دامن فضای زیرزمینی شد و خوشبختانه با توجه به گشایشی که اخیراً در فضای موسیقی و ممیزی رخ داده، این بستر به وجود آمده که بتوان در قالب مجاز به فعالیت در این زمینه پرداخت.»
 
قطعه «امید دارم» با صدا، ترانه و ملودی «میر امیر» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. بهنام رهنما (تنظیم)، رضا تاجبخش (پیانو)، هومن غفاری (درامز) و میلاد فرهودی (میکس و مسترینگ)، همکاران میر امیر در تولید این قطعه بوده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 15:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین اثر رسمی «میر امیر» به نام «امید دارم» منتشر شد | موسیقی ما