برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال خوب مخاطبان برای اجرای 31 شهریور
بلیت فروشی کنسرت ارکستر آکادمی ویولن تهران به پایان رسید
موسیقی ما ارکستر آکادمی تخصصی ویلن تهران در فرهنگسرای بهمن روی صحنه می‌رود. این اجرا قرار است ساعت 18 روز جمعه سی و یکم شهریور در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی این مجموعه برگزار شود. این اجرا در حقیقت بزرگترین اجرای آموزشگاهی ایران محسوب می‌شود که در سالن هزار و پانصد نفره فرهنگسرای بهمن اجرا خواهد شد. در این برنامه قرار است صد نوازنده در قالب سه ارکستر هنرنمایی کنند. ارکستر پاپ این برنامه منتخبی از آثار بی‌کلام نوستالژیک را برای مخاطبان تدارک دیده‌اند. ارکستر موسیقی ایرانی قطعاتی به خوانندگی «محمدرضا تنها» را ارائه خواهد کرد و ارکستر کودکان شش الی هفت ساله هم به عنوان بخش فانتزی این کنسرت در نظر گرفته شده است.

در سازبندی این کنسرت از سازهای ویلن، ویولا، کلارینت، پیانو کلاسیک و ایرانی، قانون، تار، تمبک، گیتارباس، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، کیبورد، درامز و پرکاشن استفاده شده است.

آکادمی تخصصی ویولن تهران یک آموزشگاه برای آموزش ساز ویولن در دو گرایش ایرانی و کلاسیک است که فعالیت آن طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل این کنسرت آموزشی با توجه ویژه به ساز ویولن با گرایش ایرانی تنظیم شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 09:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بلیت فروشی کنسرت ارکستر آکادمی ویولن تهران به پایان رسید | موسیقی ما