برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار آلبوم حميد خندان به تعويق افتاد
به دليل اجراي جنگ روتين شبانه ايرانيان در كيش؛
انتشار آلبوم حميد خندان به تعويق افتاد

موسيقي ما- لي لا رضايي: حميد خندان دليل تاخير در انتشار آلبوم جديد خود را انجام كارهاي هنري روتين ايرانيان در جزيره كيش و در قالب يك جنگ بيان كرد و در اين باره به موسيقي ما گفت: هرچند آلبوم جديدم در مرحله ضبط به سر مي‌برد ولي در حال حاضر به دليل انجام پرو‍‍‍ژه هنري كيش كه هر شب به صورت روتين در اين جزيره برگزار مي‌شود، به تاخير افتاده است.

وي افزود: در اين برنامه كه هر شب و به صورت روتين برگزار مي‌شود نمايش طنز علاوه بر كنسرت من و امير عبدالله برگزار مي شود. اين پروژه با جنگهاي فصلي و تابستانه كه هميشه در اين جزيره مي‌شود متفاوت است و هر شب ميزبان ميهماناني از سرتاسر كشور هستيم.

اين خواننده پاپ پيش از اين از انتشار آلبوم جديد خود به زبان انگليسي خبر داده بود وحتي از كندي توليد آن نيز سخن گفته بود. این خواننده ادامه داد: این آلبوم به زبان لاتین بوده و از طرف یکی از آهنگسازان خوب به نام اميرحسين قباد من پیشنهاد شده و به زودي مراحل ضبط خود را به پايان مي رساند.

وي افزود: اين آلبوم 8 قطعه دارد و عنوان آن مشخص نشده است. تفاوت در قطعات اين آلبوم حرف اول را مي زند. به همين دليل خواندن در آن را پذيرفتم. چون وقتي بعداز چند سال دوباره وارد عرصه خوانندگي و انتشار آلبوم شده ام، مي خواهم با دست پر بيايم و حرفي براي گفتن داشته باشم.

خندان در ادامه متذكر شد: سبک این آلبوم پاپ و کانتری غربی است و به دنبال قالب گريزي من اتفاق افتاده است. قطعات این آلبوم ضبط شده و به زودي ساخت آن به پايان مي رسد تا در اولين فرصت در دسترس علاقه مندان قراربگيرد.

گفتنی است که کلیه کلام این آلبوم به زبان انگلیسی بوده و حمید خندان به زبان انگلیسی آن را اجرا خواهد کرد.
آلبوم هایی همچون بغض( به یاد واروژان)، مرگ قو(سال 13756)، شروع قصه( سال 1384) و خداحافظ(سال 1388) از این خواننده منتشر شده است.

خندان از انتشار قطعي اين آلبوم براي فصل پاييز خبر داد و براي اين تاخير از همه بخصوص از هواداران خود عذرخواهي كرد.

منبع: 
احتصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

latin ba english kheyli fargh mikone,akharesh kodoom sho????? latin ya english??

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بابا بخدا مردیم از بس البومای قدیمشو گوش دادیم......من که یکی از طرفدارای پروپا قرصشم اصلا از این خبرتون سردر نیاوردم.....معلوم نیست درمورد کدوم البوم صحبت کردید؟؟؟؟نه انگلیسیش بود و نه فارسیش!!!!!! در مورد البوم فارسیش یه اطلاعاتی بدید مثلا ترانه سراها و اهنگساز و تنظیم کننده هاش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار آلبوم حميد خندان به تعويق افتاد | موسیقی ما