برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با تور کنسرت‌های این خواننده در شهرهای مختلف ایران
کنسرت یازده هزار نفری «اشوان» در ساحل دریای خزر برگزار شد
موسیقی ما - «اشوان» در ادامه تور کنسرت‌های خود همزمان با ایام عید غدیر کنسرت رایگانی را در ساحل دریای خزر برگزار کرد. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده پاپ هفته گذشته در حالی اجرای خود را  در ساحل شهرستان لاهیجان روی صحنه برد که دست‌اندرکاران برنامه از تخمین حضور بیش از یازده هزار مخاطب اشوان خبر می‌دهند. اشوان در این برنامه با ارکستر کامل روی صحنه رفت و قطعات خاطره‌انگیز خود را برای دوستدارانش اجرا کرد. او همچنین در بخش‌هایی از این برنامه برای برگزاری کنسرت‌های رایگان در استان‌های مختلف ایران با همکاری مسئولین ابراز علاقه کرد.

اجرای اشوان روی بیست و پنجم مرداد و همزمان با روز ملی دریای کاسپین برگزار شد. طی سال‌های اخیر با همت مقامات استانی و محلی جشنواره‌ای در ساحل سحرخیزمحله لاهیجان برای روز ملی دریای کاسپین برگزار می‌شود و امسال هم به غیر از اشوان چند رویداد مرتبط با هنر محلی منطقه لاهیجان در این جشنواره برگزار شده بود.
 
حمید خسروبیگی، مدیر برنامه‌های اشوان، هم در گفتگوی کوتاهی با «موسیقی ما» اعلام کرد:«تا پیش از آغاز ماه محرم تور کنسرت‌های اشوان با قدرت در شهرهای مختلف ایران ادامه خواهد داشت. برای پس از ماه‌های سوگواری هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم و در طول این مدت تولید آثار جدید را پیگیری می‌کنیم. همچنین قرار است ساعت 18 روز پنجم شهریور موزیک‌ویدئوی جدیدی از اشوان را منتشر کنیم.»  آخرین موزیک‌ویدئوی اشوان به نام «شیدا» سال گذشته منتشر شد و بازخوردهای خوبی برای این خواننده به دنبال داشت. او همچنین چندی پیش چهار سانس کنسرت را پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه برد که آن برنامه با استقبال خوب دوستدارانش مواجه شد. 
 
در ادامه می‌توانید ویدئویی از اجرای اشوان در ساحل دریای خزر را ببینید:
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 12:32

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت یازده هزار نفری «اشوان» در ساحل دریای خزر برگزار شد | موسیقی ما