برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با تور موفق و پرفروش داخلی اعلام شد
کنسرت «مجید رضوی» در سالن بزرگ استانبول تمدید می‌شود
موسیقی ما - مجید رضوی خواننده جوانی است که طی یکی دو سال اخیر توانسته دایره طرفدارانش گسترش دهد. این خواننده از سال گذشته تور داخلی و بین‌المللی کنسرت‌هایش را آغاز کرد و یکی از اجراهای مهم و خبرساز او کنسرت در ترکیه بود. مجید رضوی اول مرداد 1401 در بزرگترین سالن از مجموعه سالن‌های کنگره مرکزی شهر استانبول ترکیه روی صحنه رفت. سالنی به نام «هالیچ» با ظرفیت سه هزار و سیصد نفر که تا کنون هیچ خواننده ایرانی موفق به برگزاری کنسرت در سالن هالیچ نشده است. او این برنامه را به تهیه‌کنندگی موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» و با ارکستر کامل روی صحنه برد.

این کنسرت مجید رضوی که با استقبال خوب مخاطبان ایرانی و خارجی مواجه شد از نظر نحوه برگزاری هم مورد توجه قرار گرفت. چرا که در این کنسرت برخلاف اغلب اجراهای خوانندگان ایرانی طراحی دکور و طراحی LED  و نورپردازی متفاوتی نسبت به سایر اجراهای ایرانیان در ترکیه انجام شده بود. همچنین کارگردانی کنسرت و استفاده از امکانات سالن هالیچ نظیر استیج متحرک آن هم باعث شد تا از نظر بصری هم تجربه جدیدی برای مجید رضوی و شرکت اکسیر نوین در این کنسرت ثبت شود.

به گفته روابط عمومی موسسه اکسیر نوین به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان از این کنسرت مجید رضوی در سالن هالیچ استانبول قرار است که این اجرا برای سال جدید هم تمدید شود. اجرایی که در ادامه تور جهانی کنسرت‌های مجید رضوی خواهد بود و او قصد دارد تا در سال جاری با ایرانیان اروپا، آمریکا، استرالیا و دبی هم دیدار داشته باشد. تور داخلی کنسرت‌های مجید رضوی هم به زودی در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

مجید رضوی از بهمن سال گذشته تا نیمه فروردین موفق به برگزاری کنسرت‌های متعددی در قالب تور داخلی اجراهایش شده است. کنسرت‌هایی که تعداد آنها به 55 سانس می‌رسد و او را تبدیل به پرمخاطب‌ترین خواننده استیج در زمستان 1401 و نوروز 1402 کرده است. آهنگ‌های اخیر او از جمله «خجالتی» هم با استقبال دوستدارانش مواجه شده است تا او در جدول میزان دانلود آهنگ‌های پلتفرم‌های مختلف در جایگاه‌های اول یا دوم قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کنسرت مجید رضوی در سالن هالیچ استانبول را ببینید:
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 10:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «مجید رضوی» در سالن بزرگ استانبول تمدید می‌شود | موسیقی ما