برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رپرتواری از آثار علیرضا افکاری و حسام ناصری
تاریخ کنسرت‌های علیرضا قربانی در رشت و تبریز اعلام شد
موسیقی ما- تور کنسرت‌های جدید علیرضا قربانی که از ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان آغاز شده بود، در دو سانس ۱۹ و ۲۲ شب‌های ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در تالار مرکزی شهر رشت دنبال می‌شود.
 
علیرضا قربانی سپس ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در سالن همایش‌های استاد شهریار شهر تبریز میزبان علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی خواهد بود. سانس‌های این کنسرت‌ها نیز ۱۹ و ۲۲ است.
 
برنامه اجرا در شهرهای دیگر متعاقبا اعلام خواهد شد. در این تور کنسرت‌ها رپرتواری از آثار جدید علیرضا قربانی از ساخته‌های علیرضا افکاری و حسام ناصری با مدیریت هنری حسام ناصری و با حضور هنرمندان تراز اول موسیقی کشور روی صحنه خواهد رفت.
 
قطعات رپرتوار این کنسرت‌ها ترکیبی از محبوب‌ترین قطعات علیرضا قربانی و آثار جدید این خواننده صاحب تاثیر موسیقی ایران است که همچون گذشته در فضایی عاشقانه و اجتماعی تقریر یافته و می‌توان این کنسرت را در راستای کنسرت «با من بخوان» از کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی دانست.
 
در این مجموعه از آثار، تلاش شده است که از آثار شاعرانی همچون احمد شاملو، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاثی و همچنین بهره‌مندی از آثار بزرگان ادبیات ایران ترکیبی شایسته برای مخاطبان موسیقی ایران فراهم شود. همچنین در این کنسرت‌ها قطعات «با من بخوان» و «روزگار غریب» که از قطعات محبوب مخاطبان است به احترام آن‌ها اجرا خواهد شد.
 
تمامی بلیت‌های این پروژه چه در اجراهای شهرستان‌ها و چه در تهران فقط از طریق سایت ایران‌تیک به آدرس ایران تیکت قابل خریداری است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 12:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تاریخ کنسرت‌های علیرضا قربانی در رشت و تبریز اعلام شد | موسیقی ما