برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اینجا بحث یگانه و بنیامین چرا بقیه خودشون و میندازند وسط؟؟طرفداران چاوشی بدونید خودتون باز دارید شروع می کنید بعد نگید دوباره چاوشی و وسط کشیدید که اول خودتون بودید.
اره از فروش ملیونی البوم چاوشی معلوم بود چقدر هوادار داره دلت و خوش کردی به نظر سنجی 4 تا سایت که اگه تعداد کل نظرات و در نظر بگیری تو 90 درصد به 1 ملیون نمیرسه یعنی یک هزارم کل جامعه ما هم نیست با این همه تبلیغ فروشش 800 تا هم نشد اونوقت البوم های بنیامین ملیونی فروش می کنه خدارو شکر صداشم که همه می دونند وجود خارجی نداره به قول نظر یکی از دوستان تو همین سایت یه لب تاپ که روش نوشته شده محسن چاوشی.بنیامین هم چیز خاصی در مورد چاوشی نگفت فقط گفت من به البومش 14 میدم که تازه ارفاقشم کرد من بودم 5 هم نمی دادم.
ما حداقل مینازیم به بنیامین که هم صداش واسه خودشه هم خواننده تقلیدی نیست سبکش یه سبک جدیدیه.
در مورد ترانها هم یگانه که خودش یکی دو تا از این ترانها نخونده که به غیر از همین اتیش پاره همین اهنگ بارو بندیل یا خیلی از اهنگ هاش که به طور خیلی زشتی مخاطب خودش و مثل پیرزن ها نفرین می کنه اینم که به هر دلیلی اهنگ های قبلیش و گذاشته تو البوم توهین به شعور مردمه حالا دلیلش هر چی می خواد باشه حالا بنیامین 17 قطعه داده فوقش 2و3 تاش زیر 1 دقیقه بود 15 قطعه دیگه رو نمی بینید؟؟؟؟
ترانه تورو من چه مشکلی داره جز اینکه هر کی گوش داده باهاش انژی گرفته؟؟یعنی این ترانه زننده تر اهنگ های محسن یگانست؟؟یه نقدی مجله اتفاق نو درباره شعراش نوشته بود که چقدر اماتور و سطحی هستند بهتره برید اونارو بخونید اونارو که دیگه ما نمی گیم.یا مگه خیلی از اهنگ هاش و از رو اهنگ های خارجی نساخته؟؟مگه همون کسی نیست که قدرت صداش انقدر ضعیف که تو کنسرتاش تا می خواد صداش اوج بگیره انگار داره مثل دخترا جیغ میزنه؟؟؟
چه بخوایند چه نخوایند البوم بنیامین گرفته حالا شما می تونید واسه گول زدن خودتون هزار تا دلیل بیارید که فقط تو ماشین ها گوش میدن و چون سلیقه مردم اومده پایین البومش گرفته و از این چرندیات.
ضمنا ما نفهمیدیم از کی تا حالا محسن یگانه نماینده مردم شده که میاد به نمایندگی از مردم حرف میزنه؟؟یه عده محدود جوون شکست خورده عشقی که فقط دنبال نفرین کردن هستند شدند هوادارش.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما