برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری فصل تازه کنسرت ‌ها؛
امیر عظیمی تک آهنگ جدید منتشر کرد
موسیقی ما - امیر عظیمی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در آستانه برگزاری فصل جدید کنسرت‌های خود تازه‌ترین تک آهنگ خود را پیش روی مخاطبان قرار داد. به گزارش موسیقی ما، امیر عظیمی خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه تولید و پخش تک آهنگ‌ها داشته است، از روز بیست و سوم تیرماه سال جاری فصل تازه کنسرت‌های خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز خواهد کرد.

این کنسرت آغاز‌گر فصل تازه فعالیت‌های امیر عظیمی به عنوان یک خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ است که با اجرای آثار منتخب آلبوم این هنرمند و تعدادی از تک آهنگ‌های منتشر شده از او در فضایی متفاوت همراه خواهد بود.

این خواننده که اولین کتسرت رسمی خود را اسفند ماه سال 1400 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد، در آستانه برگزاری فصل جدید فعالیت‌های خود، به تازگی تک آهنگ جدیدی را نیز پیش روی طرفداران قرار داد.

«من با همه بدم جز تو» عنوان تازه‌ترین تک آهنگ امیر عظیمی است که با ترانه و آهنگسازی شاهین شیخی، تنظیم علی تیرداد، میکس و مسترینگ محمد فلاحی، عکاسی و طراحی کاور شایلی شاکری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

امیر عظیمی تیرماه سال 1400 اولین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را توسط شرکت «ترانه شرقی» در قالب 12 قطعه منتشر کرد. این آلبوم ترکیبی از قطعات جدید و پرمخاطب وی بود که فضای ویژه موسیقی این خواننده را دربردارند؛ فضایی که به گفته وی متکی بر ترانه‌های عاشقانه متفاوت و پر از تصاویر بدیع و ملودی‌های منحصربه فردی بود که در آثارش تجربه کرده است.

کنسرت جدید امیر عظیمی روز پنجشنبه 23 تیر ماه سال جاری به تهیه کنندگی محسن رجب پور توسط شرکت «ترانه شرقی» طی دو نوبت در ساعت‌های 18:30 و 22 میزبان مخاطبان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران خواهد بود و علاقه مندان برای خرید بلیت این کنسرت می‌توانند به سامانه «هنر تیکت» مراجعه کنند.


عکس‌های مربوط به خبر: مریم خیری
عکس کاور تک آهنگ: شایلی شاکری
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 09:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر عظیمی تک آهنگ جدید منتشر کرد | موسیقی ما