برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
جزئیات شب‌های موسیقی استان تهران اعلام شد
موسیقی ما - «شب‌های موسیقی استان تهران» با اجرای ١٠ کنسرت در هر ماه در شهرهای مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این زمینه گفت: «در طول سال ٩٨، هر ماه ١٠ کنسرت موسیقی در استان برگزار می‌شود. در تلاشیم که در هر ماه بیش از ١٠ اجرا در شهرستان‌های تابعه توسط گروه‌های شهرستانی اجرا شود و منتخبین این گروه‌ها در ماه بعد با حمایت انجمن موسیقی تهران در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران به اجرای برنامه بپردازند. این کنسرتها با عنوان «شب‌های موسیقی» و با همکاری انجمن موسیقی استان تهران برگزار می‌شود و مجوزهای لازم برای اجرای آنها از سوی نهادهای مختلف اخذ خواهد شد.»

محمدحسین اسماعیلی هدف از برگزاری شب‌های موسیقی را حمایت از گروه‌های شهرستانی موسیقی عنوان کرد و گفت: «ارتقاء و توسعه اجراهای عمومی موسیقی فاخر و ارزشمند و نیز گسترش و حمایت از موسیقی ملی در راستای حمایت از فرهنگ اصیل ایرانی، از جمله اهداف برنامه شب‌های موسیقی است. همچنین حمایت از گروه‌های موسیقی و هنرمندان جوان شهرستانی، ترویج ارزش‌ها و باورهای ایرانی اسلامی با استفاده از هنر والای موسیقی با اجرای برنامه شب‌های موسیقی محقق می‌شود.»

به گفته اسماعیلی انجمن موسیقی استان تهران از سال ٩٣ در تهران شروع به فعالیت رسمی کرده و در طول این سال‌ها اتفاقات خوبی در عرصه موسیقی استان تهران رقم خورده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 12:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات شب‌های موسیقی استان تهران اعلام شد | موسیقی ما