برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بی طرف قضاوت کنیم...

حقیقت چیه؟؟؟چرا کسی به دنبال حقیقت نیست؟چرا اکثرا تعصبی و کور کورانه نظر میدیم؟؟!جرا برای دفاع از محبوب خود دیگری را تخریب می کنیم؟؟؟؟!!!!!!
ببینید دوستان ، دو عزیز ما : آقای محسن یگانه و آقای بنیامین بهادری هردو اشتباهات و در مقابل نکات مثبتی دارند که لازمه اونارو برسی کنیم بعد نظر بدیم!!!

یکسری دوستان نظرات بی انصافانه ای دادند که فکر میکنم لازمه پاسخه تند روی خودشونو بگیرند:
اول اینکه قبل از پاسخ به نظرات لازمه چند نکته رو بیان کنم اینکه ما اینجا برای هواداری و بهتر بگویم برای دفاع از آقای بهادری و آقای یگانه اومدیم و دوستانی که نظر دیگه ای راجب دیگر محبوب هایشان دارند میتونن به سایتشون مراجعه کنند و اونا رو بیان کنند و یا دوستانی که بدون هیچ ربطی به موضوع ، به محبوبشون ابراز علاقه افراطی میکنند و عاشق و دلباخته هستند لطفا به خود ایشون ایمیل بزنن و عشقشونو توصیف کنند!!!! به نظر من یه دختر باید بدونه چه جایگاهی داره و خودشو انقدر دست پایین نگیره! اینو دوستانه گفتم..
برای جواب دوستان اول باید بگم که آقای یگانه با اینکه به نظر من تندروی زیادی در جواب به نظر آقای بهادری دادند، از جهاتی هم حق داشتند چون فکر می کنم بنیامین زیادی به خودش مغرور شده و خیلی زود راجب آدمها قضاوت میکنه!اگر یگانه هم شعری تقلیدی خونده باشه مثلا همین ملودی یونانی، همه ما میدونیم که این ملودی واقعا متعلق به کیه!ولی چه اشکالی داره که ایشون بیاد و به ترجمه ایرانی این ملودی رو واسه ما ایرانیها بخونه، مگه نه اینکه خود بنیامین دوست داره آهنگهاش به خارج ایران بره، حتی اگه به زبان مردم اون کشور خونده بشه ولی همه بدونن که واسه ایشونه!! کی بدش میاد؟؟!!!
البته بازم میگم که یگانه تندروی کرد و باید کمی بیشتر روحیه خودشو انتقادپذر کنه. آقای بهادری هم باید جایگاه خودشو بشناسه!!
دوم اینکه به هر حال هرکسی از یه جایی شروع میکنه.مثلا همین رضاخان!از اول که رضاخان به دنیا نیومد!خیلی تجربه ها کسب کرد که رضاخان شد! آقایان بهادری و یگانه هم که از بدو تولدشون شاعر و ترانه سازو.... نبودند که حالا بخوان هفت نت موسیقی رو بشناسن! این عزیزان هرکدوم به مقتضای سن و موقعیت و استعداد و شرایط خاص خودشون این تجربه ها رو کسب کردن و چیزایی رو که باید یاد میگرفتند رو یاد گرفتند و اینکه کدوم زودتر و کدوم دیرتر یاد گرفتند اصلا مهم نیست! مهم اینه که بتونن از اونا به بهترین شکل استفاده کنند.
سوم اینکه دوستی که نظر دادند بنیامین به درد نوحه خونی و مرثیه سرایی و... میخوره به خودشون مربوطه نه شما ! اتفاقا آدم باید خیلی توفیق داشته باشه که بتونه واسه امامانمون نوحه خونی کنه! کسی که نوحه خونی اونم تو ایران که ادعای دین و... رو داره ، مسخره بکنه معلومه که خودشم انسانی نیست که دین واقعی و حقیقی داشته باشه!
چهارم: دوستان لطفا در دادن نظراتشون از کلمات و فهش های زشت و .. استفاده نکنند و سعی کنند شخصیت خودشونو زیر سؤال نبرند.چون خود شمایی که دیگری رو به اصطلاح "بچه" میدونی مطمن باش خودت بچه تری که به کسی این نسبت رو میدی که حداقل در زمینه موسیقی دو کلاس سواد از تو بیشتر داره و جای استاد تو هست!(البته منظور من به دوستس هست که نظر دادن نه آقای گلرویی)..
بیایید یکم این افراط گراییهامون رو کنار بذاریم و اول یاد بگیریم که چطور با هم صحبت کنیم!این طرز دفاع کردن های شما از محبوبین خود اصلا صحیح نیست و باور کنید که خود آقای یگانه و بهادری هم هیچکدومشون راضی به این نیستند که شما انقدر به رقیبشون بی احترامی کنید چون همین هوادارانشون هستند که به نوعی شخصیت اونا رو هم بیان میکنن و اونا هیچکدومشون دوست ندارن هواداران بی ادب داشته باشند!!!! دفاع کردن خوبه، نظر دادن خوبه اما به شرطی که توأم با احترام و حفظ شأن محبوبتون باشه.
یه توصیه دوستانه : لطفا انقدر به هم نپرید و در دفاعیات خود افراط نداشته باشید و جدا از احساساتتون جانبدار حق باشید. اگر همه مردم ایران این خصوصیت ها رو داشتند ما حتما انتخابات با این افتضاحی و این همه کشته نداشتیم!!!!
ببخشید طومـــــــــــــــــــــــــــــــار نوشتم!!!!! ممنون از دوستانی که نظرات من حقیر رو خوندن. با کمال میل آماده هر انتقادی هستم...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما