برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پیرارسال البوم اولش نفس های بی هدف با اینکه کلی نامه گذاشت رو سایت ها نوشته بود
از آنجایی که مدت هاست تلاش می کنم که صاحب رکورد فروش شوم , خواهشمندم که مرا برای رسیدن به هدفم یاری نمایید , زیرا ....
مدت کمی است که از پخش آلبوم من می گذرد و در این مدت سایت های پر تلاش انتشار موسیقی در ایران از من تا جایی که در توان داشتند حمایت کردند , زیرا بنا به شرایط و محدودیت های موجود در جامعه فعلی سابقه کارهای مجاز اینگونه نبوده.

شخصا آنگونه که از دست من بر می آید به عنوان یک اطلاعیه از سوی هنرمند کوچکی از خانواده بزرگ هنر موسیقی این سرزمین از مدیران آن سایت هایی که آلبوم من را صرفا بابت تبلیغ کار و با کیفیت پایین قرار دادند تشکر نمایم و شخصا در مورد سایت هایی که بر خلاف هدف من آلبوم را با کیفیت بالا قرار دادند به احترام مشقت و زحمت فراوانی که در راه تهیه این آلبوم کشیده ام به عنوان برادر کوچکتر تقاضا دارم که آلبوم را با کیفیت بالا قرار ندهند تا مردم به صورت اورجینال آلبوم را خریداری نمایند که این خود نوعی فرهنگ سازی برای اعتلا و ارتقا هنر در این سرزمین می باشد زیرا شخصا فکر نمی کنم که این مبلغ ناچیز رقم چندان سنگینی برای عزیزان و دوستان باشد.

از آنجایی که مدت هاست تلاش می کنم که صاحب رکورد فروش شوم خواهشمندم که مرا برای رسیدن به هدفم یاری نمایید , زیرا فکر نمی کنم که کار من از کارهای پرفروش دیگر دوستان چیزی کم داشته باشد.

اگر با نظر من موافقید پیام مرا به دوستان خود برسانید. راستی هرگز فراموش نمی کنم که خود شما بودید که با وقت گذاشتن برای گوش کردن به آهنگ هایم مرا به محسن یگانه امروز مبدل ساختید. نه تنها امروز بلکه هرگز این لطف شما را فراموش نمی کنم.در پایان به نکته هم باید اشاره کنم که این آلبوم آن چیزی نبوده که من برای آن برنامه ریزی کرده بودم .ان شاءالله آلبوم بعدی آلبومی خواهد بود که نه من و نه دیگران نتوانند تکرارش کنند و در ذهن ها و قلبها به یادگار بماند.همه شما عزیزان را دوست دارم.

برادر کوچک شما , محسن یگانه

با این که التماس کرده بود البومشو بخرن 400 تا بیشتر نفروخت و شد چهارمین البوم پرفروش 87
امسال که با وجود البومای احسان خواجه امیری و اصحابی و لهراسبی هم باید فکرشو بیرون کنه از سرش
عشق است سلطان احسان خواجه امیری

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما