برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت «حامیم» طی دو سانس برگزار شد
یک شاخه گلِ رز
موسیقی ما- نخستین کنسرت «حامیم» طی دو شب - 21 و 22 اردیبهشت - در سالن اسپسناس پالاس تهران برگزار شد. برگزار کنندگان این برنامه به تمام مخاطبینی که وارد سالن میشدند یک شاخه گل رز سفید و کارت پستالی با امضای این خواننده تقدیم می‌کردند که روی آن نوشته شده بود: «برای تویی که قلب منی...»
 
حامیم از جمله خواننده های نسل جدید موسیقی پاپ در ایران است که به تازگی آثارش مورد توجه قرار گرفته است.  «رز سفید» پرمخاطب ترین اثر این خواننده است که آمار بازدید و دانلود بالایی را در بین تمام آثار منتشر شده در فضای موسیقی پاپ به خود اختصاص داده است. این خواننده در ابتدای برنامه‌اش به مخاطبانش گفت: «برای امشب و این لحظه مسیر سخت و پرفراز و نشیبی را طی کرده‌ام و بسیار خوشحالم که اینجا شما را می‌بینم و انرژی زیادی در فضا هست.»
 
حامیم در ادامه به احترام مادر و پدرش از روی استیج پایین آمد و آنها را در آغوش کشید و پس از تقدیر از مادرش گفت: «به افتخار مرد ترین انسان زندگی من؛ پدرم...» و قطعه «قلب منی» را در آغوش پدرش خواند تا فضای سالن به شدت احساسی شود.
 
آثار «حامیم» که عمدتا در فضاهایی عاشقانه تولید و منتشر شده است، بیش از هر چیزی مفاهیمی چون عشق و زندگی را در خود دارد. او خواننده‌ای است که به نظر می‌رسد در ادامه ظهور خواننده های نسل جدید که «امیدواری» و «اشتیاق» را در آثارشان جدی گرفته‌اند، می‌خواهد در مسیری گام بردارد که پیش‌تر چهره‌هایی چون «بنیامین بهادری» و «فریدون آسرایی» موفقیت‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند و حالا «حامیم» نسخه به روز شده و پیشرفته‌تری از آن سبک آثار را ارائه می دهد.
 
ارکستر این خواننده نیز با ترکیبی از موزیسین های سرشناس ایرانی همچون اشکان آبرون، نیما رمضان و آرش سعیدی روی صحنه رفت.

قطعات «رز سفید» و «خداحافظ ماه قشنگم» بیش از دیگر آثار این خواننده مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت و همین استقبال باعث شد او «رز سفید» را در انتهای برنامه اش بار دیگر اجرا کند.
 
استقبال از نخستین کنسرت حامیم باعث شده برگزار کنندگان این کنسرت، برای چهار شب و هشت سانس دیگر در خردادماه تمدید نمایند که به زودی اطلاع رسانی دقیق آنها صورت می‌پذیرد.

کنسرت «حامیم» به همت کمپانی «آراد» و تهیه کنندگی «سعید سال افزون» در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه رفت و «کسری زاهدی»، اعضای گروه موسیقی «نوان» و... چهره‌های سرشناسی بودند که به سالن کنسرت این خواننده آمدند.
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 14:53

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک شاخه گلِ رز | موسیقی ما