برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین‌بار در ایران؛
نخستین جشنوارۀ ملی موسیقی خلاق در شاهین‌شهر برگزار می‌شود
نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق در چهار محور آفرینش، پژوهش، آموزش و صنعت و در هر موضوع مرتبط با موسیقی ازجمله موسیقی ردیف دستگاهی، موسیقی نواحی، موسیقی آئینی و مذهبی، موسیقی کلاسیک، موسیقی پاپ، موسیقی تلفیقی و موسیقی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
 
در این جشنواره، آفرینش یک اثر صوتی تصویری موسیقیایی با فرم و محتوای جدید، پژوهشی نوین در یکی از موضوعات موسیقی، ایجاد تحولی جدید در تولد و یا ارتقای صنعت موسیقی، ابداع روشی نوین در آموزش موسیقی، گردآوری و یا تألیف اثری نوین در زمینه موسیقی، ایجاد ترکیب نوین در مقولۀ سازشناسی و ارکستراسیون و درواقع درگونه اثر خلاق و نوین در هرکدام از شاخه‌های موسیقی، به‌عنوان تعریف اثر خلاقانه در نخستین جشنوارۀ موسیقی خلاق شاهین‌شهر ذکر شده است.

بخش غیررقابتی جشنواره نیز شامل اجرای صحنه‌ای و کارگاه موسیقی پژوهی خواهد بود که اجرای صحنه‌ای مختص پیشکسوتان موسیقی ایران، گروه‌های معتبر کشور در شاخه‌های مختلف موسیقی، شب‌های شعر و موسیقی با دو شهر نیشابور و شهرکرد به‌عنوان شهرهای خواهرخواندۀ شاهین‌شهر و گروه‌های موسیقی است. همچنین کارگاه‌های موسیقی‌پژوهی نیز به‌صورت تخصصی برگزار شده و ویژۀ دانشجویان و هنرجویان و هنرمندان موسیقی کشور است؛ بر این اساس، کارگاه اول با نام تحلیل ردیف توسط استاد ارشد طهماسیب و با حضور استاد حسن منصوری و استاد منصور اعظمی‌کیا برگزار خواهد شد، و کارگاه آهنگسازی نیز توسط استاد محمدرضا تفضلی، استاد کارن کیهانی و استاد کیانوش صاحب‌نسق برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان مهرماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانۀ این جشنواره به نشانی info@music.shahinshahr.ir ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به وب‌سایت www.music.shahinshahr.ir مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۴۵۲۳۰۲۵۷ داخلی ۱۳ و یا ۰۹۱۳۴۱۹۵۴۶۳ تماس بگیرند. نخستین جشنوارۀ ملی موسیقی خلاق 20 تا 24 دی‌ماه در شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 11:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین جشنوارۀ ملی موسیقی خلاق در شاهین‌شهر برگزار می‌شود | موسیقی ما