با اجرای آلبوم «بزم بیجانان» و قطعهای از «عزیزا مصطفیزاده»
اولین کنسرت تکنوازی پدرام درخشانی برگزار شد
موسیقی ما – پدرام درخشانی که از سال 95 بعد از انتشار تازهترین آلبومش یعنی «بزم بیجانان» روی صحنه نرفته بود، در قالب فستیوال «شبهای موسیقی» در خانه هنرمندان کنسرت مستقلش را برگزار کرد.
موضوع متفاوت در این برنامه نسبت به اجراهایی که از پدرام درخشانی (شبیه آنچه در گروه رومی اتفاق میافتاد) سراغ داریم، برگزاری این کنسرت بیشتر در قالب تکنوازی بود که برای اولینبار بود او را به این شکل روی صحنه میدیدیم. زمانی که پدرام درخشانی آلبوم «بزم بیجانان» را منتشر کرد، برخلاف همیشه که جمعی از نوازندههای نامی در کنارش ساز میزدند، بیشتر اتفاقات را خودش رقم زد و این آلبوم تبدیل شد به اولین و مهمترین مجموعه او با محوریت سنتور پس از 34 سال نوازندگی در این ساز و حالا آن را روی صحنه برده است.
او که کنسرتش را با تمرکز بر قطعات آلبوم «بزم بیجانان» برگزار کرد، برنامه متنوعی را دارک دیده بود و دو، سه قطعه را با کوارتت با حضور پاشا هنجنی (نی)، کسری سبکتکین (گیتارباس) و امین طاهری (درامز) و همچنین دو نوازی (با همراهی سهیل حسنوی) اجرا کرد که در این بخش قطعهای از عزیزا مصطفیزاده را به شکل دوئت سنتور اجرا کردند. میلاد درخشانی هم یک قطعه از ساختههای خود را با تار به شکل سولو روی صحنه اجرا کرد.
او قطعاتی را به شکل تکنوازی سنتور و با همراهی سمپل و همچنین قطعاتی در مایه سهگاه اجرا کرد. این کنسرت با نام «بهترین خلوتگاه» برگزار شد و پدرام بهترین خلوتگاهش را زمانی دانست که مشغول نواختن سنتور است و آرزو کرد سالهای سال بتواند از این موهبت برخوردار شود.
موضوع متفاوت در این برنامه نسبت به اجراهایی که از پدرام درخشانی (شبیه آنچه در گروه رومی اتفاق میافتاد) سراغ داریم، برگزاری این کنسرت بیشتر در قالب تکنوازی بود که برای اولینبار بود او را به این شکل روی صحنه میدیدیم. زمانی که پدرام درخشانی آلبوم «بزم بیجانان» را منتشر کرد، برخلاف همیشه که جمعی از نوازندههای نامی در کنارش ساز میزدند، بیشتر اتفاقات را خودش رقم زد و این آلبوم تبدیل شد به اولین و مهمترین مجموعه او با محوریت سنتور پس از 34 سال نوازندگی در این ساز و حالا آن را روی صحنه برده است.
او که کنسرتش را با تمرکز بر قطعات آلبوم «بزم بیجانان» برگزار کرد، برنامه متنوعی را دارک دیده بود و دو، سه قطعه را با کوارتت با حضور پاشا هنجنی (نی)، کسری سبکتکین (گیتارباس) و امین طاهری (درامز) و همچنین دو نوازی (با همراهی سهیل حسنوی) اجرا کرد که در این بخش قطعهای از عزیزا مصطفیزاده را به شکل دوئت سنتور اجرا کردند. میلاد درخشانی هم یک قطعه از ساختههای خود را با تار به شکل سولو روی صحنه اجرا کرد.
او قطعاتی را به شکل تکنوازی سنتور و با همراهی سمپل و همچنین قطعاتی در مایه سهگاه اجرا کرد. این کنسرت با نام «بهترین خلوتگاه» برگزار شد و پدرام بهترین خلوتگاهش را زمانی دانست که مشغول نواختن سنتور است و آرزو کرد سالهای سال بتواند از این موهبت برخوردار شود.
منبع:
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 14:23
افزودن یک دیدگاه جدید