برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

به نظرم کار بسیار ضعیفیه .
در آلبوم اول محمد علیزاده ( همخونه ) یکی دو ترانه بسیار عالی با آهنگسازی امیر حسین سرگزی بود و به صورت تک ترانه هم همونطور که دوستمون حسن گفتند بسیار عالی عمل کرد به اعتقاد من یکی از صدا های توانا در عرصه موسیقی پاپ رو محمد علیزاده داره حیف که قدر خودش رو نمی دونه .
در رابطه با امثال آقای ترابی و به قول معروف کسانی که به هر نحوی اسمشون رو تنظیم کننده (در زمینه ملودی بحث نمی کنم چون یک جور احساسه ) می گذارن باید بگم متاسفم که روز به روز این افراد دارند زیاد می شن و یک جور تب بهروز صفاریانی اونا رو گرفته البته در این بین به عقیده من فقط سیروان خسروی بود که تونست جایگاهی برای خودش پیدا کنه که البته ضعف هایی هم داره و به مرور تجربش بیشتر میشه . البته من قصد توهین به شخصیت این افراد ندارم وفقط از لحاظ کاری دربارشون بحث می کنم . در واقع این افراد پراگرامر هستند نه تنظیم کننده ( اینها اگر سینت سایزر و کامپیوتر رو ازشون بگیر ند نمی دونم چه جوری می خوان تنظیم کنن و استدیوهای خانگی هم که الا ماشا الله از جمعیت ایران بیشتر شده ). هرچند با وجود این افراد آدم بشتر قدر تنظیم کننده های با سواد و موسیقیدان رو مثل دکتر محمد رضا چراغعلی رو می دونه .
در رابطه با محمد علیزاده هم طبق شنیده های من قرار بود آلبومی رو با موسیقی دکتر چراغعلی بخونه که امیدوارم این اتفاق بیفته چون اون موقع هست که صدای درست محمد علیزاده رو بشنویم نه حالا که تداعی گر ملودی های بنیامین بهادری است ( که نمی دونم چه افتخاری داره مثل بنیامین بودن )

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما