برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از درگذشت «چارلی واتس»
اعضای «رولینگ استونز» یاد هم‌کار قدیمی خود را گرامی داشتند
موسیقی ما- اعضای «رولینگ استونز» یاد چارلی واتس، نوازنده سازهای کوبه‌ای (درامر) این گروه را که سه شنبه در هشتاد سالگی درگذشت، گرامی داشتند.
 
میک جگر، خواننده و لیدر گروه، عکس خندانی از چارلی واتس را در حساب کاربری خود در اینستاگرم به اشتراک گذاشت.
 
کیت ریچاردز، نوازنده گیتار گروه، تصویری از یک درام را با پیام «تعطیل» در اینستاگرم منتشر کرد.
 
مدیر روابط عمومی چارلی واتس سه شنبه اعلام کرد که این نوازنده موسیقی در حالی که دوستان و اعضای خانواده همراهش بودند، با آرامش در بیمارستانی در لندن درگذشت. رونی وود، عضو دیگر رولینگ استونز، نیز در پیامی نوشت: «دوستت دارم دوست همراه من، دلم برایت بسیار تنگ خواهد شد، بهترین هستی.»
 
تارنمای رولینگ استونز نیز تصویر چارلی واتس با پس زمینه‌ای به رنگ سیاه را در صفحه اصلی خود به اشتراک گذاشت. چارلی واتس در سال ۱۹۶۳ به رولینگ استونز پیوست و پس از میک جگر، قدیمی‌ترین عضو این گروه موسیقی راک بود.
  
چارلی واتس پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات شخصی، در مجموعه کنسرت‌های رولینگ استونز در سال ۲۰۲۱ شرکت نخواهد کرد. درگذشت چارلی واتس بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و هنرمندان مشهوری مانند پال مک‌کارتنی، التون جان، و پتی اسمیت از او قدردانی کردند.
 
بسیاری از نوازنده‌های مطرح درام نیز با انتشار تصاویر مختلفی از این هنرمند فقید، از سال‌ها حضور درخشان او در صحنه موسیقی تجلیل کردند.
 
چارلی واتس در لندن متولد شد و نوازندگی سازهای کوبه‌ای را از نوجوانی در کلوب‌های این شهر آغاز کرد. هر چند‌ که او بیشتر با موسیقی راک شناخته می‌شود ولی تجربیات ارزنده‌ای نیز در سبک جاز داشت، و با گروه موسیقی اختصاصی خود برنا‌مه‌های زیادی در سراسر جهان اجرا کرد.
 
چارلی واتس از سوی بسیاری از منتقدان و نشریات هنری به عنوان یکی از برترین نوازندگان سازهای کوبه‌ای تاریخ موسیقی برگزیده شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 19:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای «رولینگ استونز» یاد هم‌کار قدیمی خود را گرامی داشتند | موسیقی ما