برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه‌ای خیریه به نفع کودکان بیماری‌های صعب‌العلاج
«ارسام» و «حسین نجفی» کنسرت مشترک برگزار می‌کنند
موسیقی ما - کنسرت مشترک «ارسام» و «حسین نجفی» با همراهی گروه بیست به نفع کودکان بیماری‌های صعب‌العلاج موسسه خیریه «علاج»، 5 مرداد 1396 در سالن همایش‌های امام علی (ع) روی صحنه خواهد رفت.
 
در این کنسرت گروه «بیست» به سرپرستی، رهبری ارکستر و نوازندگی پیانو و کیبورد «آترین بی‌نیاز»، حسین نجفی و ارسام را همراهی خواهد کرد. محمود ملک‌لو (تومبا و پرکاشن)، علی درخشان (درام و کاخن)، مجید مصطفایی (گیتار باس)، آراد یادگارفرد (گیتار)، شروین بختیاری (گیتار الکتریک) و سعید مروتی (ویولن) نوازندگان گروه بیست هستند.
 
«قرص‌های خواب»، «آرامش»، «عشق واقعی»، «نهایت دل بستن»، «خوش قلب»، «تصمیم»، «شیفته»، «سهم من»، «عکس»، «فقط تو»، «دلیل منطقی»، «برگرد»، «بارون پاییزی»، «دریا»، «دوسم نداری»، «می‌خواستمت» و «بعد تو» قطعاتی هستند که توسط ارسام و حسین نجفی در این کنسرت اجرا خواهند شد.
 
به گفته‌ی برگزارکنندگان این برنامه، با توجه به این‌که این کنسرت جز معدود برنامه‌هایی است که با اجرای دو خواننده با سبک‌های خاص خود به صورت مشترک برگزار می‌شود، به منظور راضی نگه داشتن مخاطب در هر دو بخش، تمهیداتی اندیشیده شده و حضار شاهد چند اجرای مشترک نیز خواهند بود.
 
این کنسرت از ساعت 21 شامگاه پنجم مردادماه در مرکز همایش‌های امام علی(ع) (واقع در نبش اتوبان ستاری و بلوار فردوس) برگزار خواهد شد. علاقمندان به حضور در این اجرا می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین بلیت تهیه کنند و یا با شماره‌های 22655498 و 22655448 متعلق به موسسه فرهنگی-هنری ققنوس تماس گرفته و بلیت خود را رزرو کنند.
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 23:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ارسام» و «حسین نجفی» کنسرت مشترک برگزار می‌کنند | موسیقی ما