برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید خندان در یک آلبوم لاتین می‌خواند
بعداز مدت ها دوری از موسیقی؛
حمید خندان در یک آلبوم لاتین می‌خواند
موسیقی ما- لی لا رضایی: حمید خندان از خواندن خود در یک آلبوم به زبان انگلیسی خبر داد و در این رابطه به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: به دلیل مشغله کاری که دارم تولید آلبومم به کندی پیش می رفت این در حالی است که اخیرا آلبومی به من پیشنهاد شده و قرار است در آن بخوانم. ولی احتمال می دهم تولید آن نیز به کندی پیش برود.

این خواننده ادامه داد: این آلبوم به زبان لاتین بوده و از طرف یکی از آهنگسازان خوب به من پیشنهاد شده که فوق العاده آهنگساز خوش ذوقی است.نام این آهنگساز امیرحسین قباد است که آلبومی متفاوت را عرضه خواهد کرد.

به گفته این خواننده آلبوم فوق 8 قطعه دارد ولی هنوز عنوان آن مشخص نشده است. وی در رابطه با آن ادامه داد: تصمیم نداشتم فعلا کاری را وارد بازار موسیقی کنم اما از آن جایی که حس کردم این آلبوم، آلبومی متفاوت است، وقتی کار را شنیدم، خوانندگی آن را پذیرفتم. فکر می کنم هر کس با شنیدنش به این موضوع ایمان می آورد که این آلبوم یک کار متفاوت است.

وی همچنین گفت: سبک این آلبوم پاپ و کانتری غربی است و به نظرم رسید که یک حس تازه و یک کار جدید را تجربه کنم. احساس کردم شاید بد نباشد یک قالب گریزی کرده و کاری جدید بخوانم.وی همچنین گفت: قطعات این آلبوم انتخاب شده و قرار است برای تشکیل پرونده آن به وزارت ارشاد رفته و به زودی کار ساخت آن را شروع کنم.

به محض این که تشکیل پرونده بدهم، ضبط آن را شروع خواهم کرد.خواننده« مرگ قو» در ادامه یادآور شد:اخیرا ذائقه مردم تغییر کرده و دیدشان نسبت به موسیقی عوض شده است. شاید اگر دو سه سال گذشته بود، مردم چنین کارهایی را نمی پذیرفتند اما حالا مردم سلیقه اشان عوض شده و از موسیقی هایی که متفاوتند، استقبال می کنند. مردم بیشتر تمرکز خود را به سمت موسیقی آن طرف آب گذاشته اند و چه بهتر که ما بتوانیم خوراک موسیقی آن ها را تامین کنیم.

گفتنی است که کلیه کلام این آلبوم به زبان انگلیسی بوده و حمید خندان به زبان انگلیسی آن را اجرا خواهد کرد.
آلبوم هایی همچون بغض( به یاد واروژان)، مرگ قو(سال 13756)، شروع قصه( سال 1384) و خداحافظ(سال 1388) از این خواننده منتشر شده است.

خندان برای سال آینده برنامه کنسرت خواهد داشت که در زمان برگزاری آنها خبررسانی آن انجام می گیرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا خیلی فارسی رو خوب میخوند که حالا لاتین میخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حمید خندان فوق العاده اس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید خندان در یک آلبوم لاتین می‌خواند | موسیقی ما