برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از روح‌الله خالقی، علی تجویدی و همایون خرم و با رهبری سعید رضایت
مادران شهر تهران کنسرت می‌دهند
موسیقی ما- دوازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه آوازی «مادران شهر تهران» در روزهای شنبه و دوشنبه- ۲۲ و ۲۴ مهرماه ساعت ۱۹ با مشارکت فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

در اجرای این گروه به رهبری سعید رضایت، قطعه‌های خاطره‌انگیزی از استادان موسیقی ایران همچون روح‌الله خالقی، علی تجویدی و همایون خرم اجرا خواهد شد.

قطعه‌هایی مانند ای بهار من، غوغای ستارگان، رسوای زمانه، شب انتظار، رفته، بهار دلنشین، آتش کاروان، امید جانم، دختر کولی، فردا تو می‌آیی، برگ خزان، پرسون پرسون، جینگه جینگه و ای ایران برای این اجرا در نظر گرفته شده است.

گروه آوازی «مادران شهر تهران» سال ۱۳۹۵ با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای اندیشه به رهبری سعید رضایت آغاز به کار کرد.

این گروه با هدف افزایش شادی و آرامش در بانوان و تقویت روحیه فعالیت‌های گروهی به بانوان کشور خدمت‌رسانی می‌کند. موسیقی‌درمانی و گروه‌درمانی از ارکان اصلی فعالیت‌های جمعی این گروه است.

گروه آوازی «مادران شهر تهران» تاکنون اجراهای متعددی داشته است که از آن جمله می‌توان به کنسرت بزرگی با همکاری ارکستر نغمه باران به رهبری سعید رضایت در تالار وحدت و چندین اجرا در شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد.
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 17:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مادران شهر تهران کنسرت می‌دهند | موسیقی ما