برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری مسعود فیاض‌زاده و علی باغفر
دومین آلبوم مستقل «نوید اربابیان» با نام «واحه» منتشر شد
موسیقی ما- دومین آلبوم مستقل «نوید اربابیان» با نام «واحه» در ژانر موسیقی راک با همکاری مسعود فیاض‌زاده و علی باغفر منتشر شد.
 
آهنگ‌سازی، بیس و خوانندگی این آلبوم را خود اربابیان انجام داده است و علی باغفر با درامز و مسعود فیاض‌زاده با گیتار الکتریک او را همراهی کرده‌اند. آلبوم «واحه» ۷ قطعه دارد که بخشی از آن‌ها پیش از این منتشر شده بود؛ ولی تمام آن‌ها برای قرارگرفتن در آلبوم در یک روز و به‌صورت آنسامبل (نوازندگی هماهنگ جمعی) اجرا و ضبط شده‌اند.
 
کلام دو قطعه این آلبوم از خود اربابیان است و در دیگر قطعات از قصه‌های فولک خراسان، اشعار رزیتا شکیبا، رضا عابدین‌زاده، آبان صابری و رضا دادخواه استفاده شده است.
  
اربابیان در کاور آلبوم «واحه» نوشته است:  «در این زمان ناسازگار، از آلبوم قبلی‌ام، «خط خنده‌ش» به «واحه» رسیدن، برایم کاری بسیار دشوار بود که با توکل و باورم به سرانجام رسید. بعد از گذشت ۴ سال هنوز همچون آلبوم قبلی تأکیدم بر همان چهارچوب و باور است که گفتم؛ صبر، باور و اعتقاد، رویش ساقه ظریف قاصدک را از شکاف قیرگون جاده‌های صنعتی میسر می‌کند. امروز «واحه» برای من مصداق زیبایی از این باور در طبیعت است که اگر خواستن معنا شود، در عمق کویر و برهوت، منطقه‌ای کوچک و سبز، معجزه‌وار از دل زمین سربرمی‌آورد و زمان را سبز می‌کند و حال آنان که باید بخواند ما هستیم.»
 
 
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 14:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین آلبوم مستقل «نوید اربابیان» با نام «واحه» منتشر شد | موسیقی ما