برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل آسیب دیدگی مچ پا
جانی دپ تاریخ کنسرت‌های خود را به تعویق انداخت
موسیقی ما- جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پایش مجبور شده است تا تاریخ کنسرت‌های آینده‌ی خود را به تعویق بیاندازد. پزشک این ستاره‌ی سینما و موسیقی به او هشدار داده است تا پس از مصدومیت از پرواز خودداری کند.
 
هنگام تبلیغ جدیدترین فیلم دپ به نام Jeanne du Barry در جشنواره فیلم کن، این اتفاق رخ داده است. او قرار بود تا در 30، 31 می و 1 ژوئن با گروه خود به نام «The Hollywood Vampires» متشکل از دپ، آلیس کوپر و جو پری از گروه «Aerosmith» به اجرا بپردازند.
 
با این حال، طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا اجرای این گروه را ببینند. دپ روز دوشنبه در اینستاگرام نوشت: «دوستان عزیزم، متاسفم که باید بگویم مچ پایم شکسته است! صدمه پایم از مو برداشتگی آغاز شد اما با گذر زمان وضعیت آن بدتر شد چندین پزشک متخصص به من پیشنهاد کرده‌اند که در حال حاضر از هر گونه فعالیتی اجتناب کنم در نتیجه متأسفانه در حال حاضر نمی‌توانم سفر کنم. من و بچه‌ها بسیار متاسفیم که نمی‌توانیم شما را در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک ملاقات کنیم. با این حال نترسید، قول می‌دهم یک نمایش شگفت‌انگیز برای همه شما در اروپا به ارمغان بیاوریم. باز هم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. با عشق و احترام.»
 
در حالی که برخی از هواداران به شدت ناامید شده‌اند، برخی دیگر برای جانی آرزوی بهبودی سریع کرده‌اند. آن‌ها از جانی دپ خواستند تا تنها به فکر بهبودی و استراحت باشد و حمایت خود از این بازیگر را نشان دادند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 - 12:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جانی دپ تاریخ کنسرت‌های خود را به تعویق انداخت | موسیقی ما